Urcata în avion,am simțit un gol în stomac. Îmi părea rău că îmi las bunicii aici și ca o sa ne revedem la anul. Nu pot uita ce s-a petrecut în baie. La aceste doua lucruri,m-am gândit pana când am ajuns în aeroportul din Istanbul. Aveam foarte multe apeluri și mesaje de la Silvian,dar le-am ignorat, și odată cu ajungerea mea în alta tara,am decis sa șterg numărul lui de telefon și sa încep alta viața.
Ajunși în a doua casa,m-am simțit puțin stinghera. Nu mai fusesem aici de foarte mulți ani și uitasem unele lucruri din camera. Am despachetat totul și m-am schimbat intr-o ținută mai sport. Părinții mei îmi propusese sa ieșim în centrul orașului sa bem un ceai și sa mâncăm baclavale. Ideea a sunat minunat și nu am stat pe gânduri. Eu îmi uitasem toți prietenii pe care îi aveam. Țin minte doar de cea mai buna prietena a mea, Esra și de varul ei,Sinan.
Nu am mai ținut de mult legătură cu ei și mă întreb unde or fi.
E:- Tata,ai mai ținut legătură cu tatăl Esrei?
T:- Din nefericire nu,draga mea. Tot ce știu este ca nu S-au mutat din oraș.
Mi-ar face deosebita plăcere sa mă întâlnesc cu ei doi și sa le văd reacția.
E:- Tata, cum as putea sa o văd pe Esra?
T:- Pai am putea sa mergem la ea acasă. Sa speram ca ai noroc sa nu se fi mutat de acolo.
Mașină mea sosea în tara abia la ora 3 dimineață,așa ca am plecat cu mașina mamei mele. Ajunși acolo,locul era la fel ca înainte. Îmi aduc aminte toate amintirile din aceasta curte. Intram in curte și ciocanim la usa. Ușa ne este deschisa de o doamna tinerica. Aceasta fiind ingrijitoarea. Se pare ca dna Neriman a ieșit la pensie. Doamna ne primește în casa și anunță familia ca au musafiri. Pe scari deodată apare Esra. Era foarte schimbată și arata foarte bine. Se uita la mine atent.
Es:- Unchiule Marc? Mătușa Anastasia?..Și Sonia? Sonia?
E:- Bună și ție vechea mea prietena!
În fuga vine la mine și mă îmbrățișează. Încep sa plâng și o strâng în brațe.
Es:- Cat de frumoasa ești, Sonia! Cât de mult te-ai schimbat. Mi-ai lipsit..
E:- Si tu mie..Ma temeam ca nu mă vei cunoaște.
Es:-Cum as putea sa te uit,nebuno? Trebuie sa ieșim la un ceai acum.Mă trage după ea și ajungem în garaj. Avea mașină exact ca a mea numai ca era neagra.
Ajunse la ceainărie începe sa îmi povestească totul. Îmi povestise despre relațiile ei și relația pe care o are acum cu un băiat pe nume Emir.
Venise rândul meu și i-am povestit de Andrew, George și în cele din urma de Silvian. A rămas uimita de povestea mea de dragoste cu el.Es:- Vrei sa spui ca a venit la aeroport după tine și pana la urma ați ajuns în baie? Suna interesant..mai departe ce s-a intamplat?
E:- Noi eram despărțiți pentru ca el se iubea cu mai multe femei,dar spunea ca numai pe mine mă iubește. A venit după mine la facultate. Când am plecat de acolo după ce ne despărțisem s-a ținut cu mașina după mine pana acasă, dar înainte de a pleca din cămin,am facut-o și în baie.
Es:- Cate întâmplări...băiatul ăsta te iubește.
E:-Nu mai am nicio adresa de-a lui și nici număr de telefon. Mă mir Cum de nu a venit pana acum aici?
Es:- Eu zic...Dacă tot nu îl mai placi, sa Îți găsim unul aici..De exemplu,am un prieten care deține o ditamai firma de design interior. Îl cheamă Deniz și nu locuiește departe de mine.
E:-Nu știu ce sa zic...
Es:- Chiar caută o iubita și tu ești perfecta pentru el..o sa te adore. Îl sun sa vina aici.
E:- Nu îl...Esra îl suna pe Deniz sa îi spună sa vina și el la ceainărie. După vreo 30 de minute intra în ceainărie un băiat îmbrăcat casual. Era foarte frumos,dar aflu ca este Deniz.
D:- Bună fetelor!
Es:-Bună amice! Ia loc..ti-o prezint pe Sonia,prietena mea din România care s-a mutat aici.
D:-Incantat de cunoștință,mă numesc Deniz.
E:- Știu..încântată.Mă privea lung și eu la fel. Este foarte frumos,dar mintea mea statea la Silvian. Limba turca nu o mai știam așa de bine,dar ne înțelegem vorbind în engleza. Îmi povestise cam tot ce voiam sa știu despre el. Este un băiat foarte amabil și galant. Are 24 de ani și S-a născut în Elvetia în Berna. Eu i-am explicat ca sunt din București și a fost foarte încântat de oraș. M-a întrebat dacă îl însoțesc la o plimbare cu mașina pentru turul Istanbulului. Esra era foarte încântată de idee și ne-a lăsat singuri. Deniz avea un Range Rover negru mat. Eu sunt în general înnebunită după mașini și chiar le admir. As da banii numai pe mașini,dar tata nu e de acord cu asta. Îmi deschide portiera și mă ajuta sa intru în mașină.
D:- Nu o sa mergem în restaurante sau ceva..vreau sa mergem într-un loc liniștit unde sa fim numai noi doi și sa ne cunoaștem mai bine.
Eu îi zâmbesc și îi arat ca sunt de acord cu propunerea lui. Ajungem la marginea unui lac unde oprește. Era o priveliște cat de cât frumoasa. Se vedeau minunatele stele și reflecția lunii în apa lacului.D:-Vreau sa te cunosc mai bine.
E:- Ce vrei sa știi despre mine?
D:-Totul.Mă privea atât de frumos,și nu puteam sa il refuz. I-am povestit totul despre mine și Silvian. Când vorbesc despre el mi se face dor,dar trebuie sa îl uit pentru ca asta e soarta.
D:-E o poveste minunata,dar în același timp și dureroasa. Acel băiat a fost foarte norocos ca te-a avut. Nu meriți tot ce ti-a făcut, dar sexul acela la aeroport a fost cireașa de pe tort.Începem amândoi sa radem și priveam cerul. Îmi pune mana pe picior si ma privește. Eu mă înmoi imediat după acea atingere și îl ating și eu pe mana. Îmi sărută mana și mi-o pune pe piciorul lui.
D:-Te plac mult. Știu ca e ciudat pentru ca abia ne-am cunoscut,dar chiar ești frumoasa și vreau o relație cu tine.
E:- A trecut puțin timp de când nu mai sunt cu Silvian. Puteam sa o luam încet. Sa știi ca și eu te plac.
Se apleacă spre mine și mă pupa pe obraz. Eu mă dau mai aproape de el și îl sărut pe buze. Când a văzut ce fac,nu a vrut sa îmi mai dea drumul și mă ținea lângă buzele lui. Îmi da centura jos și mă ridica peste el. Când mă sărutam cu el mă gândeam la Silvian. Deniz este foarte frumos și romantic,Silvian este și el la fel de frumos, dar este mai agitat.
Ne despărțim buzele și mă strânge în brațe.
D:- Dacă nu era Esra,te pierdeam. Mă faci fericit. Ești leacul meu. As sta cu tine așa toată noaptea.
E:- Si eu, dar s-a făcut cam târziu și ar trebui sa plec acasă.
D:- Te conduc eu.
Mă dau jos de pe el și mă ținea de mana zambindu-mi.In aceasta poza sunt eu cu Deniz când am făcut 5 luni împreună. În ultimele luni nu a fost ceva fascinant,de acum începe...
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...