Si a venit si ziua in care sa imi iau la revedere de la bunici si sa ma întorc înapoi acasă. Sunt însoțită de Adrian care se afla in spatele mașinii mele.
După un drum lung, ajung si in Istanbul. Pot spune ca am fost intr-o mica plimbare care Mi-a prins bine. Ajunsă în Istanbul,eu si Adrian ne despărțim si o ia fiecare unde are treaba. Mergeam cu mare grijă prin traficul Istanbulului pentru ca era inevitabil să mă vadă Silvian pentru ca masina mea era singura inmaticulata in Bucuresti. Decid sa nu ma duc in casa mea unde stăteam eu cu Silvian si ma duc in casa părinților. Ajunsă la casa părinților, imi parchez masina in curte si imi iau bagajele in portbagaj. Mama ma întâmpină.M:- Draga mea, bine ai venit!
E:- Bine te-am găsit, Mama,si o îmbrățișez, tata unde este?
M:- Este plecat la firma.
E:- A noastra sau a lui Deniz?
M:- A noastra, scumpa mea.Imi las geanta pe jos si merg către salon si ma arunc pe canapea.
M:- Draga mea,de ce nu ai vrut să îi spun lui Silvian unde esti? Băiatul a înnebunit,nu e deloc bine. Ce ai de gând să faci?
E:- Nu i-ai spus unde sunt,nu?
M:- Nu,m-am tinut de cuvant,de ce ai plecat?
E:- Asa am simtit eu.
M:- E foarte supărat pe tine.În gândul meu imi imaginam reacția lui. O sa fie foarte mânios cand ma va vedea.
E:- Mama,vreau sa stau aici pentru un timp.
M:-Draga mea, ori nu va mai înțelegeți?
E:- Nu conteaza, mama.Plec si ma duc in camera mea in liniste. Imi desfac bagajele si mi le aranjez in dulap. O sun pe mama lui Deniz si o anunt ca am ajuns in oras si ma pot apuca iar de proiecte. Aceasta ma invită la cina in aceasta seara. Trebuie să mă duc in oras sa ii cumpăr ceva. Din lucrurile pe care le aveam in dulap,nu aveam nimic mai elegant sa iau pe mine in aceasta seara,asa ca decid sa imi cumpăr din oraș. Ținută pe care o iau in oras este asemănătoare acesteia.
Ii dau bataie pentru căutarea unui cadou pentru o fostă soacra foarte speciala. Doamna Tekinoğlu este ca a doua mama pentru mine si o iubesc foarte mult, fapt pentru care trebuia sa ii iau ceva special. Ma duc intr-o renumita florărie si ii cumpăr un aranjament de flori modest. După cumpararea florilor, ma duc in mall si ii cumpăr o un set din argint destul de special. După cumpararea cadourilor, ma duc sa imi cumpăr si eu ceva de îmbrăcat. A durat ceva pana sa imi placa si mie ceva,dar pana la urma am optat la ceva asemănător acestei ținute(apropo,tinutele le fac de pe aplicația Polyvore unde poti sa iti faci o ținută si poti sa o si cumperi).
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...