17.

162 10 3
                                    

Harry

Dneska jsou vánoce. Obvykle jsme s klukama udělali obrovskou párty, plnou chlastu, drog, přátel a děvek..ale teď na to nikdo z nás nemá náladu. Liam je celé dny naštvaný. A když je neštvaný, tak posiluje. Takže je skoro celej den v posilovně, kterou máme ve 3. patře. Je to takový tajný patro. Jai tam nebyla a asi ani nikdy nebude..Niall je smutný. Občas ho vidíme s opuchlíma očima a když na něj přijde smutná nálada, tak sežere všechno. Úplně všechno. No a potom se cítí provinile, že nám to všechno sežral a jede nakoupit. Louis tráví dny v pracovně. Bojím se aby nebyl přepracovaný, ale nijak mu v tom nezabráním. Každý máme stresu dost. Všichni tak moc postrádáme Jai kurva. Šel jsem si do kuchyně pro chlast a viděl jsem za co vlastně můžu. Slyšel jsem nasranýho Louise jak telefonuje - no řve a při tom se všim mlátí. Liam zrovna běžel do posilovny a tak unavenýho jsem ho nikdy neviděl. V kuchyni zase brečel Niall a cpal se pizzou. „Notak kámo" zachraptil se a poplácal ho po ramenu. „Harry já už nechci žít" zašeptal Niall a semnou to cuklo. Vzal jsem dvě flašky rumu a jednu mu podal. „Všichni jsme na tom stejně Ni. Ale musíme to taky spolu zvládnout." Dořekl jsem a otevřel mu tu flašku. „Díky brácho" kývl na mě. Odbelhal jsem se do pokoje Jai a dal se do chlastu.

Probudil jsem se a zjistil, že už je tma. Kouknul jsem na mobil a bylo 22.16. No super. V koupelně jsem si opláchnul obličej a vrátil se do pokoje a lehnul si. Přemýšlel jsem o tom, jak jsem to všechno posral. „Hej" zašeptal nějaký hlas a já zvednul hlavu. Doprdele.!?
„Jai?!" V okně seděla Jai. Co tu dělá? Zvedl jsem se a rychle přešel k ní s chtěl jí obejmout, ale cukla.
„Nešahej na mě Harry."
„Chápu jsi naštvaná." 
„Nepřišla jsem se sem hádat Hazzo" pousmála se. Měla černé roztrhané džíny, černou mikinu s kapucou a černé konversky.
„Tak proč si přišla?" Zvedl jsem obočí a díval se jí hluboce do očí.
„Chybíte mi." Pokrčila rameny.
„A co Breezy? A Wayne? Už si jim dala a odkopli tě?" Byl jsem naštvaný.
„Drž hubu prosím. Proč bych jim měla dávat Harry?" Zněla až moc klidně.
„Tam v tom parku. Chovala si se jako děvka. S Breezym se tam ocucáváš a Waynovi šaháš na péro. Jai já vim že jsem to absolutně posral, ale proč se chováš..takhle?"
Neudržel jsem se a vyčítal jí to za co můžu sám, ale ten vypitej alkohol udělal své.
„Hazzo. Nech toho. V tom parku mi Chris pošeptal, že nás sleduješ za keřem a ať Waynovi šáhnu na péro. Chápeš? Bylo to naschvál. A k tomu jaká teď jsem. Myslíš že bych se změnila, kdybys mě nezmlátil, nepodvedl, nenadával a nezachoval si se jako největší kretén? Harry tys mě změnil..tolikrát jsem se chtěla vrátit, ale nemůžu." Sklopila hlavu a ukápla jí slza.
Přišel jsem k ní, chytnul za boky, sundal z okna a obejmul jí.
„Jai prosím vrať se. Všichni jsme tak zničení a úplně na dně. Prosím moc.." Rozbrečel jsem se naplno.
„Harry já..vrátím se..ale má to podmínku.." Brečela.
„Jakou?" Šeptal jsem
„Jestli se ještě jednou zachováš jako minule...odlétám z Anglie, s Breezym zpět do L.A. a nikdy se nevrátím."
Políbil jsem jí a chytl za ruku.
„Můžu jít přivítat kluky?"
„Ano"

Jaimie

Konečně jsem zpět. Šla jsem do kuchyně, protože jsem slyšela hluk.
„Ni?" Zděšeně jsem se podívala na Nialla, který ležel na zemi, kolem sebe spousty jídla a vypitá flaška rumu. „Jaime?!" Zakřičel a neuvěřitelnou rychlostí vstal a uvěznil mě v objetí, které jsem mu opětovala. „Co to meleš Nialle?" Objevil se Louis s Liamem kteří vypadali přímo strašně. Unavení, vystresovaný.. „Doprdele Jaimie!!!" Zařvali a obejmuli mě taky. Přišel i Harry a objal nás všechny. „Veselé Vánoce kluci. Mám vás ráda" začala jsem brečet štěstím. „My tebe taky zlato" řekli všichni najednou a brečeli taky. Všichni jsme brečeli, ale byli jsme rádi, že jsme zase spolu.





Takže tady máme návrat Jaimie❤️
Boužel jsem jí nestihla vydat na Vánoce, ale nevadí ne?😄

Doufám že se líbila, děkuju za ⭐️, přečtení a komentáře💜

❤️Ya!

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat