Sclava lui

35 0 0
                                    

Am rămas la partea in care eram in avea camera de hotel cu Adrian si eram putin speriată. Eu cred ca Adrian a pus pe cineva sa ma urmărească in tot acest timp pentru ca altfel nu îmi explic cum de stie el toate astea. Ma uit la el putin speriată si îndrăznesc să vorbesc.

E:- Este vreo problema?
A:-Dacă ai lua-o dupa mine,da,dar acum mai putin conteaza asta. Treaba e ca tu in tot acest timp erai cu mine. Tu nu poti sa reziști fără cineva lângă tine?spune el foarte serios.
E:- Nu mai am ce sa fac acum.
A:- Ba bineinteles ca ai,spune el inseninandu-si vocea. Te desparți de el si revii la mine.
E:- Nici gand!spun eu ridicandu-ma brusc dupa fotoliu.

Se ridică si se așează în fața mea.

A:- Te opui cumva?
E:- Bineinteles,sunt însărcinată,Adrian!

Ramane uimit pentru cateva secunde si isi indreapta privirea către burta mea.

A:- Mi s-a parut mie ca te-ai îngrășat,spune el începând sa rada.
E:- Nu mi se pare amuzant,si ma indrept către usa,iar el vine către mine din nou.
A:- Nu am terminat cu tine. Am băgat foarte multi bani in firma ta si ai foarte multi sponsori datorită mie. Fără mine,firma ta era moarta si mi- ai ramas datoare.

Nu imi place sa ii dau dreptate,dar asa e. Prezența lui în firma aia mi-a adus foarte mult succes si multi bani.

E:- Ce vrei sa fac pentru tine?

El incepe sa zâmbească si sa ma împingă înapoi către fotoliu.

A:- Am 3 cereri pentru tine. Ori te desparți de Silvian ala, ori faci avort sau esti si a lui,dar si a mea,adică sa fiu amantul tau. Tu alegi.

Imi era foarte frica de aceste 3 lucruri. Nu puteam sa fac nimic din ele.

E:- Nu sunt de acord cu nimic din astea.
A:- Atunci,vreau ca maine dimineata sa vin sa imi iau dosarele si sa imi retrag toate proiectele si toti sponsorii.
E:- Te rog, altceva nu poti cere? Bani de exemplu,iti dau casa, masina sau bani.

Adrian incepe sa rada si se așează iar in fata mea pe marginea patului.

A:- Nu am nevoie de asa ceva. Am inzecit fata de tine. Am nevoie de tine,atat.
E:- Imi poti lasa timp de gândire?
A:- Ca sa nu fiu chiar asa dur,iti las timp de gândire pana mâine. Sa fim seriosi acum, nu cred ca vrei sa iti pierzi copilul.

Ma ridic si fug către usa. Urc in masina si incep sa plâng neștiind ce sa fac. Ajung acasă si am noroc ca dau peste Silvian care doarme liniștit. Cred ca s-a plictisit si el de cand ma asteapta. Primesc un mesaj.

Adrian: "Gandeste-te ca daca nu alegi nicio varianta si alegi sa renunți la proiectele mele, voi face tot posibilul
ca tu sa iti pierzi si acest copil,sa te desparți si de tipul ala si nu in ultimul rand, sa dai si faliment. Te iubesc."

Mesajul imi dădea fiori si chiar nu stiam ce sa fac. Nu m-am gândit că se va ajunge pana aici. Nu aveam somn pentru ca gândul imi stătea numai acolo. Pana la urma decid să mă duc la el. Ma îmbrac din nou si plec către el. Ajunsă acolo, bat disperată in usa si imi deschide el. Avea pe el o pereche de boxeri. Abdomenul lui bine facut era la vedere,iar el zambea subtil.

A:-Deci?..

Il împing în camera si închid usa dupa mine.

E:- M-am gândit la o chestie. Aleg a treia variantă.

Lui îi surâdea ideea asa ca se bucură în liniste,eu dând sa plec,dar el ma trage înapoi.

A:- Dezbraca-te!spune el cu un ton autoritar.
E:- Nu am sa fac asta.

Se apropie de mine si imi baga mana in gat.

A:- Am spus sa faci ceva.
E:- De ce imi faci asta?
A:- Pentru ca eu am sentimente fata de tine si tu le-ai distrus,eu chiar te-am iubit si credeam ca o sa fiu fericit,dar tu ti-ai batut joc,iar acum e randul meu sa ma joc.

Povestea Mea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum