Este prima zi din luna octombrie. Peste câteva săptămâni trebuie sa mă pregătesc de plecarea mea la facultate. Vara a trecut foarte repede și nu îmi vine sa cred ca mai am puțin pana la așteptată zi de facultate. De mai bine de o luna,eu și Silvian nu ne-am mai vorbit și nu ne-am mai căutat reciproc. Îmi este foarte dor de el,dar sincera sa fiu singurătatea pe care am avut-o în aceasta luna Mi-a picat chiar foarte bine. M-am calmat și M-am gândit la tot ce s-a petrecut în aceasta vara și în prima luna de toamna.
După toate pregătirile am zis sa mă întâlnesc cu o colega de camera de la facultate. Am decis sa mergem la un bar sa bem o cafea și sa mai discutam. Prietena mea,Ema, sta în apropierea casei mele și am decis sa mergem cu masina mea la bar pentru ca a ei este la service.
Em:- Te pup,iubita, ce faci?
Acesta este vocabularul ei mereu și bănuiesc ca o sa rada când va vedea asta.:)) Mă rog..
E:- Hai la bar,draga.
Parchez mașină în fata barului și intram în bar. Barul era full și Emei nu prea îi plăcea și îmi spusese sa mergem.
E:-Stai fata aici,uite o masa libera!
Când ne așezăm la masa și cerem și comanda,mă uitam la toți din acea încăpere. Când M-am uitat în fata,văd doi ochi timizi uitandu-se la mine. Era Silvian cu 2 băieți și o fata. Mă ridic de la masa și îi spun Emei sa mergem. Bineînțeles ca ea nu a mai vrut sa plecam pentru ca era el acolo. Ca sa nu para ca voiam sa plec, mă îndrept către baie. Mă uit în oglinda și îmi spun în gând "de ce mă feresc de el?" Mă tot gândeam la aceasta întrebare și mă uitam insistent în oglinda. Renunț la ideea de a mă gândi și îmi retusez machiajul. Îmi iau poșetă și ies din baie. Pe holul băii îl văd pe Silvian cu unul din acei baieti. Se uita amândoi la mine și trec pe lângă mine,dar Silvian mă ia de mana și îmi da drumul. Eu mă opresc și îl văd ca intra în toaleta bărbaților. Mă duc la masa sa îmi beau cafeaua liniștită și Ema îmi spunea tot felul de chestii plictisitoare despre o revista de moda care nu mă interesau(acum afli ca erai plictisitoare, Em :))) ). Pe lângă masa noastră trecea acel tip împreună cu Silvian,iar acesta se uita cu coada ochiului la noi. După câteva minute primesc un mesaj. Era de la Silvian.
Mesaj nou: Silvian
Te aștept în mașină.
Îl văd ca se ridica și îmi face cu ochiul. Eu îmi dau una peste fata și îi zic Emei.
E:- Ia mașină mea și plimba-te,dar ai grija Cum mergi și după sa o duci acasă. Eu Te-am lăsat.
Em:- Dar unde te...
Nu apuce sa termine pentru ca eu plecasem deja și mă îndreptăm către ieșire. Eu nu vedeam mașină lui așa ca M-am gândit sa nu o fi parcat mașină în spatele barului. Zis și făcut. ..mașină lui era acolo. Deschid ușa și mă uit la el.
S:-Urca.
E:- De ce mi-ai spus sa vin aici?
S:- Îmi era foarte dor de tine și nu puteam rata aceasta ocazie.
E:- Și mie Mi-a fost dor de tine..
S:- Mi-ai lipsit în aceasta luna..Nu îmi pot lua gândul de la tine, Mi-a fost foarte greu fără tine.
Eu rămăsesem impresionata de cuvintele lui și mă făcea sa îl sărut, dar nu puteam. Îmi pune mana pe picior și mă ia în brațe sarutandu-ma pe frunte.
S:- Nu ai idee cât de mult m-ai rănit... Dar vezi tu,eu tot te iubesc și nu îmi văd viața fără tine.
Mă sărută pe buze apăsat și mă tine de obrajii mei roșii. Mă trage mai aproape de el ca sa mă simtă și da scaunul mai în spate ca sa poată sa mă urce peste el. Mă strânge de solduri și mă sărută pe gat. Întunericul se lasă peste noi și cu aceasta ocazie nu putea sa ne vadă nimeni fiind în spatele barului. Eram foarte încinși amândoi, dar telefonul meu ne strica tot momentul. Era prietena mea Ema.
Em:- Fata,unde ești?
Eu îi răspund gâfâind.
E:- Am putina treaba,nu pot sa vorbesc.
Silvian în tot acest timp mă saruta pe gat și mă musca încet și mă făcea sa leșin de plăcere.
Em:- Unde Îți las mașină?
Eu scot un sunet prin telefon pentru ca Silvian mă muscase prea tare.
E:- Ăăă. .plimba-te,du-o acasă. .fa ce vrei,dar Lasa-ma acum.
Îi închid telefonul și îmi continui treaba. Limbile noastre nu se saturau una de alta și parcă ar vrea sa rămână așa pentru o perioada de timp.
S:-Ești aici..oh,Doamne,de când te așteptăm,dragostea mea!
Eu zâmbesc și îi dau tricoul jos. Îl sărut pe abdomen,iar el îmi mângâie soldurile și fundul. Își baga mâinile în pantalonii mei și mă strânge foarte tare încât îmi plăcea. De data asta nu îl mai puteam refuza. Îl voiam din ce în ce mai mult și nu voiam sa îl mai pierd niciodată. Mă musca de buza și îmi linge buza plina de răni. Limba lui se întâlnește din nou cu a mea și se îmbrățișează incontinuu. Îmi da tricoul jos și mă zgârie pe spate și eu gem.
S:- De ce nu ne ducem noi în spate?
E:- Hai mai bine la mine acasă sau la un hotel.
El îmi zâmbește și îmi spune.
S:- Nu mai pot aștepta pana atunci,m-ai întărâtat.
Mă arunca pe bancheta din spate și se așeza peste mine. Ajunge la punctul de a-mi Da sutienul jos. Mana lui se strecoară pana în partea de jos a corpului și mă atinge fără ezitare. Eu gemeam și el îmi zâmbea.
E:-Te iubesc!
S:- Și eu te iubesc nespus de mult. Ești sigura de ce vrei sa facem?
E:- Da,vreau sa fie cu tine,nu cu altcineva.
S:- Îmi spui când sa mă opresc. Ești sigura? Te mai întreb o data.
Eu dau din cap și se lasă mai în jos și mă atinge. Îmi creează o plăcere de nedescris. Mă sărută adânc și eu gem foarte tare facandu-l sa își ridice privirea către mine.
Se ridica sa mă sărută apăsat și în același timp își desfacea cureaua. Se ridica și își scoate din pantaloni un prezervativ. Eu când am văzut prezervativul nu mai eram sigura de ce voiam sa fac,dar nu am renunțat.
S:-Ești sigura? E pentru ultima data când te întreb. Nu e obligatoriu sa facem acum dacă nu vrei.
E:-Vreau sa văd ce știi.
Începe sa rada și își baga prezervativul. Mă luase un fior și am închis ochii. Deodată simt ca ceva mă apăsat foarte tare și încep sa tip. Se oprește și mă sărută.
S:-Ești bine,scumpa mea?
Am dat din cap și el a început iar și din nou acea senzație mă omora,dar în același timp mă excită. Incepuse și mai tare și eu iar gemeam foarte tare și se oprise și el.
Simțeam Cum curgeau apele pe mine și canapeaua mașinii lui era pătată. Se ridica și mă sărută pentru a nu știu câtă oară pe acea seara.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...