"O, schatje gefeliciteerd!" roept mijn moeder. Ze omhelst me. "Ik ben trots op je," zegt mijn vader. Een traan drupt naar benee. "Niet huilen," zegt mijn moeder. "Sluit bondgenootschappen Sky, zeker met die lui uit district een en twee. Maar verlaat ze op tijd! Ik mag dan wel geen coach zijn, luister naar mijn raad," zegt mijn vader. "Meneer en mevrouw Anderson uw tijd is om," zegt een soldaat. Stefan is niet eens gekomen. Of toch wel. "Mevrouw Anderson er komen nog twee mensen," zegt de soldaat en hij laat een huilende Mariah binnen. "Oh Sky, ik wilde mezelf aanbieden! Ik voel me zo slecht, waarom heb ik het niet gedaan?" roept ze uit. "Shh, het is niet erg, rusting maar," zeg ik. "Hier je aandenken," zegt ze en ze drukt piepklein pareltje in mijn hand. "Openmaken,"fluistert ze. Er zit een fotootje in, van toen we nog jong waren. "Succes," fluistert Mariah. De soldaat komt haar halen en Stefan komt binnen. "Ik moest thuis nog iets ophalen," zegt hij. Hij laat een klein leren zakje in mijn hand vallen. Ik maak het open. Er zit een schelp in. Mariah's halsketting doe ik er ook bij. "Wees sterk Sky. Mam en pap zijn zo arrogant dat ze je geen aandenken geven, dus dat moest ik doen. Ik heb nog iets ondekt, over papa. Hij heeft zelf meegedaan gewonnen met de Games. Hij was meedogenloos, zorg dat jij niet zo wordt Skumy," zegt hij. Skumy is mijn bijnaam, ik weet niet hoe hij erbij komt. Ik geef hem een knuffel dan is hij weg.
Mijn commentaar:
Heel goed en mooi geschreven, al zijn er hier en daar wat spellingfoutjes. En vergeleken met de boete had ik het afscheid iets langer verwacht.
Cijfer: 8,6Vivian_Vallens commentaar:
Goed en vooral ook heel erg leuk geschreven. Je hebt humor gebruikt op de juiste plaatsen, niet te veel, maar precies zo dat het wel leuk leest. Ik vond inderdaad ook was spellingfoutjes, maar ik denk eerder aan typfoutjes. (Dat heb ik zelf ook vaak, don't worry ;) ) Al met al leuk om te lezen, goed geschreven.
Cijfer: 8,5Gemiddeld: 8,55😉, dus 8,6
JE LEEST
The Wunger Games! (Gesloten)
FanficWil je mee doen aan deze schrijf wedstrijd, dat kan! Schrijf je nu in! #1 in Sciencefiction {20-09-15} PS. Ik heb dit idee van @TheFandomFeelings