„Už jsme tu" zamumlal Liam a já se probudila. Zřejmě jsem usla v jeho autě. „Hele..opravdu vám tu nebudu vadit? Nejsem si jistá jestli-" „Ne! Budeš u nás." Přerušil mě. „Dobře." Vystoupila jsem z auta, Liam vzal kufry a šli jsme k velké vile. Otevřel dveře a vstoupili jsme dovnitř. „Hej! Homokládky! jsem doma!" Musela jsem se pousmát nad tím oslovením, ale snažila jsem se být zticha. „Asi nejsou doma" ušklíbl se Liam. „Hm.." Nevěděla jsem co říct, tak jsem se jenom koukala do země. „Hele Jaimie..pokoj pro hosty co máme..je plnej bordelu..a prostě jsme to zatím nestihli uklidit..tak si zatím můžeš dát věci ke mě a přespat v jiným pokoji."
„A co kluci?" Zeptala jsem se nervózně. „Předpokládám že jsou v klubu, takže je do rána nečekám." „Dobře." Věnovala jsem mu jeden ze svých děkovných úsměvů. Liam vzal kufry a šli jsme k pokojům. Vila je opravdu moderně zařízená. Vyšli jsme po schodech a zamířili k němu do pokoje. Kufry položil ke skříni. „Nebudu ti v něm hrabat, neboj" zasmál se. „Ehm.. Tak já se převlíknu a pak si půjdu lehnout.."
„Dobře..hele..poznám tvůj pohled a jestli tě to uklidní zavolám někomu z kluků, jestli u něj můžeš přespat, jo?" "Dobře..jo to mě uklidní" byla jsem mu strašně vděčná za to všechno. Odešel s mobilem v ruce. Vyndala jsem si z kufru spodní prádlo ve kterém budu spát a začala se svlíkat. „Jaimie, mluvil jsem se Zaynem a- zasekl se protože jsem na sobě měla jenom kalhotky a prsa si rychle zakryla rukama. Jeho oči ztmavly a všechny jeho svaly se naply. „Sakra..jseš zasraně sexy.." Řekl hlubokým hlasem a šel ke mě. „Liame, můžeš prosím odejít?..chci se převlíknout.." Couvala jsem až jsem narazila do zdi. „Chci tě. Teď." Ignoroval mojí prosbu a opřel se rukama o zeď vedle mojí hlavy. Dýchal z hluboka a nepravidelně, takže nadrženě. Byl odemně pár milimetrů, že jsem cítila jeho mentolový dech. „Liame..prosím. Nech toho" řekla s klidem. Nevadilo mi co dělá, ale nepřijela jsem k nim bydlet abych si s nim hned první noc zašukala. Chytl moje vlasy, které jsem už měla rozpuštěné (předtim je měla v drdolu) a zatáhl na stranu, takže měl volnou cestu na můj krk. Začal ho okamžitě líbat. „Liame.." Vzdychla jsem. Ne. Dost. Nemůžu se s nim vyspat! Odstrčila jsem ho od sebe a dala mu facku. „Liame přestaň!" Najednou jako by se probral. Oči získali zpět svou barvu, uvolnil se a celkově se změnil k jeho lepšímu já. „Panebože promiň Jaimie!" Začal se omlouvat. „Nevim co to do mě vjelo." Odstoupil odemě a hned mi podal jedno jeho triko - pořád jsem tam stála v kalhotkách a s rukama na prsou. Oblíkla jsem si jeho triko a byla docela zmatená z toho co se stalo. A hlavně nervózní. Poznal to, přišel blíž ke mě a obejmul mě. „Omlouvám se..nemohl jsem si pomoct..si strašně krásná. Promiň" odtáhl se a v jeho očích jsem viděla upřímnost. „V pořádku Liame" usmála jsem se na něj. „No, ještě předtim jsem ti chtěl říct, že jsem mluvil se Zaynem a můžeš přespat u něho v pokoji." „ Super..ukážeš mi ho?" „Jo jasně. Pojď" vyšel z pokoje a vedl mě nakonec chodby k pokoji s dveřmi černé barvy. „Tak tady je Zaynův pokoj, kdybys něco potřebovala zajdi ke mě do pokoje, jinak koupelna je uvnitř a dobrou noc" vychrlil na mě a dal mi pusu na tvář. Aww. „Dobrou a děkuju moc..nevim co bych bez tebe dělala." „Nemáš zaco a běž už spát" roztomile se usmál a odešel k sobě do pokoje. Vešla jsem do pokoje a položila si věci na stůl. Pokoj byl laděný do černo-bíla a měl i mini bar plný tvrdého alkoholu. Jinak byl velký, s obří postelí a velikými skříněmi. Vydala jsem se ke dveřím v pokoji, kde by měla být koupelna. Ano, byla tam. Napustila jsem si vanu, dala tam hodně pěny do koupele, svlíkla jsem ze sebe Liamovo tričko a kalhotky a vlezla do ní. Chvilku jsem relaxovala, ale byla jsem už celkem dost unavená, tak jsem vylezla a obmotala kolem sebe ručník. Následně jsem si vyčistila zuby a šla zpět do pokoje. Byla jsem najednou strašně unavená a tak jsem na sebe natáhla nejspíš Zaynovo triko a lehla si. Okamžitě jsem usnula.
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...