Mă trezesc dimineață cu o durere mare de cap. Nu știam unde mă aflam și eram foarte confuza. Mă duc către baie și îmi dau seama ce am făcut aseară și regretam. Îmi șterg lacrimile de pe obraji și mă îmbrac ca sa plec o data din acest loc. Când ies din baie dau de Silvian care mă urmarea cu privirea de pe un fotoliu.
S:- Ești o femeie foarte frumoasa.
E:- Ai spus ca vrei sa vorbim aseară, nicidecum ca vrei sa faci ceea ce ai făcut. M-am prostit pe fata.Se ridica și se îndreaptă către mine.
E:-Ramai acolo. Regret ce am făcut aseară. Ai dat-o în bara din nou.
Ies din camera de hotel și trântesc ușa. În spatele meu nu era nimeni și mă grăbeam către mașină.
Ajunsa acasă bunica mă întâmpină cu mâncărurile ei din România. O îmbrățișez strâns și îi mulțumesc pentru acele bucate.
Astăzi trebuie sa mă duc cu Deniz la piscina și uitasem complet. Îl sun și îmi dădea ocupat.B:- Scumpo, a venit o mașină în fata porții. Ai idee cine este?
În minte îmi venea ca s-a putea sa fie Silvian,dar el nu avea de unde sa știe unde stau și sigur era Deniz. Mă îmbrac repede cu costumul de baie și îmi iau o rochie vaporoasa pe mine și alerg către mașină lui. Mă îmbrățișează și mă sărută pe frunte. Ajunși la piscina ne întâlnim cu fosta prietena a lui Deniz. El când a vazut-o mă luase de mana și a trecut pe lângă ea fără sa o salute.
E:-Fosta prietena?
D:- Te prinzi foarte repede,spune el zâmbind.Ne așezăm pe doua șezlonguri și ne bucuram de vremea frumoasa pana când am dat cu privirea de Silvian care intrase pe poarta. Era însoțit de un băiat înalt. Mă observase ca mă uit la el și se uita și el,dar nu vazuse cu cine sunt. La un moment dat,Deniz se ridica și mă ia de mana ca sa mergem în apa. Când M-am uitat spre Silvian,el atunci își plătise biletul și se uita către noi. Eram pe marginea piscinei și Deniz era în apa stand lângă picioarele mele. La 2 metri de mine se așează și Silvian cu acel băiat tot pe marginea piscinei. Deniz se dusese sa înoate,iar Silvian se uita la mine. Îmi întorc privirea și plec către bar. Îmi iau un cocktail și mă așez la o masa. Nu durează mult ca vine și Silvian și se așează la aceiași masa lângă mine. Eu mă uitam într-una punct fix și îi spun.
E:- Ce cauți aici?
S:-Întâmplător ne-am întâlnit. Am făcut bine sa vin azi la aceasta piscina ca nu prea voiam.
E:-Nu te vreau aici.
S:- De ce? Nu vrei sa te vadă prietenul?
E:- Nu mă feresc de el.Deniz venea către aceasta masa.
D:-Buna!și mă sărută. Cine e el?
El se uita la mine zâmbind ironic crezând ca nu o sa îi spun lui Deniz cine e.
E:- El este fostul meu prieten.
Zâmbetul ironic îi dispare de pe fata neasteptandu-se sa îi spun asta lui Deniz.
D:- Deniz,încântat.
S:- Silvian,la fel. Mă scuzați, trebuie sa mă duc pana la toaleta.
Deniz mă sărută din nou și se duce în apa. Eu mă duc la toaleta văzând ca Silvian plecase. Intru în cabina și intra și el după mine repede.S:-Fostul prieten,spui?și închide ușa cu cheia.
E:- Nu am chef de tine,lasă-ma sa plec.
S:-Arăți superb. As face-o acum cu tine,te-as face sa tipi de fericire,dar ai spus ca sunt fostul,ceea ce nu mi-a plăcut și pentru asta o sa avem de discutat.
E:-Te urăsc!!
Împing ușa și o deschid. Îi fac semn lui Deniz sa mergem sa mâncăm ceva. Merg la el acasă și mă schimb cu o alta rochie mai eleganta. La restaurant ne-am întâlnit cu prietena noastră Esra.
Es:-Mi-ati lipsit dragilor! Sunteți atât de frumoși.
D:- Aproape 7 luni de relație. Avem gânduri mari.
Es:- Mâine, poimâine o sa vin cu alaiul la voi la poarta.
E:- Sa dea Dumnezeu. Peste o săptămână este ziua mea de naștere. Ești invitata,draga mea..Tot aici o s-a fac.
D:- Scumpa mea iubita împlinește 24 de ani.
Es:- Sa Îți trăiască frumusețea.
Cat timp ei vorbeau și mă lăudau,eu primesc un mesaj de la Silvian.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...