Cand credeam ca totul este pierdut a aparut iar. Credeam ca nu o sa ne mai vedem si nu o sa mai vorbim deloc..dar s.a intamplat. Seara stateam cu amicul meu si dicutam, din nou..cam asta facem :)) si se mai ivesc unele faze cand radem de 2 analfabete.:)) In fine sa trecem peste...cu toate ca a trecut vacanta si nu vrem la scoala noi tot de ea vorbim...si s.a ivit sa vorbim despre prima zi de scoala, cum ne.am cunoscut colegii si cand povesteam eu si ma uitam in partea stanga il observ imediat. Aoleuu nu ma asteptam,serios acum, si.a facut loc intre noi doi si ne.a intrebat ce facem si despre ce vorbeam. Eu stateam linistita pentru ca asa fac mereu cand vine el si ma uitam in alta parte. El punea mana pe piciorul meu si vorbea cu amicul meu. Ii pune tot felul de intrebari ridicole care nu.si aveau rostul ca sa puna mana pe piciorul meu si alte chestii. Dintr.o data ii pune mana la ochi si il intreaba daca vede si a intins capul spre mine ca sa il sarut si l.am sarutat dar el nu s.a gandit ca amicul meu ne aude si ne vede. La un moment dat il trimite pana dupa colt si i.a zis sa se uite de ceva dar eu stiam ca il trimite ca sa stea cu mine singur. In fine plecase prietenul meu si incepuse sa ma sarute si imi sopteasca la ureche. Nu pot sa spun ca nu imi place dar eu tot cred ca este prea insistent, dar s.o lasam asa. Dupa imi spune mie sa il sarut si eu am zis ca nu dupa el a zis ca daca nu il sarut nu ma mai saruta niciodata asa ca l.am sarutat si a fost foarte frumos...
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...