Děkuju moc za přečtení a votes miciny:D* jste úžasný❤️ pěkný čtení přeju:)*
Ležela jsem na zemi. Nemohla jsem otevřít oči. Nešlo to. Snažila jsem se pohnout, ale nic.
Začala jsem slyšet hlas. Byl to můj hlas, který ale nevycházel z mých úst.
"Víš, nemuselo to takhle zkončit. Kdybys tenkrát nesouhlasila s Liamem a nešla k nim bydlet, mohla si žít. Co si z toho měla?
Ublížila si všem a zničila jim životy. Zayn někam zmizel. Proč? Kvůli tobě. Niall tě chtěl chránit. Byla si pro něho naděje na lepší život. Ne, nechtěla si nebo sis nevšimla? Hh. Louis.. Gentleman, který by pro tebe udělal vše ale přitom by ti jasně dával najevo, že on je tu pán. Liam tě chtěl a on by tě zkutečně měl rád. Ale né. Slečna si vybrala Harryho Stylese. Věděla si, že tě chce jen ošukat a stejně si naivně věřila, že se kvůli tobě změní. Ne.. Byl s tebou, ano možná k tobě něco cítil, ale láska to nebyla. No.. Pro něj to bylo něco co neznal. Ale stejně tě jenom využil a pak už ani to ne. Hnusila ses mu. A Chris.. Na toho ses vysrala kvůli klukovi, který se vysral na tebe. Tleskám ti. Posereš si život všude. Ať už v USA nebo v Anglii. Opravdu ti Harry a všechno.. Stálo za to zemřít Jaimie ?"Měla pravdu. Se vším. Ale ano, stálo mi to zato. Nikdy jsem neměla pravé přátele. Byli to jenom falešní blbci, kteří mi ani nenapsali, nezeptali se jak se mám.. Tak jsem se přátelství spíše stranila. Žila jsem noční život. Tanec, cluby, party..
V Anglii jsem poznala kluky, cítila jsem se zase jako normální holka, poznala jsem i lásku.. Nevěřím, že to Harry předváděl.. Ano lhal mi ve většině, ale v jeho pohledu, to jak na něj působila moje přítomnost.. Něco v tom bylo. Ale rozhodl se odejít, takže to tak vážně nebral.Sakra a už mě to doprdele nebaví. Ležim tu už dlouho a už mě to ničí.
Jestli tohle má být posmrtnej trest za všechno, tak to udělám všechno abych ožila. „Miluju tě Harry.."
Začala jsem brečet. Co? Můžou duše mrtvých brečet?„Hej!" Slyšela jsem z dálky. Ten hlas.. Harry? Ne. To těžko. Ale snažila jsem otevřít oči. A podařilo se to. To co jsem viděla, absolutně změnilo všechno. Viděla jsem obraz mě jak mi Harry vytrhnul zaživa srdce a pak rozdupal. Přidali se k němu všichni kdo hráli v mém životě nějakou roli. Dupali na moje srdce, nadávali mi a já.. Já jen koukala. Vyděsil mě pohled na to co se dělo předemnou a začala jsem křičet.
Najednou se moje tělo zvedlo a letělo pryč. Slyšela jsem kolem sebe silný vítr, ve kterém splašeně létají vločky a kapky deště zároveň. Byla jsem vyděšená a chtělo se mi křičet, ale sakra nešlo to! Vítr byl čím dál tím silnější já se blížila k.. Postavě.? Byla jsem to já. Ale tak za 80 let a poletovali kolem mě malá světílka.
Otočila se na mě a já byla ultra posraná. „neboj se mě. Chci ti říct že ještě nepřišel tvůj čas. Vrať se a naprav všechno. Naprav sebe, naprav ostatní.. Naprav jeho.."
Začala jsem ječet a najednou jsem se objevila v nemocnici. Ale hned jsem upadla do spánku. Naštěstí bezesného.Liam
Po tom co začala krvácet jsme zavolali našeho soukromého doktora a ten jí odvezl do nemocnice. Byla to taky soukromá nemocnice a hodně nám dlužili, takže když je to nutný, jedeme tam.
Odvezli Jaimie na různá vyšetření a tak. Já, Louis a Niall seděli v čekárně. Všichni jsme byli zničení. Sakra máme Jaimie rádi. Ten parchant Harry jí zničil. Stejně na tom byla i moje sestra, ale už je v pořádku a její syn už je s ní. Byl u nás a bylo krásný vidět jak si s ním Jaimie hrála. Pousmál jsem se nad tou vzpomínkou a ukápla mi slza. „Doprdele nesmí umřít!" Vykřikl sem a kopl do odpadkového koše, který byl poblíž mě. Niall po mě šáhnul a ztáhnul zpět na lavičku. „Kámo taky mě to ničí. Ale tím, že se budeme vztekat jí nepomůžeme." Zašeptal, ale v očích jsem zpatřil neuvěřitelnej vztek spojenej se strachem a žalem. „Ale tim, že pro nás byla práce důležitejší než ona, jsme jí teda kurva nepomohli." Hlesl jsem a dal si obličej do dlaní. Nikdy si neodpustim, že jsme jí nepomohli. Koupili sme byt a pápá Jai.Sedíme tu už něco přes 3 hodiny.
Niall asi před hodinou odešel za Selenou. Nenávidim tu krávu. (Promiň Sel :D). Je to akorát povrchní zlatokopka. Niall je s ní šťastný? Vlastně nevim, nikdy se s náma ohledně Seleny nechtěl bavit.
Louis tu leží na lavičce a spí. Je toho na něj taky moc. Přemýšlel jsem o Jai a napadlo mě zavolat Chrisovi. Přeci jenom je to její nejlepší kámoš. Vstal jsem a odešel kousek do soukromí. Vytočil jsem jeho číslo a čekal.Chris : Čau chlape. Co potřebuješ?
Liam : Jaimie je na tom zle. Bojíme se.. Že umře.
Chris : co? Kurva co se stalo?
Liam : po tom co Harry odjel a tím jí vlastně odkopnul, se zhroutila. Přestěhovala se do novýho bytu a měsíc skoro nejedla, brečela nechodila ven. Měli jsme moc práce - znáš to. Nebyli sme u ní. Přišli jsme po měsíci, Jaimie vychrtlá, bledá, unavená, zničená.. Pak jsme se nějak pohádali a zkolabovala a začla krvácet. A teď čekáme v nemocnici co nám řeknou doktoři, ale jsme tu už 4 hodiny. Chrisi potřebuje nás tu všechny.
Chris : sakra! Ten kretén!
Nemůžu teď hned přijet. Můžu až za 7-8 dní. Kvůli akcím a koncertům co mám. Nemůžu je zrušit, mám to ve smlouvě.. Kurva, ale nějak to zařídim. Semnou nebude žádná společnost vyjebávat! Kdyby ses dozvěděl cokoliv novýho - napiš nebo zavolej. A pozdravuj kluky. A jestli Stylese najdu, zabiju ho.Ukončil hovor a já se vracel zpět na lavičku. Najednou přiběhl nějakej kluk. Mohlo mu být tak 19-20 a šel ke mě. Měl blond vlasy s pocuchanou patkou, hnědé- spíše karamelové oči a byl celkem vysoký, ale ne tak jako já.
„jsi tu kvůli Jai?"
Nadzvedl jsem obočí s přikývl. Byl mi povědomej.
„Prosím dej jí tohle" podal mi krabičku.
„Kdo si?" Byl jsem zmatenej, ale nedával to na sobě znát.„Její bratr.."
„Dej jí to sám ne?" Zasmál jsem se.
„nemůžu. Ona to pochopí. Musim jít. Možná se ještě uvidíme."
Řekl celkem zklíčeně a odešel pryč.Nepochopil jsem to. Ona má bratra? Jak ví že tu Jaimie je?
Utápěl bych se v myšlenkách ještě dlouho, kdyby nevyšel doktor.Zpozorněl jsem a strčil Louise na zem a řekl "Hej vztávej! Doktor!" Zvedl se a my šli k němu.
„Jste příbuzní?" Zeptal se vážně a podíval se mi do očí. Pak jsme se oba zasmáli.
„Čau Viktore. Co je s ní?" Zeptal jsem se nervózně.
„no. Zjistili jsme, že kromé vážné podvýživy má velmi nemocné srdce. Nefunguje tak jak má a plíce to samé. Upřímně divím se, že ještě žije. Nyní je napojená na umělou výživu a dali jsme jí prášky, které jak bych řekl měla brát, ale určitě je minimálně půl roku neměla. "
„Jo brala je i antidepresiva. Brávala spíš..sakra" Promnul jsem si obličej.
„Jenom jedno nechápeme. Jak se k takovýmu stavu.. Dostala?"
„Styles." Zasyčel Louis.
„Styles." Zopakoval chápavě Viktor.
„Jestli jí chcete vidět, tak 2. Patro a pokoj 5, ale spí. Bude tu minimálně 20 dní a pak se uvidí."
Kývl a odešel.S Louisem jsme se domluvili, že zavoláme Niallovi s až dorazí půjdeme k Jaimie. Jestli zemře, tak chcípne i Styles. Byl to můj dobrej kámoš, ale tohle přehnal.
Mimochodem nemám v plánu nechat Jaimie umřít, jenom pak postrašíme Harryho :D
Jinak zanechejte vote ať mám radost:D povzbudí mě to k rychlejšímu přidávání kapitol:D*
Děkuju za všechno:3
❤️Ya!
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...