Din ce in ce mai rau

18 0 0
                                    

Ma întâlnesc cu Adrian in locul stabilit. Il îmbrățișez si el imi zâmbește larg.

A:- M-ai facut sa ma îndrăgostesc de tine. As sta zi si noapte cu tine.
E:- Nimeni nu te opreste.
A:- Eu mi-am dat seama dupa ca tu vorbesti cu băiatul ăla.
E:- M-am despărțit de el pentru că nu merită.

Ne așezăm pe o canapea si el imi mângâie obrazul si imi da părul dupa ureche.

A:-Cum am dat eu de tine nu stiu..esti perfectă, bărbatul tau se mandrea cu tine cred.
E:- El stie,dar l-am iubit foarte mult si cred ca si el pe mine.
A:- Fii sigura de asta,spune el si imi pune mana pe copasa si isi musca buza in acelasi timp.

Imi întorc privirea către o usa,ma uitam încontinuu la ea pentru că ma gândeam din nou la Deniz si ma abtineam sa nu plâng. Adrian imi intoarce capul către el si ma sărută ușor și ma trage de buza. Eu ii ating orajii si ma asez peste el. Imi dau tricoul jos si raman in sutien.

A:- Ma provoci..stii bine ce ti-as face..
E:- Nu stiu..spune-mi din nou.
A:- As face-o cu tine încontinuu,vreau sa fii a mea..
E:- Esti liber sa faci ce vrei.

Ma așează pe canapea si ma dezbracă de tot. Imi sărută piele umedă. Imi mângâie coapsele si imi sărută sânii. Eu strâng din dinti si din ochi. Ne sărută pret de cateva minute fără a ne întrerupe nimic. Imi inconjor picioarele deasupra spatelui lui. El se retrage putin si isi pune mana la nasture. Simt din nou acea presiune si apăsare,doar ca mai rapidă și mult mai plăcută. Încep să vorbesc in timp ce gem.

E:- Nu te opri,te rog...
A:- Nu am sa o fac,frumoaso,spune el zâmbind in coltul gurii.

Eram amândoi foarte transpirați,dar nimic nu ne făcea să ne oprim. O făcea cu atat placere si vedea ca imi place foarte mult. La un moment dat, telefonul meu suna. Adrian se oprește si eu ma întorc către el.

E:- Am zis sa nu te opresti,spune eu gâfâind, daca este ultima noapte a ta aici, macar sa fie de neuitat pentru amândoi.
A:- După noaptea asta vreau sa te mai văd.
E:- O sa ma vezi,dragule.
A:- Asta așteptam să zici,si isi incepe din nou treaba.

Telefonul meu suna încontinuu si eu aveam cea mai mare presimțire că era  Silvian.
Il opresc pe Adrian si il asez pe canapea. Inghenunchez in fata lui,iar el ma opreste.
A:- Nu e nevoie, pot sa iti fac eu tie asta.
E:- O facem cu schimbul.

Il mângâi in jurul penisului si il sărut. Senzația aceasta imi provoca un orgasm mult mai mare. El gemea si eu o lingeam ca sa ii produc si lui plăcere. Ma opreste si ma ridică pentru a ma sărută. Ma așează în brațele lui si ma pătrunde din nou,dar de data asta ma sărută ca sa nu mai gem atat de tare. Ma tine contra ca sa nu pot sa tip. Ne oprim,iar el își dă drumul pe piciorul meu. Era extenuat si l-am îmbrățișat și i-am sărutat fruntea. Ma strânge si el in brate si imi sopteste la ureche.

A:- A fost cea mai frumoasă zi din viața mea.

Il strâng la pieptul meu. Avea o respiratie foarte grea si era foarte transpirat.

A:- Draga mea, eu ma duc sa dorm pentru că am un drum lung maine. Te astept in pat.
E:- Noapte buna,dragul meu. O sa vin lângă tine.

Ma ridic si ma invelesc intr-un halat de baie. Imi verific telefonul care avea 5 apeluri de la Silvian si peste 10 mesaje tot de la el. Stand si uitandu-ma la telefon,imi aduceam aminte de partidele cu Silvian cand ma obliga sa il binedispun si ca nu mi-a zis niciodată sa nu o fac daca nu vreau. Ii ignor mesajele si ma duc lângă Adrian.
A doua zi dimineata,eram singura in camera de hotel si lângă perna mea era un bilet de la Adrian
     "Imi va fi dor de tine, weekend-ul viitor am sa ma întorc dupa tine."

Biletul mi-a facut ziua mai frumoasă. Imi iau hainele si plec si eu către casa. Nu ma stiu exact ce s-a întâmplat în ziua aia,dar stiu ca m-am intalnit in trafic cu Silvian.
Il depășesc si trec pe banda unu fără a ma uita la el. Telefonul meu se deschide,iar eu il închid din nou. La un moment dat ma depășește el si opreste masina dând pe avarii. Vine la geamul meu si ma roagă să il deschid. Las geamul,iar eu începeam să ambalez masina. Dacă am vazut ce urat face,am zis sa vad ce vrea el de fapt.

E:- Ce mai vrei si acum?il intreb eu uitandu-ma urat la el.
S:- De ce nu m-ai sunat si de ce nu mi-ai raspuns aseară la mesaje?
E:- Am avut treabă.
S:- Aa, ai avut treabă cu domnul director,spune el incruntandu-se.
E:- Care e problema ta pana la urma?
S:- Problema mea? Păi ai ajuns sa ti-o tragi cu un necunoscut.
E:- Tu ai cumva tupeul sa ma tragi pe mine la răspundere dupa ce ca tu ai facut-o cu nu stiu cate si daca te întâlnești cu ele pe strada ori nu le mai cunosti,ori te faci ca nu le mai stii,tip eu la el.

Silvian strânge din dinti,da cu pumnul in portiera si se încruntă la mine.

S:- Vrei sa spui ca tu tii legatura cu ala?
E:- Bineînțeles că o tin.
S:- O sa te distrugi..
E:- Nu Silvian,Tu ai facut asta, nu mai stiu cine sunt din cauza ta, Tu esti de vina pentru toate.
S:- Tu nu cred ca iti dai seama cat te iubesc.
E:- Gata. Nu mai merge asa.

Închid geamul,iar el bate din nou în el. Pornesc masina si plec lasandu-l in urma.
Azi imi luasem zi liberă de la serviciu si mi-am propus sa ma întâlnesc cu prietena mea Esra pentru că mi se făcuse dor de ea. Ea a acceptat invitația la mine acasa si o așteptam cu o cafea. Cand am vazut-o,am luat-o in brate si am inceput sa plâng pe umărul ei,iar ea încerca să mă liniștească.

Es:- Mi-a fost foarte dor de tine,draga mea! Dupa moartea lui Deniz nu ai mai dar niciun semn. Cum mai esti?
E:- Nu sunt bine deloc,Esra.
Es:- Ce s-a întâmplat?
E:- Imi lipseste foarte mult,imi doresc sa fie lângă mine acum,sa ne bucuram de copilul nostru,dar el a ales să il ia cu el si sa il crească singur pana cand ma voi duce si eu lângă ei.
Es:- Draga de tine, imi pare nespus de rau pentru tot ce s-a întâmplat. A fost o veste teribilă pentru toată lumea..Cum sa moara un băiat atat de tanar si unde mai pui ca si tu puteai sa mori,dar copilul tau a zis ca isi da el viata pentru tine.

Încep să plâng si imi pun mâinile la ochi si suspin. Esra ma ia in brate si ma strânge la pieptul ei.

E:- Nu mai rezist, ma ia câteodată un dor de nu pot sa il descriu.
Es:- Te inteleg,în rest,ce ai mai facut?

Stau putin pe gânduri și nu știam ce să îi spun exact.

E:- Il stii pe tipul ala cu care am fost înainte de Deniz? M-am împăcat cu el dupa moartea lui Deniz,dar ne-am certat si de foarte multe ori pentru că eu nu ii acordam timpul lui,ma gândeam numai la Deniz.
Es:- Si ce e rau in asta?intreaba ea curioasa.
E:- Treaba e ca intr-o zi a venit la mine la birou si a aruncat rama cu o fotografie cu mine si Deniz de perete si ne-am certat rau.
Es:- Sa inteleg ca el era foarte gelos?
E:- Încă este,După am zis să îi mai dau o ultima sansa si am ajuns cu el in pat pana la urma. În ziua aia aveam o întâlnire cu un director din București pe nume Adrian pentru proiectarea spitalelor.
Es:- Si ce s-a întâmplat dupa?intreaba ea uitandu-se atent la mine. Dar ce s-a intamplat cu gâtul tau?se uita ea mirată.
E:- Ajung si acolo. M-a sunat Silvian sa ma întrebe unde am plecat si eu i-am zis ca am întâlnire cu acest domn,iar el Mi-a zis sa mi-o trag cu el ca sa accepte proiectul.
Es:-De ce ar spune asta?Doamne..
E:- Si eu i-am zis,bine,daca asta vrei. Noi ne înțelesesem deja cu proiectul,dar pana la urma am facut-o cu directorul,de 2 doua ori chiar.
Es:- De ce ai facut asta?
E:- M-am despărțit de Silvian,imi refac viata,în weekend vine Adrian la mine.
Es:-Sper sa va meargă si sa nu mai existe neînțelegeri. Pana la urma tot nu mi-ai zis ce ai patit la gat.
E:- Sunt semne de la Silvian si Adrian. Ma doare foarte tare gâtul si nu stiu cat de repede o sa imi treaca.

Oftez si zâmbesc ironic către ea vazand-o ca nu se aștepta la ce am zis.

Es:- Esti sigura de ce faci?
E:- Da..spun eu oftand din nou.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum