7.

254 12 1
                                    

Harry

Viděl jsem Jaimie s Chrisem. S Breezym (tak mu řikám) se znám dost dlouho. Dřív jsme spolu jeli v různých nelegálních obchodech. Časem jsem od toho odstoupil, protože jsem odmítl pašovat velké množství drog přes hranice. Udělal jsem dobře, jelikož jeho za to zavřeli do vězení, ale protože měl známého, který je soudce, tak ho pustili po 1 roku vězení na podmínku. Od tý doby se my dva spolu nebavíme. A teď si sem přijde, a šahá mi na mojí Jai. Počkat co? Řekl jsem "mojí Jai"?Sakra co to semnou je? Mělo by mi to být jedno s kým se stýká, ale za 1. Já jí chci píchat první.
Za 2. Vím jakej je Breezy a nechci aby jí do něčeho zatáhl, protože se vsadim, že s tím obchodováním nepřestal. Zadívám se na ně pořádně a vidim, jak jí Breezy dává mobil a ona tam něco píše..asi její číslo. Oni se líbají? Kurva! Otočil jsem se a praštil pěstí do zdi. Nezíská jí přece první. Slyšel jsem jak se zavřeli dveře a čekal, až Jai uslyšim jít nahoru, ale nic jsem neslyšel. Mimochodem opilost jsem v clubu jenom hrál, protože se mi ani náhodou nelíbilo jak se Breezy motal kolem Jai. Tak jsem hrál celou dobu, že jsem strasňe opilej a agresivní jako vždycky když se opiju, jenom abysme odjeli domů. Sešel jsem schody a viděl Jai jak spí na gauči. Musela být strašně unavená. Přišel jsem k ní a chvilku se na ní jen díval. Je tak krásná. A roztomilá když spí. Vzal jsem jí do náruče a odnesl k sobě do postele. Sundal jsem jí náramek a šaty taky. Ne, nechci jí opíchat. Teda chci, ale rozhodně ne teď. Jenom sám nenávidim spát v oblečení a navíc ty její šaty museli být drahý. S Niallem jsem o těch dárkách mluvil a prý chtěl Jai udělat jenom radost. Jasně. Stejně si na něj budu dávat pozor. Opravdu nevim co to semnou je. Přikryl jsem jí peřinou a odešel si lehnout na gauč.

Jaimie

Probudila jsem se když mi paprsky slunce svítily velmi nepříjemně do obličeje. Opravdu? Jsem v Londýně a jak jsem slyšela, tak tu velmi často prší. Ale když se chci prospat, tak prostě musí svítit slunce. Moment. Já jsem v Harryho pokoji? A ve spodním prádle? Usla jsem přece na gauči.. „Harry!!!!" Zařvala jsem a doufala, že mě uslyší. Stoupla jsem si a obmotala se peřinou. V tu chvíli přiběhl právě vzbuzený Harry. Byl udýchaný a zdá se, že i naštvaný. „Děje se něco Jai?" Zeptal se podrážděně - asi se mu nelíbilo, že jsem ho vzbudila. „Jestli se něco děje?! Co dělám u tebe, polonahá v posteli?" Zvedla jsem obočí a držela si peřinu. Zabouchl dveře a šel ke mě. Couvala jsem, až jsem narazila na kraj postele a lehla si na ní. Harry hluboce a rychle oddechoval a přišpendlil mi ruce nad hlavu. „Harry.." „Pššt..nemluv krásko.." Nahnul se nademně a začal mi sázet drobné polibky na krk. Uklidnilo mě to, ale kousala jsem si ret, abych nevzdychla. „Usnula si na gauči, tak jsem tě přenesl k sobě." Přiblížil se a přejel mi jazykem po rtech. „No a protože jsem nechtěl abys spala v těch jistě drahých šatech, sundal jsem ti je, přikryl, a sám si šel lehnout na gauč. Omlouvám se Jai, za to jak jsem se předtím choval. Nechtěl jsem abys kvůli me brečela a už vůbec ne ti způsobit modřinu.." Chytil mě za zápěstí a opatrně palcem přejel po modřině. V jeho očích byla vidět lítost. Zvedl se a přešel k oknu. Vstala jsem a pořád obmotaná peřinou jsem k němu docupitala. Jednou rukou jsem ho chytla za rameno a otočila směrem ke mě. Zvedla jsem hlavu, protože naproti jeho velké, pevné a vysportované postavě jsem malinká. Jsem mu asi do úrovni hrudi. Stoupla jsem si na špičky a obejmula ho. Harry se pokrčil, aby mě mohl lépe obejmout. „Nemysli už na to jo?" Usmála jsem se. „Půjdu se převlíknout a pak se nasnídáme jo?" Kývnul a já šla k Liamovi do pokoje. Už musim mít vlastní pokoj. Vzala jsem si čisté spodní prádlo, úzké černé džíny, bílé tílko a k tomu červeno modrou košili, kterou jsem nechala rozepnutou. Vlasy jsem rozčesala a sepla do vysokého culíku. Seběhla jsem schody a rozhlídla se. Liam s Niallem seděli u stolu a snídali. Harry něco hledal v lednici a Louis seděl u televize. Jen Zayna jsem tu neviděla. „Dobré ráno kluci. Kde je Zayn?" „Dobré Jai" odpovědeli sborově a pokračoval Liam. „Zayn odjel na týden mimo Anglii. "Aha" naznačila jsem pusou a šla do kuchyně. „Co si dáš?" Kouknul na mě Harry. „Jenom kiwi." Mrkla jsem na něj a vzala si kiwi a lžičku. Harry se zamračil a zvedl obočí. „Jenom kiwi? Držíš snad dietu?" „Ne to ne, jen nemám moc hlad." Šla jsem si sednout k Niallovi a Liamovi. „Kluci opravdu potřebuji vlastní pokoj." Zasmála jsem se. „Můžeme vyklidit ten pokoj po Zaynově sestře." Navrhnul Niall a já se zářivě usmála. „Dobře, jestli to nebude vadit.." „Nebude" usmál se zase Liam. „Můžeme začít hned ne?" Zeptal se Niall. „Tak jo" zvedla jsem se od stolu a šla vyhodit slupku od dojedeného kiwi. Niall šel nahoru a já se ještě zastavila u Louise. „Louisi hodil bys mě prosím dneska do obchoďáku? Potřebudu si něco nakoupit. Večer mám schůzku s Chrisem." „Ok bez problému. Tak ve 14?" Usmál se. „Jasně" vrátila jsem mu úsměv a šla za Niallem. „Ty jdeš večer někam s Breezym?!"




Takže :D tady máte další část a doufám že se líbila:) chyb si nevšímejte :D
*Jinak Jaimie se zrovna Louise zeptala záměrně (pojedou spolu nakupovat) bude s ním něco probírat a chystat..:D *

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat