Tributen + cijfers

210 11 5
                                    

Overzicht tributen + cijfers;
District 1:
Jongen: Timmy, 18 jaar. Speer of drietand. 9 (beroeps, 18, jongen, jeweetwel)
Meisje: Melissa, 13 jaar (door x-Melis-x 13 jaar). Like Rue en Foxface. 6 (niet genoeg training enzo.) Katapult

District 2:
Jongen: Dragon, 17 jaar (door EsraErbay7 12 jaar). Like Tresh, lichamelijk gezien 👍. 9 (beroeps). Zwaard en dolken
Meisje: Sera, 17 jaar (door sera2709xxx 12 jaar). Niet sterk wel slim, verstopperig. 10 (beroeps, 17 jaar) Pijl en boog

District 3:
Jongen: Paul, 15 jaar. Beetje messen, niet sterk maar slim. 5 (mislukt)
Meisje: Paula, 12 jaar. Drietand, niet slim niet sterk. 6 (goed geprobeerd)

District 4:
Jongen: Mick, 17 jaar. (door LucaPolm). Speer of messen, niet zo slim maar best wel sterk. 9 (beroeps, 17 jaar)
Meisje: Sky, 13 jaar (door blue_skyline, 12 jaar). Niet sterk maar slim, kan goed zwemmen en rennen. 10 (super!!!) Visnet en haak

District 5:
Jongen: Fabio, 14 jaar. Wel sterk met handen. 4 (mislukt)
Meisje: Bo, 17 jaar. Beetje blaaspijp, kan wel goed klimmen. 5 (mislukt)

District 6:
Jongen: Gale, 12 jaar. Speren, kan goed lange einden rennen. 8 (verrassend)
Meisje: Alexandra, 15 jaar. (Door thg_maartje Messen of blaaspijp, is erg slim, goed in strikken, klimmen en basis plantenkennis. 8 (wel oké)

District 7:
Jongen: Alex, 18 jaar. Niks, weet een paar bessen. 4 (mislukt)
Meisje: Maya, 12 jaar. Is ingestort. 1 (geen sessie gedaan!)

District 8:
Jongen: Jos, 14 jaar. Drietand, beetje sterk, beetje slim. 7 (wel oké)
Meisje: Tanja, 16. Drietand, is niet zo sterk of slim. 6 (kan beter)

District 9:
Jongen: John, 17 jaar. Bijlen, best sterk. 9 (knap toch voor dit district?)
Meisje: Hanna, 13 jaar. Katapult, erg slim. 6 (gwn)

District 10:
Jongen: Zeno, 12 jaar. Messen, erg slim. 10 (super verrassend)
Meisje: Lola, 15 jaar. Drietand, best wel sterk. 7 (wel oké)

District 11:
Jongen: Abel, 13 jaar. Bijlen, sterker dan je verwacht. 6 (gwn)
Meisje: Amber, 16 jaar. Katapult, slim en kan goed verstoppen. 7 (wel oké)

District 12:
Jongen: Max, 17 jaar. Stormbaan, erg snel ook op lange einden. 9 (best goed)
Meisje: Ronja, 14 jaar. Niks, beetje planten. 4 (mislukt)

District 13:
Jongen: Pablo, 14. Verzin zelf maar. 11 (super verrassend)
Meisje: Lizzy, 12 jaar (door lovemaaike 12 jaar). Boog of messen. 12 (grootste verrassing ever!!!)

Bij sommige mensen staat er; wapens??? Daarvan weet ik de wapens niet. Dus wil je het mij vertellen en of je het geheim wilt houden. Dan kan ik er rekening mee houden.
Ly Vero

The Wunger Games! (Gesloten)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu