A doua zi,mama intra în camera mea intr-un mod zgomotos. Eu buimaca, mă uit la ea și îi spun.
E:- Ai de gând sa mă lași sa dorm? Vreau sa stau și eu linistita și nu pot.
M:- Nu poți? Ei bine,tipul ăla de aseară cred ca Ti-a lăsat acest buchet de flori. Cine e ăsta?
Îi iau grăbită buchetul de la spate și văd ca e și un bilet.
E:- Mulțumesc, mama. Poți pleca acum.
Mama oftează și tranteste ușa în urma ei.
Pe bietul acela scria te iubesc colorat și mare. Las buchetul și îl sun.
S:- Pregătește-te,vin.
Și îmi închide telefonul.
Eu mă grăbesc și aleg o ținută foarte lejera și ies din casa. În fata porții mă aștepta el lângă mașină. Mă duc repede la el și mă ia în brațe ca de fiecare data. Acest băiat mă face fericita de fiecare data. Mă sărută și îmi da parul după urechi ignorand-o pe mama care se uita la noi furioasa. Ne urcam în mașină și plecam la drum lung. Destinația finala este la Brașov.
S:- O scurta plimbare nu strica,nu?
E:- Îmi cam trebuia una,sa știi.
El îmi zâmbește și intra într-o benzinarie. Ne luam 2 ceaiuri si el cumpăra și 2 pachete de țigări. Eu nu mai fumasem de foarte mult timp și când l-am văzut i-am luat un pachet.
S:- De ce vrei sa Îți faci rău?
E:- Dar tu de ce vrei sa pleci de lângă mine? Plecam amândoi dacă e. Fără tine nu plec nicăieri.
Mă mângâie pe par și se uita lung la mine. Eu îmi pun o țigară în gura și o aprind. El începe sa rada și eu zâmbesc larg. Eram aproape de Brașov pana când un tip se lua la întrecere cu Silvian fără niciun motiv. Silvian baga viteza și din neatenție intra în alta mașină. Mașină noastră era distrusa pe fata la fel ca și fetele noastre. Eu aveam rani la cap și pe brațe, iar el mai multe pe brațe. Eu pentru un moment lesinasem si nu știu ce s-a întâmplat mai departe pentru ca m-am trezit la spital. La spital,primul chip pe care l-am văzut a fost chipul mamei mele care mă mângâia încet. Când a văzut ca am deschis ochii M-a îmbrățișat lung și plângea.
M:- Am crezut ca te pierdem! Slava Domnului ca ești bine,fata mea!
E:- Unde este,Silvian?
Mama rămâne blocată pentru câteva secunde și dupa întreabă.
M:- Te referi la tipul ăla?
E:- Da,mama. Spune-mi mai repede. E bine?
M:-Tipul este în salonul de lângă tine. El este bine. Tu ai fost mai grav,dar de acum sa nu te mai prind în preajma lui. Era sa te omoare. Nu te mai las sa te vezi cu el.
E:- Nu poți sa îmi faci asta. Eu îl iubesc și el mă iubește foarte mult. Nu a făcut asta intenționat.
Mă ridic de pe pat și mă duc repede la Silvian. Când am intrat la el în salon lângă el era George. El M-a văzut și s-a ridicat repede.
G:- Ești bine,draga mea? De ce Te-ai ridicat din pat?
E:- Sunt bine. Eu vreau sa știu cum se simte Silvian.
G:- A luat niște calmante și a adormit.
E:- Când se trezește sa mă anunți și pe mine.
George mă apuca de o mana și mă trage spre el.
G:- Ti-ai riscat viața pentru el. E periculos, stai departe de el.
Îmi retrag mana și mă uit urat la el.
E:- Nu o sa-l părăsesc niciodată, M-ai înțeles?
Plec din salonul lui Silvian și mă așez pe scaunele din hol. Adorm pe un scaun și sunt trezita după câteva ore de George care îmi spusese ca Silvian mă striga incontinuu. Mă duc în fuga la el și îl iau de mana. Deschide ochii și mă ia în brațe.
S:- Nu am vrut sa Îți fac așa ceva. Îmi cer mii de scuze. Am crezut ca Te-am pierdut și ca nu o sa te mai văd. Te iubesc foarte mult.
Eu încep sa plang și îl strâng în brațe. Îl pup pe umăr și îl strâng cât pot eu de tare. George ne privea din pragul ușii insistent,dar alege sa părăsească încăperea.
Doctorul ne-a anunțat ca ne va externa peste câteva ore. La un moment dat George se apropie de noi și se așează lângă mine.G:- Ești bine,frate?
Silvian Da din cap și nu își ia privirea de la mine. George vede ca este marginalizat și alege sa plece. Doctorul ne dăduse drumul și noi ne îndreptăm către casa lui. Ajunși în casa lui,părinții lui ne primesc cu foarte mare căldură și ne îmbrățișează pe amândoi. Drept sa va spun, mama nu ar fi făcut asta pentru ca se vede ca ea nu îl place pe Silvian. După discuția purtata cu părinții lui Silvian, acesta M-a dus la el în camera. Stăteam pe marginea patului mangaindu-mi rănile. Mă durea foarte tare capul ca niciodată. Silvian se așează lângă mine și mă sărută pe gat. Chiar aveam nevoie de afecțiune și parcă el mă făcea sa mă simt mult mai bine. Mă sărută adânc și mă întinde pe pat. Am avut senzația de gol în stomac și eram foarte fericita ca sunt cu el in aceste momente. Îmi ridic bluza si mă pupa pe toată burta,iar apoi se reîntoarce la buze. Mă ridica pe mine deasupra lui și mă lovesc ușor la una din rani,dar o ignor pentru ca eram prea ocupata cu Silvian. Mă sărută ușor și mă strânge în brațele lui. În momentul ăla știu ca a intrat George la el în camera și a văzut scena. Nu știu ce s-a întâmplat mai departe pentru ca niciunul dintre noi nu a vrut sa se uite cine a intrat pentru ca nu voiam sa fim deranjați.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...