Nu am cuvinte

21 1 0
                                    

Mă uit la Silvian zâmbit și îi spun.
E:- Eu nu am cuvinte..
S:- Lasa asta..Vreau eu sa mă ocup de tot. Uite Cum facem..Mergem la mine acasă sa îmi duc mașină și mergem cu a ta.
Eu sunt de acord cu decizia lui si ne îndreptăm către casa lui. Îmi trimitea diverse mesaje vocale amuzante. Mă simțeam foarte bine.
Ajunși la casa lui, își baga mașină în curte și iese pe poarta. Când sa se urce în mașină mea,aude o voce,dar o ignora. Eu am accelerat, m-am uitat în oglinda și l-am văzut pe George.
E:- Era George,nu?
S:- Nu am vrut sa îl las sa te vadă. După te simțeai și tu rău.
E:- L-am văzut deja și cred ca și el M-a văzut pe mine.
S:- Și. .Te simți bine?
E:- Normal ca sunt bine..Sunt cu tine acum și vreau sa știu ce plănuiești.
Începe sa rada și mă pupa pe obraz. El era foarte fericit și nu știu dacă era din cauza mea,dar eu mă prefac ca din cauza mea e fericit. El mă ghidează pe un ton autoritar și amuzant în același timp. Nu putea sa fie serios un minut și încerca degeaba pentru ca nu îi ieșea. Intr-un final,destinația aleasa a fost la o casa foarte frumoasa și colorata.
S:- Bun venit în locul în care mă ascund mereu!
Eu încep sa zâmbesc și mă uit la el.
E:- Aici stai tu?
S:- Majoritatea timpului aici mi-o petrec. Foarte puțin prieteni știu unde stau,dar acum știi și tu. Am făcut o alegere buna.
Ieșind din mașină,admir casa și din greșeală mă împiedic de o creangă. Silvian începe sa zâmbească și mă îndruma el încet. Deschide ușa și văd o sufragerie superba. Locuiește intr-o casa destul de mare pentru o persoana.
E:- Scuze ca te întreb, dar asta e casa ta?
S:- Asta e casa de vacanta a familiei. Vin foarte rar aici și eu Cum mă cert foarte des cu George, am ales sa stau singur și sa nu îi mai văd fata.
E:- Și de ce ti-ai lăsat mașină acasă?
S:- Pentru ca nu mai avea benzina și când George vede ca las mașină acasă o ia el și mereu rămâne cu ea în drum..Și uite așa îl fac sa îmi bage mereu benzina în mașină.
Îmi zâmbea și eu îi zâmbeam la rândul meu. Ne așezăm pe canapea și da drumul televizorului. Nu prea ai la ce sa te uiți..Dar el se apropia din ce în ce mai mult de mine și încearcă sa mă ia în brațe, dar Dintr-o data mă ridic foarte brusc și spun ca vreau la baie. Bineînțeles ca nici acolo nu M-a lăsat sa mă adun și sa îmi pun toate gândurile în aplicare.
S:- Crezi ca poți scăpa așa ușor de mine? Știu ca nu faci nimic altceva în afară de a te uita în oglinda sa te aduni..Te știu prea bine.
Eu am rămas uimita de ce a spus și eu habar nu aveam de unde știe el aceste lucruri..Probabil ca el mă știe mult mai bine decât George.
Mă împinge ca la cafenea în blatul chiuvetei și mă sărută pe gat. Mă musca de foarte multe ori și îmi lasă semne adânci și dureroase. Vrea sa își lase amprentele pe mine.
S:- Cu cât te mușc mai mult, cu atât dau de mai multa tristețe și eu acum îmi dau seama cât de idiot este George ca te-a rănit în halul ăsta!
Mă ridica și mă muşcă incontinuare pana încep sa tip de durere. Mă lasă jos și mă trage de mana. Mă lipește de un perete și începe sa mă sărute. Eu eram pierduta și nu știm ce sa fac. Mă simțeam foarte bine cu el și parcă el era leacul suferinței mele. Mintea mea era intr-o ceata totala și nu voiam sa termine. Mâinile lui îmi atingeau brațele și obrajii..Se apropia din ce în ce mai mult de mine și eu nu mai aveam unde sa mă duc. Pana la urma m-am tras,dar el nu M-a lăsat sa plec și M-a muscat foarte tare de buza și după trecuse iar la gatul care era deja plin de vânătăi și roșeață. Dintr-o data,telefonul meu vibrează.  Îl iau ușor de gat și îi spun în șoaptă sa mă lase putin. El mă sărută si îmi da drumul.
Când îmi iau telefonul,văd 3 mesaje de la George.
Trei mesaje noi:George
"Ești cu el,nu?"
"Sunteți la casa de vacanta,știu asta"
"Îmi dau seama ca el te iubește mult mai mult decât mine, dar eu te-am avut primul și nu renunț la tine așa ușor. Pregatiti-va pentru o vizita."
În momentul ăla îl striga pe Silvian și el apare rapid.
E:- George vine aici.
S:- De ce vine aici?
E:- A spus ca el nu renunță așa ușor la mine.
S:- Nu mi te poate lua. Ești a mea.
Și mă apuca de mâini.
Visul meu mi s-a împlinit.  Nu vreau sa te pierd din nou. Te iubesc de foarte mult timp și nu las pe nimeni sa te ia acum.
Eu încep sa plâng si îl iau în brațe pe Silvian și îl țin foarte strâns.  El mă sărută pe gat si îmi repeta ca mă iubește.
Ușa se deschide încet si George apare brusc imortalizand momentul când eu și Silvian eram îmbrățișați. Începe sa aplaude și zâmbește ironic.
S:- Tu ce cauți aici?  Ti-am dat eu voie sa vii?
G:- Nu cred ca trebuie sa Îți cer voie ca sa vin aici. E casa părinților noștri si am voie sa vin când am eu chef aici.
S:- Nu atâta timp cât sunt eu aici.
Eu sunt băgată la mijloc si sper sa se evite bătaia sau cearta.
G:- Ce ai facut, frate? Mi-ai luat-o pe Sonia? Chiar trebuia sa faci și asta?
S:- În primul rand,eu o cunosc pe Sonia de foarte mult timp și în al doilea rand tu ai ranit-o si nu Îți mai permit sa faci asta.
George începe sa rada și se uita la mine.
G:- Acel chip pe care îl vedeam în fiecare zi, va trebui sa îl vezi tu de acum încolo? Eu nu prea cred.
E:- Nu o sa te iert pentru ce ai făcut, strig eu.
Silvian se uita la mine și după la George.
G:- Deja ești victima lui? Îmi plac semnele de pe gatul tău.  Ați luat-o Bine din câte văd.
E:- Nu este problema ta ce fac eu. M-am saturat de tine, de orgoliul tău și de minciunile tale.
Silvian se apropie de el și îi da o palma.
S:- Dispari dracu' din fata mea pana nu se va întâmpla ceva rău.
G:- Nu o sa te iert pentru asta,Silvian.
S:- Este a mea acum. Nu ai stiut sa ai destula grija de ea. Am tot ce îmi doresc acum. Visul mi s-a îndeplinit.
Silvian vine către mine și ma sărută în fata lui,iar eu nu reacționez. George avea lacrimi în ochi și zâmbea în coltul gurii.
G:- Mă bucur pentru voi..

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum