Dupa terminarea cumpărăturilor pentru ziua Esrei, eu si Adrian ne mutăm în casă mea. La ora 6 trebuie sa fim la Esra acasa. I-am cumpărat foarte multe machiaje,un buchet de flori si I-am scos si o poza cu noi doua.
Pentru petrecerea ei am ales sa ma îmbrac astfel.
Coafura este asemănătoare celei din imagine,la fel si bijuteriile.
Petrecerea si-o organiza in mareata ei casa din Bursa. Am plecat la drum împreună cu Adrian. L-am lăsat pe el sa conduca pentru a nu obosi eu. Un drum liber si fara incidente, am ajuns la destinație putin mai devreme. Asa ca am decis să ne mai plimbam prin oras pana la ora exact. Oprim la o benzinărie sa alimentam,iar eu ma duc pana la toaletă. După ce ies de acolo primesc un mesaj de la Silvian.Silvian:"E pustiu fără tine pe aici."
Ii igor mesajul si plec către masina.
Ajung in sfarsit la destinație. Ma întâlnesc cu oameni pe care nu I-am văzut în viața mea. La un moment dat dau de tatăl Esrei.E:- Buna ziua! Ce faceti?
TE:- Buna,Sonia! Ce mult timp a trecut de cand nu te-am mai vazut,spune acesta si ne îmbrățișam. Cum iti mai este? Oo,scuza-mi întrebarea..Esti cumva însărcinată?
E:- Da, iar acesta este viitorul meu logodnic, tatăl copilului.
TE:- Încântat de conștiință,tinere! Intrați, nu stati la usa.Intram de mana si ne ducem in salon. Acolo era Esra in centrul atentiei. Ma duc lângă ea si cand ma vede,un zâmbet larg ii apare.
Es:- Soniaaa,prietena mea, bine ai venit!spune si ma îmbrățișează strâns.
E:-Bine te-am găsit,draga mea! La multi ani, acesta este cadoul nostru.
Es:- Cine e el?
A:- Sunt Adrian Grigorevici,prietenul Soniei.
Es:- Imi pare bine să te cunosc. Fato, esti însărcinată cu el?
E:- Cu cine altcineva as putea sa fiu?
Es:- Dar cum s-a întâmplat? Credeam ca nu mai poti face.
E:- Ei bine, Dumnezeu face minuni.
Es:- Ma bucur atat de mult pentru voi. Felicitări! Fără discutii, eu sunt nasa. Mai am ceva sa iti spun,dar nu cred ca vei fi foarte încântată, a venit si Silvian acum o ora. Cand a venit am întrebat de tine si el mi-a zis ca o sa vii mai tarziu. Credeam ca ati venit împreună.
E:- Nu pot fi cu cineva care ma lovește cand se enervează.
Es:- Te-a lovit?
A:- Nu sunt in drepturi de a vorbi despre acest lucru,dar da, de două ori pana acum.
Es:- Ce nenorocit, ignorati-l si distrati-va.Plecam către terasa de la etaj unde ne așezăm pe o canapea si ne servim bautura. Adrian are mana pe spatele meu.(Am uitat sa mentionez cred ca de cand a aparut Adrian aici, el este rus, mama lui e româncă,iar tatăl lui este rus). Vorbeam despre anumite lucruri,iar apoi o dădusem in vorba despre firma.
E:- Trebuie să pui în aplicare rapoartele tale.
A:- Stai linistită,draga mea. După ce se va naște copilul, toate proiectele vor fi aproape finalizate. Sunt bani frumosi la mijloc.
E:- Foarte bine. Vreau sa o fac mândră de mine pe dna Tekinoğlu. Toată averea familiei i-a lasat-o copilului nostru,Adrian.
A:- Cum e posibil? De ce?
E:- Este o poveste destul de lunga.Cat ii povesteam lui Adrian despre discuțiile mele cu dna Tekinoğlu, apare în peisaj Silvian cu buza umflată la propriu.
S:- Imi pare bine să vă vad! Ma pot aseza lângă tine?ma intreaba el zâmbind in coltul gurii.
E:- Nu te poti aseza.
S:-Stiam ca vei spune asta,spune el si se așează lângă mine,iar eu sunt la mijloc.Adrian ma ia in brate si ma trage mai lângă el.
A:- Dacă ea nu vrea să stai acolo, ar fi cazul sa te ridici.
S:-Calm, domnule director. Nu mușc din ea, momentan,spune el chicotind.Adrian se repede către el iar eu il opresc.
E:-Lasa-l. Nu stie ce spune. Cred ca l-a afectat pumnul primit de la tine.
S:- Foarte amuzant. Mi-a placut momentul de ieri dupa amiaza.
CITEȘTI
Povestea Mea.
Teen FictionMomente fericite,dar și triste. Sper sa va placa.Viața mea continua în Turcia,orașul natal al tatălui meu. Mă numesc Sonia și povestea continuă...