După o săptămână lungă și foarte neprietenoasa cu mine, il astept pe Adrian pe canapeaua mea. Se aude soneria si fug repede către usa crezând că e el. Cand ma apropii de usa imi dau seama ca Adrian nu are de unde sa stie unde stau eu pentru că nu l-am adus niciodată în casa. Prefer să nu ma uit pe vizor si sa ma astept la ce e mai rau. Silvian.
Stătea în usa si se uita cu ochii lui verzi la mine. Avea un zâmbet subtil si părul ciufulit. Ma analiza din cap pana in picioare pana cand isi face curaj sa imi spuna buna.E:- De ce esti aici?
S:- Am venit sa te vad.Dau ochii peste cap si dau sa închid usa,dar el se opune si intra in casa.
E:- Dacă nu ieși acum o sa sun la poliției si le spun ca ai intrat peste mine in casa.
S:- Esti sigura ca asta vei face? Ma vei reclama?
E:-De ce nu?
S:- Atunci, fa-o!Pun mana pe telefon si tastez numărul de urgență. Ma uit pret de cateva secunde la număr si parca ceva ma opreste sa nu apas. Ca sa para ca fac ceva,ii trimit mesaj lui Adrian cu adresa unde stau.
E:- Gata. Acum poti sa te cari.
S:- Ti-au mai trecut semnele de la mine,dar ti-au mai rămas cateva care nu au ce cauta pe gâtul tau,spune el muscandu-si buza.
E:- De ce ma tot cicalesti?spun eu nervoasă.El pășește către mine,iar eu ma dau in spate pana cand ma lovesc de un perete. Ochii lui se atintesc către buzele mele si mi le atinge cu degetul mare. Eu imi întorc capul si ma retrag. El se tine dupa mine pana in dormitor si ma împinge in pat. Se așează peste mine,iar eu încep să mă zbat.
E:- Da-te jos de pe mine!
Imi pune mana la gura si ma musca de gat. Imi dau ochii peste cap si ii închid. Il mușc de deget ca sa nu tip si incep sa dau din picioare. Imi linge rană si imi mai face un semn pe sân.
S:- Stiam ca nu ma vei respinge.
E:- Vreau să pleci ac..Nu apuc sa termin ce vreau sa spun pentru că el își trece limba peste buzele mele si ma musca foarte tare de buza de jos de ma face sa tip.
S:- Ai semne de la mine mai accentuate acum.
Imi baga mana in pantaloni,iar eu imi strâng picioarele si il împing de pe mine. Se ridică,ma ia in brate si ma lipește de un perete unde ma sărută si imi sterge sângele de pe buza.
În momentul ala se aude usa apartamentului si aveam presimțirea ca este Adrian. Ma opuneam lui,dar el stătea contra pentru că bănuia că e Adrian. Ma mai musca inca o data tare de buza ca sa ma faca sa tip sa ma audă el. Dintr-o dată il vad pe Adrian care stătea în tocul usi si ma vedea ca ma chinui sa scap de Silvian. Atunci Silvian isi desprinde buzele de ale mele si avea numai sânge pe ele. Ma lasa si se duce către Adrian.S:- Asta este sângele ei. Este a mea. Ai vazut? Nu s-a împotrivit.
Eu ma uitam la el si ma ștergem de sânge pana cand il vad pe Adrian ca ii da un pumn lui Silvian. Intervin si ma bag între ei doi.
E:-Terminati, va rog!
Silvian ma intoarce cu spatele către el. Atat de aporpe încât il simteam cum ma apăsa. Adrian ma trage de mana către el si se uita urat la el.
A:- Ieși dracului din casa!
S:- Cine esti tu sa imi spui ce fac? A fost a mea prima data si a mea va rămâne.
E:- Silvian,pleacă,te rog!ii spun eu cu o voce joasă.
S:-Cretinule,Tu vii aici numai ca sa i-o tragi,nu?
E:-Silvian,ieși afară în momentul asta!tip eu la el. Te urăsc!La auzirea acestor cuvinte,imi da drumul la mana si ma priveste cu ochii aia ai lui verzi.
S:- Nu este pentru ultima dată când ai sa ma vezi,domnule director! Cat timp este "a ta" ,nu ma las pana o recastig,spune el uitandu-se la mine.
Iese din casa,iar eu imi dau o palmă si ma șterg de sângele care imi curgea încontinuu.
A:- Lasa-ma pe mine sa te ajut.
Ma sărută incet si isi trece limba peste rană mea. Ma sărută pe frunte si ma îmbrățișează.
A:- Nu ai sa mai ai parte de asa ceva,iti promit!
E:- Sunt nevoită să iti cer un lucru. Sunt obligată să mă duc cu el la ziua de naștere a tatălui meu pentru că părinții noștri sunt buni prieteni si ei cred ca noi suntem împreună.
A:- Ai grija de tine, doar! Atat iti cer!Il strang in brate si scot un mic multumesc drept răsplată.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...