Am ajuns și în ziua în care trebuie sa mă despart de părinți si sa plec la facultate. O zi foarte așteptată, dar cu părere de rău că nu o sa-mi mai văd majoritatea prietenilor și familia. Părinții mei mă sărută pe frunte și îmi ureaza drum bun și sa am grija de mine pentru ca ei o sa vina la mine peste 2 săptămâni.
Urc în mașină și dau drumul la muzica tare. Le fac cu mana părinților și mă îndreptăm către casa Emei. Aceasta era cu bagajele la poarta și îmi făcea disperata cu mana. Opresc mașină și deschid portbagajul.
Em:- Ești pregătită, nebuno?
E:- Eu sunt pregătită de când mă știu. I-a spune...m-ai așteptat mult?
Em:- Nu fata,stai liniștită...hai sa mergem la Iaaasii.
Pornim amândouă către europeana zâmbind și cu muzica la maxim. Afară era o vreme foarte frumoasa și călduroasă.
Em:- Fata,trebuie sa îmi fac și eu un iubit ca nu vreau sa mi-o trag cu oricare băiat pe care îl găsesc în cluburi și bai.
E:- Ferească Dumnezeu..Ar fi cazul sa Îți găsești pe cineva.
Ea rade și privește drumul.
Em:- Scuza-ma ca te întreb, dar Silvian ce face?
E:- Habar n-am..Nu a mai sunat.
Ema zâmbește ironic și da muzica mai tare și mă întărata sa bag viteza ca așa se face la o asemenea muzica. Eram în apropiere orașului Focșani și limita legala era de 50 și eu aveam 110 pana când am încetinit pentru ca o femeie trecea strada. Ema a început sa rada și eu la fel. Am mers ceva timp și ne-am gândit sa ne oprim la Bacău sa mâncăm ceva. Ne comandam amândouă o porție de cartofi cu mici și ne gândim sa facem niște poze. Bineînțeles ca pozele au fost postate de către Ema pe instagram și a primit multe comentarii printre care unul de la Silvian spunând "o sa îmi lipsiți".
E:- Se putea sa nu spună el ceva?
Em:- Lasa-l fata..Poate chiar o sa-i fie dor.
E:- Mă îndoiesc.
Terminând ce am avut de mâncat, privesc către drum și văd foarte multe mașini trecând către Iași. Ema îmi arata telefonul ca primisem un mesaj,dar eu priveam în gol.
E:- De ce mă întrerupi de fiecare data?
Îmi pune telefonul în mana și văd mesaj de la George și Silvian.
Em:- Fata,voi sunteți triunghiul amoros.
E:- Termina!
Deschid prima data mesajul de la George. De la el nu mai primisem de mult timp un mesaj sau un apel.
Mesaj nou : George
Nici nu ne-am luat rămas bun! O sa te vizitez în scurt timp.
Mesaj nou: Silvian
Nici nu mi-ai spus ca pleci azi. Nu-i nimic...mâine sunt acolo.
Eram intr-o mare încărcătură și nu știam ce sa fac. Mă panicasem puțin și Ema zâmbește.
Em:- E cumva ceea ce cred eu?
E dau din cap și mă îndrept către mașină. Ema striga după mine,dar eu nu o bag în seama.
Em:- Stai nebuno ca nici nota nu am platit-o.
E:- Du-te mai repede. Trebuie sa ajungem neapărat la cămin.
Am mers foarte repede fără sa mai facem niciun popas. Telefonul meu suna în disperare,iar Ema răspundea la toate în afară de apelurile de la Silvian. Ajunse la cămin, despachetam și ne așezăm amândouă în paturi. Aleg sa fac un dus sa mă relaxez. Când mă întorc, Ema nu mai era în camera. O sun,dar telefonul ei era în camera. Îmi făcusem parul bucle și am ales o salopeta subțire și priveam pe geam. Dintr-o data cineva bate la ușă. Mă îndrept către ușa și deschid. Era Ema cu George. L-am luat în brațe și Ema râdea în hohote.
Em:- Nu te așteptai la asta,nu?
E:- Chiar ca nu!
George îmi zâmbește și de așează pe patul meu.
E:- Scuza-mi deranjul..voiam sa mă machiez.
G:- Machiaza-te liniștită. .Eu am sa te privesc.
Em:- Eu am sa ies sa îmi caut și eu pe cineva. V-am lăsat.
George mă privea din cap pana în picioare și zâmbea.
E:- De ce zâmbești? îl întreb eu zâmbind.
G:- Cum poți sa fii așa de frumoasa?
Eu mă înroșesc și mă așez cautandu-mi țigările în geanta.
E:-Îți mulțumesc pentru compliment,dar ceea ce o sa vezi acum nu o sa-ti placa.
Scot tigarea și o aprind. El da ochii peste cap și oftează.
G:-Nimic nu mă poate opri în a te iubi. .. sa reții asta.
E:- Uite George...Eu abia ce M-am despărțit de Silvian..Nu mă simt bine,crede-ma.
G:- Bine,am sa incetez.
Mă ridic și mă trage de mana spre el. Se apropie de urechea mea și îmi spune.
G:- Mai Da-mi o șansă. si mă sărută pe umar.
E:-Încetează! Dacă ai venit aici sa îmi faci mai mult rău...Eu zic sa pleci.
De îndreaptă către ușa și îmi spune ca mă așteaptă afară. Mă dau cu 3 pufuri de parfum și ies din camera. Când am ieșit din cămin, văd Cum mașină lui Silvian intra în curtea căminului. Când am văzut, am fugit înapoi în cămin, iar George striga după mine. Nu știam unde mă duc și fugeam de parcă furase ceva. Găsisem o camera și am intrat în ea. Acolo era o camera de muzica cu foarte multe instrumente interesante. M-am așezat pe un pian și butonam telefonul ca sa treacă timpul mai repede. Mă suna Ema în disperare și eu nu îi răspundeam pentru ca știam ce vrea. Primesc un mesaj de la ea spunandu-mi ca Silvian e în curtea căminului cautandu-ma si întrebând pe toată lumea de mine. Stau eu pe gânduri și îmi dau seama ca eu nu am de ce sa mă ascund atâta timp cât nu am făcut nimic. Ies din camera cu instrumente și mă duc în curtea caminului. Când am ieșit afară nu mai era nimeni și nici mașină lui Silvian nu mai era. Dau sa mă întorc înapoi în cămin,și deodată se aude claxonul mașinii lui rasunand în curtea căminului. Mă întorc cu fata la el și îl văd Cum vin grăbit spre mine.
S:-Te-am găsit! spune apropiindu-se de mine.
E:- De ce ești aici?întreb ei incruntata.
S:- Nu te bucur ca am venit? Am venit sa te văd..Îmi lipsești foarte mult.
E:- Cum pot sa mă bucur sa te văd când mă gândesc la cele întâmplate?
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...