Ik lig in mijn bed. De parade was niet echt zwaar, maar toch ben ik behoorlijk moe. Als ik probeer te slapen, val ik dan ook vrijwel meteen in een diepe, onverstoorbare slaap. Ik droom deze keer gelukkig niet over de spelen, maar over de parade. Eigenlijk vond ik het best leuk.
s' Ochtends maakt Tyra me wakker om half zes. Ik douche, kam mijn haren en doe kleren aan. We ontbijten gezamenlijk om zes uur en om half zeven staan we klaar in het trainingcentrum. Atala is de trainingsleidster. "Concentreer je niet alleen op wapens. Een groot deel van de tributen sterft op natuurlijke wijze. 20% door uitdroging en 10% door voedselvergiftiging. Voor de rest is er 1 regel: Niet vechten met de andere tributen, daar heb je alle tijd voor in de arena." zegt ze. Ik besluit naar messen werpen te gaan. De trainer legt het uit en ik probeer het. Het lukt me best goed. Ik vind het leuk. Na een uurtje heb ik het behoorlijk onder de knie en ga ik in de simulator. Ik mis 1 mes maar dood mijn vijand alsnog met een ander mes. Gale staat bij speerwerpen en hij is er best wel goed in. Nu loop ik naar het onderdeel eetbare planten. Ik heb al wat basiskennis over eetbare planten en blijf hier dus een halfuur. Als volgend onderdeel kies zwaardvechten. Na een kwartier wordt duidelijk dat ik hier absoluut niet goed in ben. Als volgend onder kies ik knopen & strikken. Het is moeilijk, maar als ik een tijdje bezig ben, begin ik het onder de knie te krijgen. De zoemer gaat. Het is lunchpauze. Ik heb geen idee bij wie ik moet zitten, dus zit ik alleen. Na de lunch ga ik naar de hindernisbaan. Dat is vooral voor je conditie. Ik doe de baan vijf keer en vind dat ik dan genoeg heb getraind. 's Avonds in bed ben ik zeer tevreden over mijn vooruitgang.
De volgende ochtend verloopt hetzelfde als de vorige en om half zeven staan Gale en ik in het trainingscentrum. Atala zegt dat de regels hetzelfde zijn als gisteren, dus kunnen we vrijwel meteen aan de slag. Ik kies het onderdeel blaaspijp het eerste uit. Je kunt er bijna alles in doen. Het beste kun je de dingen die er voor bedoeld zijn gebruiken, want die zijn dodelijk. Daarna kies ik voor vuur maken. Ik vind het echt een leuk onderdeel, het is niet zo moeilijk. Tegen lunchtijd kan ik een behoorlijk vuurtje maken met natuurlijke materialen. Als laatste oefen ik nog met klimmen. Aan de rand van het weilandje bij ons huis staan bomen. Daar klom ik vroeger altijd in. Klimmen is dus niet zo ingewikkeld. Na de lunch zijn de privesessies.Mijn commentaar:
Ik vind dat het nogal kort is en alles super snel gaat. En misschien moet je personage meer voelen. Het zelfde commentaar als de vorige keer eigenlijk
Cijfer: 7,2Vivian_Vallens commentaar:
Ook voor mij hetzelfde commentaar als de vorige keer. Plus dat je soms wat woord(delen) vergat.
Bijv.: Als volgend onderdeel kies zwaardvechten. (Ik vergeten)
En: Als volgend onder kies ik knopen & strikken (onderDEEL? En ik zou de & vervangen door 'en'.)
Verder wel mooi!
Cijfer: 7,2Gemiddeld: 7,2
JE LEEST
The Wunger Games! (Gesloten)
FanfictionWil je mee doen aan deze schrijf wedstrijd, dat kan! Schrijf je nu in! #1 in Sciencefiction {20-09-15} PS. Ik heb dit idee van @TheFandomFeelings