Mutarea

30 0 0
                                    

Mă uit la amândoi și încep sa plâng.  Silvian mă cuprinde cu brațele lui lungi și mă pupa pe frunte uitându-se la Ema.
E:- George m-a agresat.
La auzirea acestor cuvinte,Silvian îmi da drumul și se duce sa se îmbrace. Eu mă duc la el și îl îmbrățișez și îi spun sa stea lângă mine și sa îl lase.
S:- Cum poți sa spui sa stau aici? Nu vezi în ce hal te-a adus ordinarul ăla?  Nu scapă nepedepsit.spune el cu un glas autoritar și mă ia în brațe.
E:- Ema,ne poți lasă singuri pentru un moment?
Em:- Desigur..Eu mă duc pana la cantina.
Ema pleacă grăbită și trântește ușa în urma ei. Silvian se așează pe marginea patului și își ia capul în mâini. Eu mă duc lângă el și îl pup pe obraz și el se uita la mine.

S:- Nu pot sa cred ca am stat aici în loc sa vin după tine. Nu aveam nici cea mai vaga idee unde te-ai putea duce.
Eu mă depărteze ușor de el și mă gândeam dacă e bine ce fac sau nu. Silvian își îndreaptă privirea către mine și se ridica de pe pat.
S:- Ce S-a întâmplat?întreabă el nedumerit.
E:- Cum pot fi eu sigura ca tu nu mai ești cu alte fete?

Silvian oftează și se uita pe tavan. Eu mă ridic și mă îndrept către ușa fără sa îl privesc.
S:- Stai...
E:-Ce rost mai are relația noastră dacă noi suntem cu alții și nu cu noi?

Silvian ridica din umeri și vine cu pași mărunți către mine. Eu mă dau tot mă în spate și mă lovesc de ușa. Îmi pune mana pe umăr, apoi pe obraz.
S:- Poate ca mă culc cu mai multe fete,dar pe tine te iubesc,nu uita asta. Acum decizia Îți aparține, eu nu o sa renunț la tine niciodată.
Îl privesc și ascult totul pana la final. Eram dezamăgită pentru ca eu nu eram singura fata în viața lui.
S:- Acum vreau sa recunosc totul și sper sa nu te superi..Orice mi-ai face,eu nu mă pot supara pe tine..te iubesc.
E:-Ce ar trebui sa îmi spui?
S:- Nu exista seara în care sa nu mă culc cu vreo fata sau sa o petrec în cluburi de noapte. Ema este una dintre partenerele mele de noapte și ea nu a vrut sa Îți spună asta pentru ca te-ai fi supărat.  Ea știa ca tot pe tine te iubesc și nu putea sa facă nimic altceva cu mine în afară de asta.  Chiar dacă mă părăsești sau nu,și sper sa nu pentru ca eu te vreau în viața mea și vreau sa avem o familie, dacă o sa mă părăsești,o sa te găsesc și am sa fac tot posibilul sa Îți recapeți încrederea în mine. Nu pot respira fără prezenta ta.

Eu plângeam fără oprire și îi dădeam mana la o parte. Nu mă gândeam ca el și Ema fac asta și nu mă așteptam ca el sa mă însele în fiecare seara și sa mă iubească în același timp. Nu am crezut nimic din toate spusele lui și l-am respins.

E:- Cum as putea sa îmi formez cu tine o familie dacă tu ai amante? Nu m-am asteptam niciodata la asta. Ai facut-o o data, de doua ori...Tu tot continui.
Eu nu pot continua așa. Eu zic sa luam o pauza. Vreau sa placi.

Îmi iau telefonul și o sun pe mama sa îi spun ca plec de la aceasta facultate pentru ca aleg facultatea din Turcia. După discuția cu mama, Silvian rămâne încremenit.
S:- Turcia? Ce faci acolo?
E:- Mă mut în tara natala a tatălui meu. Mama îmi mai spusese dacă vreau mă mut cu ei acolo sau nu...Acum ca nu mai am pentru ce sa lupt și sa stau aici,mă mut acolo definitiv. Doua șanse ai avut și le-a irosit. Acum ori pleci,ori îmi dai voie sa îmi fac bagajele.

Silvian se așează pe marginea patului și așteaptă sa îmi termin bagajele. Eu intru sa fac un dus după terminarea bagajelor. Apa călduță a dusului mă liniștea. Era atât de plăcut și nu îmi mai venea sa ies de acolo. În spatele meu simt o prezenta. Era Silvian care mă sărută pe umăr. Eu îl imping și îi vorbesc răstit.
E:- Ce cauți aici? Vreau sa pleci.
S:- Vreau sa te simt pentru ultima data.
E:- Eu vreau sa mă uiți odată.
S:- Te rog...Este pentru ultima oară.
Mă întorc cu spatele la el și îmi aranjez parul. El mă sărută pe umăr, apoi pe gat și mă cuprinde. Mă strânge tare în brațe și mă sprijină cu capul de umărul lui ca sa își lase ultimele semne pe gatul meu. Eu îl strâng de mana tare și scot un mic sunet. Mă întoarce cu fata la el și buzele noastre se unesc. Îl trag încet de par,iar el mă musca de buza făcându-ma sa gem. Se sprijină de perete și mă așează în fata lui. În momentul ăla am simțit ca mă străpunge. Eu il apuc de cap și încep sa gem de plăcere. O făcea foarte rapid și era foarte dureros Cum mă străpungea. Scoteam sunetele foarte tari,iar el o făcea din ce în ce mai rapid. Se oprește și mă întoarce cu fata la el sa mă sărute. Limba lui o caută pe a mea. Mă opresc și mă uit la el Cum mă privea.
E:-E timpul sa pleci..
S:- Iarta-ma.
Opresc dusul și strâng din ochi.
E:- Îmi faci rău.spun eu plângând.
S:- Te înțeleg. Nu uita ca te iubesc enorm.
Mă sărută,iar eu întorc capul după.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum