Ajungerea mea in Romania,nu era o idee prea bună. Cu toate că toate prieteniile mele se destramase,singurele persoane in care mai aveam incredere,erau bunicii mei. Înainte să ajung la ei acasa,am fost o fuga pana la o florărie sa ii cumpăr bunicii flori. Am optat pentru un buchet de iriși. Cand sa ies din florărie dau de cine ma asteptam mai putin. Pun mana pe portiera mașinii si aud o voce de bărbat ce ma striga. Era Andrew (sper ca il mai stiti din primele capitole). De-a dreptul de necunoscut. Ne îmbrățișam si ne zambim.
And:-Hei! Ce mai faci? De cand nu ne-am mai vazut.
E:- Da,nu ne-am mai vazut de cel putin 2 ani. A trecut timpul.
And:- Asa este. Hei, mi se pare mie sau tu esti cumva însărcinată?
E:- Este atat de vizibil?încep eu sa rad.
And:- Daa, la fel ca si semnele tale de pe gât și fata. Ce ai pățit?Am un moment de liniște în care ma uit in ochii lui si ma dau putin înapoi.
And:- Hei, spune-mi, nu te feri.
E:- Cum pot sa am încredere în tine dupa tot ce s-a întâmplat ultima oara intre noi?ii spun eu serioasa.Imi pune mana pe umăr si se uita in ochii mei.
And:- Atat de mult ma urasti? Eu mereu am avut sentimente pentru tine.
E:- Cu toții spuneti asta!!
And:-Te rog,vreau sa te ajut.
E:- Urca in masina.Urcam împreună in masina si mergem intr-un loc mai retras pentru a discuta.
And:- Spune-mi ce ai pățit.
E:- Cu ce sa încep.. in primul rand,după faza dintre noi doi,il stii pe George,bineinteles ca il stii,m-am cuplat cu fratele lui, Silvian. Cu acesta am foarte multe momente frumoase,dar si mai putin frumoase. La un moment dat, ne-am despărțit,de fapt,ne-am despărțit de mai multe ori,dar aici a fost serios pentru ca de data asta plecasem din țară. Am plecat in Turcia si chiar in momentul asta,de acolo vin pentru ca intr-un fel m-am mutat acolo. După ce am ajuns in Turcia, despărțită fiind de Silvian, m-am revăzut cu o veche prietena care m-a cuplat cu prietenul ei afacerist. Cu acest bărbat pe nume Deniz, eram logidita si urma sa avem un copil.
And:- Acesta de acum?ma întrerupe el.
E:- Nu,pe acela l-am pierdut intr-un tragic accident de masina. Pe lângă faptul că am pierdut copilul,l-am pierdut si pe logodnicul meu.
And:-Imi pare rau sa aud asta.
E:- După toate astea,a aflat Silvian care a fost alaturi de mine mai tot timpul dupa pierderea lui Deniz. După moartea lui, mie mi-a rămas 30% din firma lui ca moștenire. După ce m-am împăcat cu Silvian, trebuia sa am intalnire cu un director din România pentru construirea unor spitale. Acest domn in varsta de 30 de ani mi-a adus un venit lunar foarte mare,multi sponsori si multe proiecte de mii de euro. Intr-un final,fără el,firma aia ar da faliment. Daca era Deniz nu se mai ajungea aici.
And:- Si ce s-a întâmplat După?intreaba el curios.
E:- După, Silvian era atât de gelos încât mi-a zis sa mi-o trag cu directorul ca sa imi iasa socotelile. M-am enervat si asta am facut. M-am cuplat cu directorul. După el a trebuit să plece la o conferință timp de 3 luni in Sua. După ce a plecat el,Silvian m-a tot cautat. Pana cand, intr-o noapte cand ne-a luat valul si am facut-o neprotejat. Sa aflu dupa o saptamana ca am ramas însărcinată cu Silvian. La audierea veștii,el s- a bucurat foarte tare si m-a cerut si de soție.
And:- Si ce e rau in asta? Ar trebui să te bucuri.
E:- Nu am terminat. După cele 3 luni,adică în momentul de fata, acel director s-a întors în Turcia pentru mine, dar pusese multi oameni cat a fost plecat sa ma urmărească. M-a chemat acum 2 seri la el si mi-a spus că el știa tot ce am facut eu. Nu stia ca eram însărcinată și cand i-am spus a rămas uimit. M-a pus sa aleg intre viata copilului, sa ma despart de Silvian sau sa fiu si a lui,dar si a lui Silvian. Mai pe scurt sa fie amantul meu. Eu nu am fost de acord cu nimic si a zis ca va face tot posibilul sa imi distrugă viata. Asa ca am ales a treia varianta ca el să fie amantul meu,dar la un moment dat s-a supărat foarte tare. A rupt toate hainele dupa mine,m-a mușcat si cand am vrut să fug,mi-a dat o palmă peste față de am cazut. Plângeam din adâncul sufletului,iar apoi mi-a tras-o fără pic de mila. Dacă mă dezbrac acum sa iti arat cum arată corpul meu, te sperii. Mi-a tras-o pana dimineata,pana a vazut ca nu mai pot. Era beat.
And:- Ce nenorocit. Cum poti sa accepti asa ceva,Sonia? Da-l pe mana politiei.
E:- Am fugit de acasă si din țară fără ca nimeni să stie, Silvian cred ca s-a supărat ca nici pana acum nu l-am sunat,iar directorul e singurul care stie ca am plecat.
And:-De ce i-ai spus?
E:- Nu mai conteaza,nu am mai deschis telefonul de atunci.
And:-Și nu esti curioasa deloc?
E:- Nu..Un moment de liniște se adăpostește peste noi. Eu imi șterg lacrimile si suspin. Andrew se uita la mine si isi pune mana pe piciorul meu si ma priveste in ochi. Eu încep mai tare sa plâng,iar el ma ia in brate. Imi mângâie părul castaniu si ciufulit,iar apoi imi sterge raul de lacrimi.
And:- Nu te mai consuma. Esti o persoana atat de buna,imi spune el ridicandu-mi bărbia.
Se apropie de mine neincrezator si ma sărută usor pe buze. Abia se ating buzele noastre,iar el se apropie mai tare si prinde curaj. Eu ma trag usor.E:- Nu, nu e ok ce facem..
And:- Imi cer scuze,nu m-am putut abtine.
E:- Unde vrei sa te las?
And:- De unde m-ai luat.Il las pe Andrew la acea florarie si plec catre bunicii mei. Stand la semafor, imi ating buzele si imi aduc aminte de momentul petrecut mai devreme. Las totul in urma si pornesc. Cand ajung acasa la bunicii mei, imi revin toate amintirile petrecute in acest oras. Inchid portiera masinii si o adiere de vant imi deranjeaza parul. Ma uit in urma mea si imi readuc aminte de momentul dintre mine si Andrew de acum 2 ani, aproape 3. Las totul in urma si intru in casa. Era o liniste deplina. In bucatarie nu era nimeni,numai bine ca am dat de ei in salon. Cand m-au vazut li s-au luminat fetele batute de soare. Ii îmbrățișez si parca nu mai voiam sa le dau drumul. Bunica se apuca sa imi pregateasca ceva de mâncare,iar bunicul o ajuta. Pana prepara mancarea, decid sa ma duc in fosta mea camera si sa imi deschid telefonul. Aveam apelurile duble fata de data trecuta. Erau de la Silvian si isi arata ingrijorarea,dar vad ca aveam un mesaj de la Adrian si eram curioasa sa vad ce vrea.
Adrian: "Esti in București, vin dupa tine.."
Imi pun mainile in cap si arunc telefonul in pat. Telefonul meu suna,era Silvian. Este pentru prima oara cand vad ca ma suna si ii resping. Dupa asta ma suna mama,dar ei ii raspund si ii spun totul. Mama nu era suparata,doar ca trebuia sa o anunt si am rugat-o sa nu ii spuna lui Silvian unde sunt.
Bunica ma chema la masa si mananc împreună cu ei. Le-am spus despre vestea cea mare si erau foarte fericiți și încântați. Dupa toate acestea,decid sa ma duc cu bunica la un control sa aflu ce sex are copilul. In drum spre cabinet,telefonul meu suna fără întrerupere pana cand decid să îl dau pe mod avion.Bunica:- Draga mea,mi-ai lipsit foarte mult. Ma bucur foarte mult de vestea primită. Sunt sigura ca voi avea o stranepoata foarte frumoasă.
E:- Bunico,nu poti sa stii. Poate o sa ai un stranepot frumos,spun eu zâmbind.
Bunica:- Ai dreptate. Fata mea, ce e cu tine?
E:- Ce e cu mine?
Bunica:- De ce esti lovită la gat?Aici nu mai stiam ce sa spun. Nu imi place sa o mint pe bunica,dar a trebuit.
E:- Am o alergie,bunico.
Bunica:- Sa mergem sa vedem de la ce.
E:- Nu e nevoie. Am niste creme si medicamente. O sa fie bine.Ajungem la doamna doctor Ionescu care ma pune pe masa si incearca sa detecteze sexul copilului. Eram in a treia luna,trebuia sa se vada ce este.
Dr:- Felicitări, doamna Tekinoğlu, veti avea un băiat . (Probabil va întrebați de ce ma cheamă dupa Deniz,pentru ca ii luasem numele si nu l-am mai schimbat dupa moartea lui)
Eram in extaz,o îmbrățișez pe Bunica si incep sa plâng de fericire. O sa am un băiat. Ii trimit mesaj mamei ca sa fiu sigura ca a aflat si o anunt ca o sa mai raman timp de o luna in Bucuresti.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...