Die nacht slaap ik slecht. Ik ben stik zenuwachtig en heb wel drie koppen chocolademelk bestelt. Ik hoopte dat het me zou kalmeren, maar echt werken deed het niet. Ik besluit een kop kamillethee te bestellen, meestal krijg ik daar krijg ik slaap van. Deze keer ook. Binnen vijf minuten slaap ik.
"Sky, wakker worden! Vandaag is de grote dag,"roept James door de deur. Snel kleed ik me aan en haast ik me naar het ontbijt. Ik eet en drink, vooral drink, veel dat zal ik straks nodig hebben. "Jullie moeten mee naar het dak,"zegt Layla kortaf. Ook zei heeft slecht geslapen. Ze heeft wallen rondom haar ogen en haar haren zijn warrig. We nemen de lift naar het dak en daar staat een hovercraft op ons te wachten. De zenuwen gieren nu al door mijn lichaam. Snel klim ik op de ladder. Als ik in de hovercraft zit zie ik iemand met een naald op me afkomen. Een rilling gaat door me heen, ik houd niet van injecties. Gelukkig voel ik deze injectie niet. "Er zit nu een zender in je lichaam, zo kunnen wij je volgen,"zegt de vrouw die injecteert. Als de laatste tributen ingestapt zijn, vertrekken we.In totaal hebben we zo'n drie uur gevlogen. Nu sta ik in de kleding voor de Arena in de buis. Dan gespt nog een riem rond mijn middel en dan ben ik klaar. "Sky omhels me,"fluistert Dan. Ik gehoorzaam. Het is een gek idee dat hij in zo'n korte tijd zo gehecht aan me is geraakt. "Deelnemers neem plaats, jullie gaan omhoog,"zegt opeens een stem. De deur van de buis schiet dicht en dan gaat het toch echt gebeuren. De buis gaat omhoog op weg naar de Arena en naar mijn dood.
Mijn commentaar:
De weg naar jouw dood?! Misschien overleef je het wel... Je bent zo goed!
Cijfer: 9,2Vivian_Vallens commentaar:
Dit is een wat korter stukjes met wat meer spellings en grammatica foutjes. Heb je dit toevallig snel geschreven? Het is goed geschreven, maar hier en daar een schoonheidsfoutje ;) Probeer hier op te letten.
Cijfer; 8,0Gemiddeld: 8,6
JE LEEST
The Wunger Games! (Gesloten)
FanfictionWil je mee doen aan deze schrijf wedstrijd, dat kan! Schrijf je nu in! #1 in Sciencefiction {20-09-15} PS. Ik heb dit idee van @TheFandomFeelings