Als ik de trein binnen stap kijk ik om me heen. tot Pablo zecht Volgens mij kost deze coupe meer dan heel district 13. Ik kan hem geen ongelijk geven. Dan zie ik de tafel met eten staan en het water loopt me in de mond. Ik pak meteen een schocolade cake en stop hem in mijn mond. Heerlijk roep ik met volle mond. Opeens gaat de deur open en verschijnt mijn mentor. Ze gaat aan tafel zitten en begint te vertellen over welke planten we wel en niet mogen eten. Na een half uurtje ga ik naar mijn kamer Ik trek mijn pyjama aan en ga slapen.
Boem de gong gaat ik ren naar de hoorn maar word tegengehouden door Timmy met een bijl hij gooit de bijl en ik voel een stekende pijn in mijn arm ik val op de grond en hoor iemand mijn naam roepen. Ik word weer wakker in mijn kamer in de trein. Lis lizzy LIZZY wakker worden we gaan ontbijten, Roept Dilse. Ik zucht en loop naar mijn stoel waar mijn kleren op liggen. Een zwarte broek en een licht blauw shirt. Ik trek het aan en doe mijn haren in een hogen staart dan loop ik naar de tafel om te ontbijten.
De deur gaat open en luciana verschijnt in de deuropening goedemorgen lizzy lekker geslapen?? Vraagt ze. Nee niet Echt ik droomde dat ik in de arena stond en de gong ging ik rende naar de hoorn maar toen kwam Timmy met een bijl en was ik dood antwoort ik. Gelukkig was het maar een droom schat. De deur gaat open en Pablo gaat Naast me zitten. Heey kleine
Lekker geslapen???? Niet echt grote. Ooh jullie kennen elkaar al wat leuk!! Gilt Dilse. Dilse dat is niet leuk een van hun gaat die arena niet uit komen dat is alles bahalven leuk!! Valt luciana uit naar Dilse.
Oh sorry sorry sorry dat was niet mijn bedoeling Gilt Dilse weer. Ze heeft gelijk Dilse het is zo een van ons komt misschien trug wij kunnen nooit met zijn tweeen thuis komen zecht Pablo. Dat doen ze niet na de 74 spelen waar door de opstand begon gaat hij verder.
Opeens werdt het donker. Oh nee we zijn bijna bij het capitool ga Snel iets leuks aantrekken. Gilt Dilse. Kan dat mens niet normaal praten zecht Pablo als we naar onze kamer's Lopen. Nee dat denk ik niet antwoort ik. Ik loop mijn kamer in en trek een licht blauw jurkje aan vlecht mijn haar en trek witte gympen aan.
Dan loop ik naar de coupe waar iedereen zit. Een fel licht verlamt mijn ogen. Als ik weer wat zie zie ik allemaal mensen met haar in alle kleuren van de regenboog. kom kom lizzy zwaai dat vinden ze leuk. Gilt Dilse. Langzaam begin ik met zwaaien. De (monsters) mensen beginen mijn naam te roepen. De trein komt tot stilstand en wij Lopen naar de Tributen toren. We stappen in de lift en vliegen omhoog naar de 13e verdieping daar word ik megenomen door drie me "mooi" gaan maken voor ze me naar calipus brengen.Mijn commentaar:
Goed en duidelijk geschreven, best wel wat spellingfoutjes. Ook zou ik vaker aanhalingstekens gebruiken. Verder goed gedaan.
Cijfer: 7,3Vivian_Vallens commentaar:
Ik ben het met Veronique eens, en ik denk dat op dit stukje precies dezelfde tips van toepassing zijn als op het vorige beoordeelde stuk, over de boete. Ik hoop dat je deze tips leest voordat je verder schrijft, zodat je jezelf kunt verbeteren. Want ik weet zeker dat jij dat kan!
Hetzelfde cijfer als voor het vorige stuk; 6,4Dus gemiddeld een: 6,9
JE LEEST
The Wunger Games! (Gesloten)
FanficWil je mee doen aan deze schrijf wedstrijd, dat kan! Schrijf je nu in! #1 in Sciencefiction {20-09-15} PS. Ik heb dit idee van @TheFandomFeelings