Harry
Už to je prěs měsíc, co jsem opustil Jai. Upřímně, myslím na ní minimálně. Stejně si žije určitě úžasně. Je jí skvěle, dávno na mě zapoměla a šuká kde může. A možná se ani nevrátim. Proč taky? Mám luxusní byt, vstávám ve 12, peněz mám dost, každej večer jsem v klubech, o šukání taky nemám nouzi..
Boužel nemůžu popřít, že mi můj starej život nechybí.Je večer a já sem na cestě do klubu W.N'.P. Není to klub pro chudý a ubohý lidi, ale jenom pro bohatý, jako jsem já. Nějakej egoista tady. Usmál jsem se a vešel do klubu. Je to tu velký, je tu velké podium a nahoře spousta pokojů. Prostě všechno. Sedl jsem na bar a zapovídal se s barmankou. "Dneska tu bude Brown. Lidi si ho vyžádali a navíc nám to hodně vydělá." To si dělá prdel.
„Tak to abych šel." Otráveně jsem protočil oči, ale nehodlal jsem odejít. Když už jsem tady, tak co.Chris
Jsem v klubu W.N'.P - dnes tu mám vystupovat. Nejsem ale moc v náladě. Nejradši bych jel hned za Jaimie. Boužel to nejde.
Rozhodl jsem se jít ještě před tím než začne akce k baru. Blížil jsem se k baru a najednou něco zahlídl. Nebo spíš někoho. Prokřupnul jsem si krk a zrychlil chůzi. Došel jsem k baru a sedl si vedle tý osoby. Ano. Vedle Hazzy.
Harry
Sedl si vedle mě. „Co chceš?" Zavrčel jsem na něj. „Poď semnou. Potřebuju si s tebou něco vyřídit." Řekl dost nasraně, ale šel jsem. Šli jsme do suterénu a on mě narazil na zeď. „Jseš ten největší kretén, kterýho sem kdy poznal. Víš začínal jsem si myslet, že si fajn a že ty spory můžeme ukončit. Ale víš doprdele co si udělal Jaimie?! Sbalíš se a odjedeš! Proč kurva?! Copak tys jí nemiloval?"
Řval na mě. Odstrčil sem ho a sedl si na bednu. „Já nevim kurva." V polovině se mi zlomil hlas. „Já nevim..já tohle nikdy nezažil. Nikdy sem k nikomu necítil to, co k Jai. Jenže pak se to začalo měnit. Ona strašně ztloustla a začala se mi hnusit." Šeptal jsem a koukal na Breezyho. „A víš proč se ti začala hnusit?" Ironicky se zasmál. „Protože sem nechtěl aby mě někdo viděl s holkou, která.." Vyletělo ze mě a já se zarazil. „Která je tlustá." Doplnil. „Harry. Tys jí odkopnul jenom kvůli tvýmu vysokýmu egu. Bylo to od tebe děsně sobecký." Řekl už v klidu Chris. „Chrisi notak! Stejně už je pozdě. Určitě na mě už zapoměla. Ztratil jsem jí kvůli svojí blbosti!" Zařval jsem. „Ty o tom nevíš?" Nakrčil obočí Chris. „O čem?" „Zatraceně Harolde! Ona umírá!"
V tu chvíli sem měl pocit, že se moje srdce rozpadlo na miliony kousků. „cože?" Byl jsem naprosto mimo. „Je na tom moc zle. Složilo jí to, že si odjel." Řekl zoufale Chris. „Nemůžu se vrátit..nejde to.." Začal jsem brečet úplně.
„Začni se kurva chovat jako chlap a dělej něco! Jeď za ní! A neser mě Stylesi! Tenkrát jsem to za nás oba odseděl ve vězení sám, ale Jaimie za tebe pykat nebude." Zařval a já to pochopil. Jedu za ní. Už to vím.Menší-kratší kapitola je tady:) jinak "Choose one of us" bude tak maximálně na 30 kapitol:)*
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...