Ultima intalnire

26 0 0
                                    

Seara s-a terminat cu mine si Silvian in patul unui hotel din centrul orașului. S-a întâmplat tot ce a vrut el si cum a vrut el. Stăteam cu ochii pe tavan si mana lui Silvian era atat de grea pe burta mea. Eram învelită în cearceaf si ma gândeam cum de am putut să mă las din nou atat de usor. Pur si simplu nu îi rezist,dar nu e normal ce face si ce imi face. Ma ridic si ma duc către baie. Ma privesc in oglinda si semnele de pe gâtul meu se înmulțise si ma durea foarte tare acea parte a gâtului. Ma spăl putin pe fata si ma privesc din nou. Ma durea tot corpul. Ma gândeam la Deniz, oare ce ar zice el daca m-ar vedea asa. Imi întrerup gândurile ca sa ma duc sa fumez o țigară. Deniz nu îmi permitea asta,dar Silvian nu stiu cat de mult i-ar fi plăcut daca m-ar fi vazut. Imi termin țigară și ma asez in pat. Era ora 04:30 si nu puteam sa dorm. Pana la urma ma gandesc sa ma îmbrac si sa plec către casa sau de ce nu către firma si sa stau acolo.
Ajunsă la firma, ma asez pe scaun si ma luase o durere de burta îngrozitoare. Iau o pastilă si parca durerea mai dispăruse putin. În această zi aveam o întâlnire cu directorul unei mari firme din România. Mi-am luat ținută corespunzătoare pe mine si il asteptam in biroul meu. Se făcuse ceasul 09:45, iar invitatul trebuia sa apara.
Telefonul imi suna. Era Silvian.

E:-"Da?"
S:-"Unde ai plecat?"
E:-"Sunt la firma, am întâlnire cu un oaspete foarte important."
S:-"Cu cine?"
E:-"Cu directorul unei mari firme din România, daca ne intelegem,o sa castig foarte multi bani pe acest proiect."
S:-"Vezi sa ti-o tragi bine cu el ca sa câștigi proiectul."
E:-" Asta vrei? Bine. Stiam eu ca nu ai sa te schimbi."

Si i-am închis telefonul, dar el insista dupa.
Directorul bate la mine la usa si il primesc înăuntru. Era un bărbat înalt, modest,cu un început de barbă spectaculos,părul aranjat si costumul bine călcat.
E:- Buna ziua, domnule Adrian! Ma bucur ca am putut să ne întâlnim.
A:- De asemenea,domnișoara Sonia.
E:- Am organizat această întâlnire pentru proiectul cu construcția a 10 spitale în Istanbul,dar și în Romania.
A:- Am fost încântat de toate dosarele dv,si sunt încântat să zic da acestui proiect.
E:- Ma bucur foarte mult pentru răspunsul dv.
A:- Vreau să îmi prezentati si restul proiectelor.

Scot celelalte proiecte pentru construirea acelor spitale,iar Adrian se prezintă mulțumit de tot ce a vazut.

A:- Arată bine. Vreti sa ma însoțiți la o cafea?
E:- Desigur!

Mergem impreuna la cafeneaua de lângă firma si discutam mai multe,dar si despre viața socială.

A:-Ati crescut aici,deci?
E:-Da,aici,dar va rog,puteti sa imi spuneti Sonia.

Adrian imi zâmbește și accepta propunerea facut de mine.

A:- Cum stai cu viata amoroasă? Vad ca esti o fata foarte frumoasă și nu cred eu ca esti singura. Cati ani ai?
E:- Am 23 de ani. Am fost cerută de soție si am ramas si însărcinată cu fostul proprietar al firmei. El se numea Deniz Tekinoğlu. Mergeam către casa,iar șoferul nostru a pierdut controlul volanului și am intrat sub un tir. Eu am scapat prin minune,dar Deniz a murit împreună cu copilul meu.
A:- Imi pare nespus de rau. Nu ma așteptam la o asemenea poveste. Nu esti cam tânără sa detii o asemenea firma?
E:- Dacă el mi-a lăsat mie firma, nu cred ca sunt prea tânără sa dețin asa ceva,mai ales că sunt ajutată si de catre părinții lui.
A:- Tu ai avut inițiativa de a construi spitale?
E:-Da,ca sa poata salva cat mai multe vieți.
A:- Sunt foarte fascinat de inițiativă ta. Esti foarte ambițioasă.
E:-Asta sunt eu. Scuza-ma că te intreb,dar tu cati ani ai?
A:- Am 32 de ani.
E:-Multi inainte.
A:- Multumesc,la fel. Acum nu mai e nimeni în viața ta?
E:- Inainte de Deniz am vorbit mult cu băiat si acum vorbim din nou,dar nu îmi prezintă prea multa incredere.
A:- De la el ai acele semne accentuate ce ies in evidenta?spune el zâmbind in coltul gurii.
E:- Credeam ca le-am mai acoperit.
A:- Încă se vad,dar nu am putut să mă abțin,scuza-ma.
E:- Nu e nimic,stai linistit.Ma scuzi putin,ma duc pana la toaletă,il întrerup eu.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum