Vechi prieteni

22 0 0
                                    

Trecuse deja 3 saptamani de cand eram in Bucuresti la bunicii mei. Trei săptămâni in care nu am vorbit absolut deloc cu Silvian. Trei săptămâni in care am stat mai mult ascunsă de frica sa nu ma întâlnesc cu Adrian. Imi schimbasem numărul de telefon ca sa nu stie nimeni de mine, în afară de familia mea.
Aveam nevoia sa ma descarc in bratele unei prietene,dar nu mi-a rămas niciuna.
Vocea bunicii se aude de la parter cum ma striga.

E:- Da, bunico!
Bunica:- Draga mea,te asteapta cineva la poarta. O masina.

Imi era foarte teama. Daca era Adrian. Cum a putut să mă găsească?
Înghit în sec si ies din casă. Mare lucru nu vedeam, se vedea o mașină alba. Din ea coboară nimeni altul decât Andrew. Sincera sa fiu, ma bucuram sa il vad pe el decât pe altcineva.

E:- Hei! Ce e cu tine?
And:- Hai sa iesim.
E:- Nu,nu pot.
And:- Haide, iesi cu noi, te rog!
E:- Noi?intreb eu uimită. Mai e cineva cu tine?

Se duce lângă masina si deschide potiera din dreapta. Din masina iese vechea mea prietena,Krista.(Daca nu va aduceți aminte de ea, o găsiți în al 3-lea capitol).
Ma duc si o îmbrățișez. Nu o văzusem de foarte mult timp. Nu mai păstrase legatura,dar ma bucuram nespus sa o vad.

K:- Mi-ai lipsit asa muult,spune ea stergandu-si lacrimile de pe obraji.
E:- Cum se face ca ati venit amândoi la mine?
K:- Este o poveste lungă,draga mea. Eu si Andrew suntem impreuna. Mi-a explicat că v-ați intalnit la o florărie si stai linistită, nu ma supăr ca te-a săturat,il inteleg.
And:- Mi-am cerut scuze,spune el zâmbind.

Un zâmbet mi se instalează pe fata. Eram atât de bucuroasă sa ii vad.

K:- Haide, ce astepti,du-te si i-ati geaca. În seara asta numai cluburile stiu de noi,spune ea chicotind cu Andrew.

Putina fericire a venit si catre sufletul meu. Merg sa imi iau geaca si geanta si o anunt pe bunica.
Urc in masina cu ei,iar muzica suna in difuzoare. Andrew călca accelerația și noi radeam si ne distrăm pe chestia asta. Ma gândeam la un moment dat ca daca o sa ma întâlnesc cu Adrian, dar nu aveam cum sa dau de el. Din toate cluburile care sunt in Bucuresti,sa vina fix in acela in care ma aflu eu?
Trag aer in piept si intru cu Krista de mana. Era o distractie de nedescris. Eu pentru ca eram însărcinată,nu aveam voie să beau,dar nu puteam  sa ma abtin. Krista ma trăgea dupa ea.

K:-Te distrezi,scumpa mea?
E:- Da,chiar ma simt bine.
K:- Ai grija cu ăsta micu', spune ea si imi atinge burta.
E:- O sa am, nu iti face griji,dar asta nu ma opreste sa nu beau.

Krista incepe sa tipe si sa rada in acelasi timp. La un moment dat,Andrew o ia la dans si sunt amândoi prinși în transa. Eu ma asez la o masă si ii privesc in timp ce imi beau bautura. Imi plăcea să imi petrec timpul cu ei. Ma făceau sa uit totul si sa ma simt bine. Ma bucur pentru ei ca sunt împreună pentru ca ei chiar se potrivesc. Cand imi plăcea mie de Andrew, nu acceptăm că Krista sa se uite la el sau sa il atingă. Sunt perfecți împreună.
Imi fac semn sa ma ridic si sa dansez cu ei. Ma duc si ma ia valul. Eram intre ei doi, Krista in spatele meu,iar Andrew in fata mea. Radeam foarte tare.

And:- Va distrati fetelor?
E,K:-Daaa.

Krista o cam luase pe aratura.

And:- Va aduc ceva de băut?
K:-Mai întrebi? Fugi.

Andrew fuge După cateva shot-uri, iar Krista ma trage dupa ea.

E:-Ce facem in baie?spun eu amuzată.
K:- Trebuie să imi aranjez machiajul.

Ma uit la ea,iar ea zâmbește la mine.

E:- Esti beata,nebuno!spun eu râzând cu gura pana la urechi.
K:- Vino mai aproape de mine.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum