Marea veste

23 0 0
                                    

După peripețiile si gândurile bune din ultimele 2 săptămâni, ma gandesc ca ar fi cazul sa afle si părinții mei despre sarcina. Imi iau inima in dinti si ma duc intr-o dimineata,fără Silvian,la ei acasă. Atmosfera era plăcută si liniștită. Părinții ma primesc cu bratele deschise si ma servesc cu o cafea.

E:- Mama,tata,vreau sa ca spun ceva foarte important. Sunteti pregătiți?

Părinți se uitau la mine destul de ciudat pana cand incep eu sa rad.

E:- Uite,nu e nimic rau,credeti-ma!spun eu amuzată.
M:-Haide,draga mea, nu ne mai tine in asteptare,spune mama nerăbdătoare să afle.
E:-Vreau să vă spun că...am rămas însărcinată.

Un moment de liniște ii cuprinde pe părinții mei. Se uitau amândoi la mine,iar apoi tatal meu isi îndrepta privirea către burta mea.

M:- Cum este posibil asa ceva?spune mama punandu-si mâinile la gură.
T:-Draga mea,spune el si se așează lângă mine, ne-ai facut cei mai fericiți,spune el si ma strânge în brațe.
Amalia,o sa fim bunici!

Mama începuse să plângă si ma ia in brate zâmbind printe lacrimi.

M:- În cate luni esti,fata mea?
E:- Doua luni jumatate din cate am inteles de la doctor.
M:-Crede-ma, nu ma gândeam la asta!
E:-Nici Eu,mama..
T:-Cum a reacționat Silvian?
E:- Nu pot descrie fericirea dupa chipul lui.

Erau foarte bucuroși si mândri de mine. Ma decid să plec ca sa ii las sa se bucure in liniste si ei.
Ajung acasă unde dau de Silvian.

E:- Esti foarte matinal,ii spun eu zambindu-i.
S:- Am vrut să te vad mai repede. Nu suport sa fii departe de mine. Vreau ca in seara asta sa organizăm o cină la mine acasa si sa iti chemi părinți sa le spunem mica surpriză.
E:- Dragule,eu am cam stricat surpriza..le-am spus.
S:- E in regula,Tu ii chemi.
E:- Bine,dragule.

Ma sărută pe frunte si dupa pe gat,iar apoi pleacă.
După plecarea lui,primesc cateva telefoane de la Adrian pe care le ignor.
Se face seara si ne întâlnim cu toții la el acasă. El face micul anunt si toata lumea pare să fie foarte fericită felicitandu-ne.

S:- Vreau să mai fiți putin atenti aici,va rog!

Vine lângă mine si se așează în genunchi. Eram plină de emoții și cuvintele imi dispăruse complet.

S:- Este pentru prima data cand fac asta si sper sa imi iasa,vrei sa fii soția mea,Sonia?

Un val de emoții ma cuprinde si incep sa plâng dând din cap aprobator către el. Ma ia in brate,iar părinții noștri ne aplauda. Era un moment de nedescris,o fericire cat nu cuprindea. Dumnezeu a ținut la mine si m-a binecuvântat cu un copil si un băiat care sa ma iubească. Ce iti poti dori mai mult?

Servim masa si ne bucuram de toate momentele si clipele petrecute în această seară minunată.
Momentul imi este intrerupt de telefonul meu care tot suna. Imi cer scuze si ma duc la baie pentru a răspunde.

E:- Spune, Adrian,ce e?
A:-" Nu Ai mai dat niciun semn de viață. Ce e cu tine,ce mai faci?"
E:- Foarte bine,acum vreau sa stiu motivul pentru care ai sunat si m-ai deranjat de la masa.
A:- "Am vrut să te anunt ca ma întorc acasă si ca vreau sa ne vedem."
E:- Bine,cum spui tu, cand ajungi ma suni.

Ii închid telefonul si dau ochii peste cap. "Oare cum scap eu acum de acest individ?" Imi pun mâinile în cap si ma duc către masa pentru a termina de mâncat. După această seară superba,eu si Silvian ne îndreptăm către casa cu lacrimi în ochi de bucurie. El se uita către mine si imi pune mana pe picior.

S:- Am ajuns si la acest capitol,spune el zâmbind si tremurandu-i vocea.

Eu ii pun mana pe mana sa si ii zâmbesc larg.
Ajunși acasa,ma schimb de rochie si ma duc sa ma încălzesc cu un dus fierbinte. După ce ies din dus,imi iau halatul pe mine si ma duc in dormitor pentru a-mi usca părul. Silvian vine in spatele meu si ma intoarce cu fata la el. Imi desface cordonul halatului si ma lasa in pielea goală. Imi admira corpul cu o privire pătrunzătoare, apoi  se uita in ochii mei si imi spune punandu-mi mana pe burta.

S:- Aici,draga mea,este sensul vieții mele. Sunt sigur că vom avea un copil perfect. Nu mi-am imaginat vreodata ca noi doi o sa mai formăm o familie dupa toate cele intamplate,dar uite,destinul ne vrea împreună,spune el si se apleacă pentru a-mi sărută burta.
E:-Te iubesc foarte mult!

Imi mângâie obrajii si ma saruta lung si apăsat. Mainile lui fac cerculete pe spatele meu si ma trage aproape de el. Imi desface părul si ma ia in brate sprijinindu-mă de un perete rece, eu începând sa scot un sunet mic la acea senzatie. Ma lasa jos si ma tine lângă perete pana cand ii aud nasturele si fermoarul de la pantaloni cum se deschide. Imi era dor de aceste clipe minunate cu el si nu am vrut să îl refuz pentru ca imi făcea placere. Il mușc de buza si imi înfig mâinile în părul lui blond. El ma atinge usor si din momentul ala m-a inmuiat de tot. Ma uit in ochii lui,iar el imi face cu ochiul. În momentul ala simt plăcerea. Mișcările de du-te vino imi provoca cea mai mare placere posibila. Atat de tare incat gem din tot sufletul meu,iar el la fel zâmbind. Nu voiam ca sa se termine această senzatie, ba din contra,voiam să o facă mai rapid. Ma tranteste pe pat si se urca pe mine,dar momentul ne este întrerupt de telefonul meu care suna. Se ridică dupa mine,iar eu ma duc fuga sa vad cine ma întrerupe.

S:- Cine E?intreaba el curios.
E:- Ăă, de la firma,trebuie sa ma duc sa iau niste dosare.(dar stiam ca este Adrian)
S:- La oras asta?spune el si se îndreapta către mine.
E:- Se pare ca am uitat de ele.
S:- Sa te întorci repede pentru ca nu am terminat, avem de recuperat în această noapte,spune el chicotind.

Ma îmbrac si imi iau cheile de la masina. Urc in masina si sun pe acela numar,dar imi dădea ocupat. După ce plecasem deja la drum,primesc un mesaj cu adresa la care trebuie sa ma duc. Adresa la care am ajuns era un hotel de la marginea Istanbulului. Urc la etaj si bat la usa respectiva. Usa imi este deschisă de către Adrian care zambea ironic la mine.

A:- Îndrăznește!spune el zâmbind in coltul gurii.

Intru si ma uit in jur,dar prefer să mă așez pe un fotoliu.

E:- Deci,ce treaba ai cu mine?
A:- Am vrut să te vad,spune el asezanndu-se in fata mea pe marginea  patului.
E:-Pai uita-ma, acum pot pleca?
A:- Nu,avem de vorbit.

Ma uit la el ca se schimbase radical,avea o barbă sura foarte sexi si o coafură noua care îi stătea foarte bine. Era la fel de frumos ca ultima dată când îl întâlnisem,dar imi scuturasem capul ca sa uit la ce ma gândeam.

E:- Păi spune ce ai de spus!spun eu grabita.
A:- Ti-am lipsit?spune el trecandu-si limba peste buza de sus.
E:- Nu stiu ce sa zic. De ce te intereseaza asta?
A:- Nu stiu,am întrebat, am auzit ca m-ai înlocuit cat timp am fost plecat.
E:- Ce vrei sa spui?
A:- Nu te face ca nu stii,stiu totul despre tine. De cand am plecat,stiu totul despre tine.
E:- Păi si ce stii?
A:- Nu face pe nestiutoarea. Tipul ala, Silvian,care ti-a spus sa ti-o tragi bine cu mine ca sa câștigi proiectele si sa lucrez cu firma ta, te-ai împăcat cu el.
E:- De unde stii toate astea?intreb eu din ce in ce mai speriată.
A:- Ai vazut ca te-am prins..,spune el zâmbind larg.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum