Parade Lizzy

39 6 2
                                    

Na een uur laten ze me alleen achter. Een man kwam binnen uit de muur waar blijkbaar een deur zit. Hoi ik Ben calipus je stylist ik ga er voor zorgen dat jij zo veel mogelijk sponsors krijgt. Hij haalde een zwarte met fel rose jurk uit een kledingzak. Wow was het enigste wat  ik kon zeggen. Trek hem maar aan. Toen ik eindelijk de jurk aan had kreeg ik zwarte ballerina's. Hij vlecht mijn haar en steekt het op.
We Lopen de kamer uit naar de lift daar staan Dilse luciana en Pablo al op me te wachten. Je ziet er prachtig uit lizzy. Fluistert Pablo. Jij ook hoor. Grinnik ik. Hij heeft een zwart pak aan Met een blauwe streep over zijn rug. Snel Snel kinders anders komen we te laat. Gilt Dilse. We stappen in de lift en vliegen naar benden. Daar staat een koets klaar voor ons.
We stappen op de koets en district 1 begint te rijden na een paar minuten begint ook onze koets te rijden. Van schrik grijp ik Pablo's hand vast. Hij glimlacht en steekt zijn hand in de lucht. Iedereen Schreeuwt onze namen.

De wagens stopte voor het balkon  van president snow. Snow begon met zijn jaarlijkse toespraak. Die kapitool mensen hebben geen greintje fantasie. Fluistert Pablo in mijn oor. Ik Grinnik kort want de wagens beginen weer te rijden. Omg dat was Echt fantastiesch Gilt Dilse. We Lopen naar de lift en vliegen weer omhoog. Ik loop meteen naar mijn kamer en stap in de douce. Na het doucen trek ik een pyjama aan en ga in mijn bed liggen. Op dat  moment komt Dilse binnengestormd.  vroeg gaan slapen lizzy morgen is een grote grote GROTE dag. Gilt ze zo hard dat Ik denk dat zelfs heel district 13 het kan horen. Ik zucht, dat was ik al van plan maar toen kwam jij binnen en werd heel district 13 wakker van jou gegil. Zeg ik een beetje geiriteerd. Oh sorry ik ga al weer. Gilt ze weer. En ze loopt weg.

Mijn commentaar:
Goed en duidelijk geschreven, hier en daar wat spellingfoutjes (minder vaak dan in de treinreis). Ook zou ik vaker aanhalingstekens gebruiken. Verder goed gedaan.
Cijfer: 7,8

Vivian_Vallens commentaar:
Minder spellingsfouten, daar word ik blij van! :) Probeer inderdaad wat meer aanhalingstekens te gebruiken, en de hoofdletters op de juiste plek te zetten. Verder heb je jezelf enorm verbeterd :)
Cijfer: 7,5

Gemiddeld: 7,7

The Wunger Games! (Gesloten)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu