George ne privește cu ura și se hotărăște sa plece și sa nu ne mai vadă. Eu nu voiam sa îi dau drumul la mana,dar subconștientul meu spunea ca e mult mai bine sa îl las sa plece. Îi da drumul la mana si mă uit în ochii lui umezi.
S:-Îmi pare foarte rau..Nu mai sunt eu dacă tu nu ești lângă mine. Nu vreau sa te pierd și pe tine.
E:-Iarta-ma...
Îmi trag mana și mă îndrept către ușa plângând. Silvian vine din urma mea și mă întoarce cu fata la el și mă sărută. Mă împinge în ușa ca sa nu pot pleca și mă strânge în brațe șoptidu-mi la ureche ca mă iubește. Eu îl sărut în continuare și îl țineam foarte strâns.
S:- De ce mă amăgești?spune el cu ochii în lacrimi.
E:- Voiam sa fiu sigura ca nu mă vei lasa sa plec.
S:- Cum as putea sa fac asta. .Nu am mai iubit pe nimeni Cum te iubesc pe tine.
În spatele nostru apar George și Ema care vorbeau foarte tare ca sa îi auzim noi. Ne întoarcem cu fata la ei,iar Silvian mă ia în brațe de la spate. Ema S-a bucurat foarte tare,iar George zâmbea ironic.
Em:- Era și timpul inconștienților. Cum sa stați voi despărțiți atâta timp..Era și păcat.
S:-Important este ca noi suntem împreună.
George îi zâmbea ironic lui Silvian,iar acesta îmi făcuse semn sa mă uit către el.
Em:- Ce mai stam aici..haideti in camera noastră.
Silvian mă ia de mana și m-a condus pana în camera. George o însoțea pe Ema și o apucase și el de mana. Ema se uita ciudat la el și își trăsese mana.
Em:- Ai înnebunit,omule?
George o trage după un colt pe Ema sa îi spună ceva,umar noi observasem asta și am asteptam sa termine. După 5 minute au ieșit și ei și erau mirați ca noi încă eram pe hol.
G:- De ce nu ați plecat în camera?
E:- V-am așteptat și pe voi. Sunteți bine?
G:- Desigur..De ce nu am fi?
Când a terminat de zis replica lui,Ema îl ia de mana pe George și intra în camera cu el.
E:- Voi doi sunteți împreună?
G,Em:- Da.
S:- De când? spune Silvian amuzat.
Em:- De doua săptămâni.
E:- Ha. .Și când aveai de gând sa îmi spui?
Em:- Chiar acum.
Ema îl sărută pe George și îl trântește în pat. Erau foarte înfierbântați și începuse sa se dezbrace amândoi. Silvian mă scoate afară din camera și decide sa mergem în alta camera.
E:- Hai în sa mergem în camera de instrumente.
Intram acolo,iar el închide ușa.
S:-Frumoasa sala,dar ce facem aici?
E:- Ce vrei tu..vorbim..vedem noi.
Mă privește lung și îmi da o șuviță din par după ureche.
S:- Sunt atât de norocos cu tine. Sunt împlinit acum..Am crezut ca te-am pierdut, și da..Știu ca am fost un prost ca am putut sa Îți fac ce ti-am făcut..
E:- Hei. .Hei. ..Suntem împreună acum,da? Eu o sa incerc sa uit totul chiar dacă este foarte greu sa uit.
Mă ridica pe pian și mă sărută. Mâinile mele îi ating obrajii îmbujorați. El îmi strânge coapsele și mă ridica izbindu-ma de perete. Mă opresc și el mă sărută pe gat în timp ce eu îmi trag sufletul. Ne întrerupe momentul femeia de serviciu care se rușinează foarte tare. Silvian începe sa rada și mă lasă jos,iar eu eram foarte imbujorata.
E:-Ne scuzați!
L(Lisa):- Nu e nicio problema. Aveți noroc ca nu a fost directoarea.spune ea zâmbind. ..Apropo,voi sunteți noi?
E:- Mă numesc Sonia și sunt abia venită.
L:- Lisa..Îmi pare bine,dar tu cine ești? îl întreabă pe Silvian.
S:-ăăă. ..Sunt iubitul ei.
Lisa începe sa rada și se uita la noi.
L:- Copii, asta este ultima atingere de rămas bun? De ce nu o faceți și voi într-un loc mai ferit?
Silvian rade și mă bate pe mine peste umăr,dar eu eram prea jenata de situație.
S:- Doamna, credeti-ma,noi am facut-o prima data în mașină..Aici e o nimica toată.
După spusele lui Silvian,Lisa rade încetișor împreună cu Silvian,iar eu îi dau o palma pe spate.
S:-Scuzați-mă,am fi facut-o în alta parte,dar în camera unde sta ea este ocupata cu colega ei de camera și fratele meu.
L:- Am inteles.spune ea zâmbind. Dar voi ce căutați în cămin..Nu aveți voi dacă nu faceți parte din universitate.
S:- Eu vreau sa îmi mai petrec timpul cu iubita mea. O sa mai vin pe aici.
L:- O sa va acopăr eu..Dar numai pe tine și fratele tău..Nu mai vreau și pe altcineva.
E:- Nu e nevoie...
S:- E perfect..Îți mulțumesc,Lisa.
Lisa ne zâmbește,iar Silvian mă scoate din încăpere și ne îndreptăm către camera mea. În camera mea,Ema și George erau foarte înfierbântați. Lenjeriile lor intime erau pe podea. Silvian începe sa aplaude și sa rada atrăgându-le atenția. Ema este dezbrăcată și steatoza în fata noastră. Silvian se întoarce cu spatele și tușește.
S:-George,eu zic sa pleci..Nu e de tine aici.
G:-Vrei sa plec ca sa ramai cu ele? Nu,nu o s-o fac.
E:- Ar cam fi cazul sa pleci..
G:- Tu sa nu spui nimic..m-ai distrus de când ai plecat. Nu mai sunt același om,ma schimb pe zi ce trece. Îmi e dor de tine.
Eu mă simt puțin vinovata,dar nu regret nicio clipa ca M-am despărțit de el pentru ceva mai bun.
S:- Stai așa puțin..Mă vezi ca sunt aici..De ce Îți spui durerile? Mie nu îmi pasa,așa ca te rog frumos sa pleci dracu' de aici pana nu trezesc tot căminului ăsta.
George se îmbracă și părăsește încăperea. Ema era foarte speriata ai începuse sa planga. Silvian se asigura dacă e totul în ordine și dacă George chiar a plecat.
S:- Ești bine,Ema? Nu o sa se mai atingă de tine,Îți promit.
Em:- El a încercat sa o facă pe Sonia geloasa..Așa ca M-am băgat în jocul lui fără sa știu ce vrea de fapt. Eu am aflat spre finalul partidei ce urmarea inițial.
Silvian o ia în brațe pe Ema sa o consoleze,iar eu mă încalț și plec fără sa le spun unde. În urma mea se auzise strigatul Emei. Am început sa alerg ca sa îl prind din urma pe acel imbecil. Ajunsa în parcarea căminului unde era luminata de maxim 4 neoane, îl observ stand lângă mașină lui pe George. Mă apropii de el si îi văd micul lui zâmbet ironic.
G:- Nu poți sta fără mine,nu?
E:- Tu chiar crezi ca mă poți face geloasa? Nu o sa reușești niciodată pentru ca am lângă mine băiatul perfect. Tu nu ai fost în stare sa ții relația noastră în vârf și acum vii la mine cu pretexte și minciuni.
Se apropie de mine și eu fac pași în spate ferindu-ma de el.
G:- Nu fugi! Nu am clarificat tot.
Mă prinde de ambele mâini și mi le pune la spate ținându-le foarte strâns.
G:-Uite Cum sta treaba..Dacă eu nu te am,nimeni nu te poate avea,ai înțeles?
E:- Ești un imbecil. Lasa-mă în pace..Da-mi drumul.
Mă ia de gat și mă sprijină de un stâlp. Eu tipam în gura mare după ajutoare,dar nu era nicio mișcare. Îmi pune mama la gura și se apropie de mine. Era atât de aproape de mine incat îi simțeam respirația pe gatul meu. Mă mângâia pe picior si se ridica tot mai sus cu mana.
G:- Cu mine nu ai vrut sa faci nimic,dar cu Silvian ti-a plăcut. L-ai lăsat sa Îți păteze onoarea.
Începeam sa mă zbat pentru ca nu mai puteam sa spun nimic. Îmi ținea o mana la gura și cu una mă luase pe la spate. Mă ia în brațe și mă duce către mașină lui. Eu tip cât mă țin plămânii,dar nimeni nu mă auzea oricât mă chinuiam. Mă arunca pe bancheta din spate și pornește mașină.
E:- Ce faci aici? Du-ma înapoi? Nu ai minte de loc...Unde mă duci?
G:- Nu ne ducem departe..Trebuie sa vorbim ceva și te aduc înapoi.
E:- Ce mai avem de discutat,George?spun eu plângând.
G:- Sa știi ca nu mă impresionezi dacă plângi. Cat am plâns după tine și tu nu aveai nicio treaba,ti-o trăgeai cu Silvian..
E:- Înțelege ca nu mai exista nimic intre noi doi. Eu nu te mai iubesc.
Oprește mașină brusc și coboară din mașină. Vine pe bancheta din spate și mă trage spre el. Îmi ridica bărbia,iar lacrimile mele se innodau în aceasta. Zâmbește și îmi da parul după ureche. Se uita lung la mine și rade pe înfundate.
G:-Silvian a ajuns mai repede unde voia inițial. Nici eu nu ma asteptam sa te fraiereasca așa ușor sa te culci cu el. Ai avut mai multa încredere în el decât în mine..felicitări.spune el înghițind în sec.
E:- Nu face asta,te rog.
G:- Tu ai idee cât am putut sa te iubesc?spune cu lacrimi în ochi dandu-mi șuviță de par după ureche pentru a nu știu cata oară. Nu am plâns niciodată după o fata cum am plâns eu după tine și ce primesc în schimb...ura și jigniri.
E:- Te rog..
G:-Nu ai nicio scuza..Ești vinovata pentru tot.
În momentul ăla ia mana de pe mine și deschide portiera. Eu la îl trag înapoi și îmi pun mâinile pe obrajii lui și îl sărut. El respira foarte greu și l-am tras mai aproape de mine. Ne despărțim buzele și mă uit la el vazandu-l ca nu spune nimic. Eu cobor din mașină și mă îndrept către direcția mea de mers. Dintr-o data,ușa masinii se aude trântind-se și George mă apuca de mana și mă sărută luându-ma în brate. Merge cu mine în brațe către mașină și deschide ușa întinzându-ma pe bancheta din spate. Îmi ridica tricoul,dar eu Mi-l las la loc pentru ca nu putem face asta. El o lua în serios și mă ridica în brațele lui și sarutandu-ma pe gat.
E:-Eu zic...ca a fost de ajuns.
Se oprește și se uita în ochii mei.
G:- Nu mă lași acum cu ochii în soare..Chiar am nevoie de asta.
E:-Nu pot sa îi fac una ca asta lui Silvian.
G:- Nu o sa spun nimic,dar te rog,nu mă lasa acum..mi-au lipsit atât de mult sărutările și atingerile tale.
Eu mă trag ușor din brațele lui,dar el se opune și mă trage peste el. Îmi da tricoul jos și mă musca de umăr și de san. Mă ridica din nou și mă așează pe spate iar eu mă opuneam și ii spuneam sa mă lase în pace. Cat stătea pe mine sa nu mă mișc, el era pregătit și începuse sa îmi de strampii jos. Eu deja începeam sa tip la el și sa îl lovesc,dar Dintr-o data simt acea durere care mă apăsa. Eu ma zbateam și el făcea din ce în ce mai tare făcându-ma sa plâng și sa îl lovesc mai tare. Tricoul mi-l aruncase pe geam și blocase ușile sa nu pot ieși.
E:-Georgee..spun eu tremurându-mi vocea..opreste-te,îmi faci rău.
El nu spunea nimic și imi pusese o mana la gura ca sa nu mă mai audă. Mă musca de sâni și îmi lăsase niște semne adaci. Durerea persista din ce în ce mai tare. Se oprește și mă așează în brațele lui.
G:-Te iubesc atât de mult.imi spune el mișcându-ma de buza.
E:-Te urasc..Da-mi drumul..Nu îmi mai face asta,mă distrugi.spun eu plângând.
La un moment dat îmi da drumul și mă îmbracă la loc sărutându-mi buza ranita și șoptidu-mi la ureche..
G:-Nu am vrut sa Îți fac asemenea lucruri...Îmi pare rău.
La auzirea acestor cuvinte încep sa plâng în hohote si îi spun pe un glas ridicat sa mă duca de unde m-a luat.Vântul îmi atingea fata bătută de soarta și îmi usucă lacrimile pe obrajii îmbujorați. George se uita din minut în minut în oglinda la mine,iar privirea mea era în gol. Îmi închide geamul si o data cu închiderea lui,privirea mea se îndreaptă către el și îl văd Cum mă privește stingher.
Când am intrat în curtea căminului,o parte din mine se bucura pentru ca scăpăm de acest nebun. Oprește motorul mașinii și se grăbește sa îmi deschida ușa încetișor. Eu mă dau jos din mașină fără sa îl privesc și îi simt mana Cum îi aluneca pe umărul meu. Mă întorc cu fata la el și îi dau o palma cu toată puterea mea. El rămâne pentru câteva secunde blocat,iar apoi se uita în ochii mei înlăcrimați și negri de la Rimelul scurs.
E:-Nu ai idee cât de mult te urăsc pentru tot ce ai făcut.
Spunând toate astea nu mai stau sa îl ascult și o iau la fuga către o canapea din parcul căminului și îmi strâng picioarele la piept și plângeam cu lacrimi ca de crocodil . Telefonul meu rămăsese în camera mea și cred ca aveam foarte multe apeluri,dar faza ciudata era ca pe mine nu mă caută nimeni și lumina din camera mea era deschisa. Distrusa Cum eram mă decid sa urc în camera mea sa îi spun lui Silvian tot ce am pe suflet și sa mă poată ajuta sa trec peste. Urc scările care păreau nesfârșite și eu eram posomorâta și ranita. Deschid ușa camerei mele și Ema era sub o pătură. Eu mergeam foarte încet sa nu mă audă..Dar eu mă apropii pentru ca nu îl mai vedeam pe Silvian și nu mai înțelegeam nimic. Ema gemea și părea sa se simtă bine.
E:-E 3 dimineață și tu faci asta chiar acum?
Ema se ridica și pune pătură pe fata tipului cu care își făcea de cap.
Em:- Unde ai fost pana acum și ce e cu tine în halul ăsta...Mi-am făcut griji.
E:- Văd ce griji Ti-ai făcut. .Și tu și Silvian..stiu ca el este sub pătură..Așa ca ieși de acolo.
Ema rămâne stana de piatra și se înroșește în obraji. De sub pătură iese Silvian gol pușcă și mă mângâie pe fata. Eu îi dau mana la o parte și îi privesc ochii verzi plini de minciuni.
E:- Mă bucur ca voi faceți sex când eu sunt agresată. Foarte frumos. .trebuia sa mă gândesc ca asta faceți cât timp eu sunt de negasit.
S:-Cum adică agresată? Cine ti-a făcut asta?și mă ia în brațe.
Eu îl imping și pe un ton răstit îi spun:
E:- Tu sa nu mă mai atingi vreodată. Vreau sa pleci dracu' de aici. Tu nici pana acum nu te-ai învățat minte. Am crezut ca tu chiar mă iubești.
Ema se simțea foarte vinovata pentru ce a făcut și încerca să intre în discuția noastră.
S:- Dar...
E:- Nu vreau sa Îți mai aud vocea.
Îmi iau telefonul de pe noptiera și îi arătăm Cum îi ștergeam numărul de telefon.
E:- Acum vreau sa pleci și sa uiți ca exist. Iar tu Ema..ai Noroc ca ești cu mine în camera și nu te pot da afară sau sa plec în alta parte pentru ca nu am unde.
Silvian mă trage de mana înspre el și eu îl lovesc peste fata.
S:-Asculta-ma doar. Eu te iub...
E:- Nici sa nu pronunți acel cuvânt..Tu nu știi ce e aia dragoste. Vrei sa Îți spun că înseamnă la tine dragoste? Înseamnă sex..La tine totul se rezolva prin asta.
Silvian nu spune nimic și se uita către Ema care plângea.
Em:- A fost vina mea,te rog sa mă ierți. ..i-am spus și lui Silvian ca mi-a plăcut din totdeauna de el.
E:- De ce nu mi-ai zis asta? Poate înțelegeam,dar aici nu ești numai tu de vina.
Em:- Te rog,spune-ne ce ai pățit.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Ficção AdolescenteMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...