Jaimie
Sešli jsme schody a uviděli Nialla a Darcyho. Darcy je vysoký, černovlasý a svalnatý. Na rukou má tetování a je oblečený do černa. Kožená bunda, černé džíny, černé triko. Hned jak jsem ho viděla mi přeběhl mráz po zádech. Nepřišel mi sympatický a v jeho přítomnosti jsem se cítila divně. „Nialle? Můžeš na chvilku?" dost podrážděně zasyčel Louis a odtáhl Nialla do pracovny. Zůstala jsem s Darcym sama. „Jmenuju se Darcy. A ty?" prohlídl si mě a přešel blíž ke mě. „Jaimie" udělala jsem krok vzad. „Jseš strašně sexy, víš to?" Bože.. „Jo" řekla jsem arogantně, ale zároveň s nezájmem a šla do kuchyně. Zapla jsem konvici na čaj a otevřela skříňku a hledala černej čaj. Byl až v nejvyšší poličce. Shit. Natáhla jsem se, ale nebylo to nic platný, když jsem tak malá. Najednou mě někdo chytil za boky a vyzvednul. Byl to Darcy. Popadla jsem krabičku s čajem a čekala až mě spustí dolů. „Dej mě dolů" výhružně jsem zašeptala. „A co za to?" „Nic" „No tak to máš smůlu." Zasmál se a přehodil si mě přes rameno a šel do obýváku. Najednou se mi zamotala hlava a udělalo se mi blbě. „Darcy? Polož mě. Je mi blbě." Zastavil se a položil mě na gauč. „Jsi v pohodě?" bylo vidět, že se ptá jenom ze slušnosti. Jeho hlas se vzdaloval a já přestala vnímat. Neomdlela jsem, ale neslyšela jsem ho. Co se to děje?
Louis
Zatáhl jsem Nialla do pracovny a opřel se o stůl. „Můžeš mi kurva říct, proč si ho sem pozval?!" Zařval jsem na Nialla a ten se jenom usmál. „Je to snad problém?" „Jo doprdele! Je to problém! Naposledy když tu byl se s Harrym prali a hádali tak, že ho Harry málem zabil. Moc dobře víš jak to bylo. A když odjel, tak se navíc ztratily asi 2kg trávy, a Harry se zapřísáhnul, že jestli ho ještě někdy uvidí, tak ho zabije." „Darcy tu bude asi 5 dní." „Nialle! Vždyť já, Liam a Zayn odjíždíme do L.A.! Na 5 dní. Tys to udělal schválně co? Abys získal Jaimie?!" „Ne! Harry si Jaimie nezaslouží! Já jí mám vážně rád! Harry jí chce jenom šukat! Proto tu je Darcy. Aby jí nechal Harry být." Provinile se koukal na zem. Chystal jsem se mu něco říct, když v tom jsem něco slyšel. Spíš nic jsem neslyšel. „Nialle?" „No?" Zvedl hlavu. „Slyšíš něco?" Okamžitě jsme vystřelili z pracovny a viděli, jak Jaimie leží na gauči a Darcy na ní kouká. „Co se děje?" Zeptal jsem se ho. „Já nevim. Řekla, že jí je blbě a potom přestala reagovat. „Jaimie?" neodpověděla. Dívala se na mě, ale jako by mě neslyšela. No jasně! Prášky! Vyběhl jsem schody a vzal všechny co měla brát a přiběhl zpátky. Dal jsem jí je ona je spolka a v náručí jsem jí odnesl do postele, kde okamžitě usnula. Harry řikal, že jim ta doktorka řikala, že se může něco takovýho stát, když si nevezme prášky včas. Odešel jsem zpět dolů a zavřel se do pracovny. Ať si ti dva blbci dělají co chtějí. Teď to bude kritický teda. Harry Niall a Darcy na 5 dní s Jaimie samy doma?..
Jaimie
Probudila jsem se až v noci. Do pokoje mi svítil měsíc a já chtěla jít do koupelny, ale nemohla jsem. Zaostřila jsem a zjistila jsem že vedle mě leží Harry a má mě namáčknutou na sebe. „Harry?" Zašeptala jsem. „Ano?" Zašeptal zpátky. „Pust mě. Potřebuju jít do koupelny a co vlastně děláš v mém pokoji?" Zvedla jsem obočí. „Když si ležela v nemocnici, spal jsem tam vedle tebe taky a zvyknul jsem si na tebe." Usmál se a když jsem viděla ty jeho ďolíčky, zkousla jsem si ret. „To už nedělej" řekl vážně Harry. „Proč?" „Dohání mě to k šílenství." Zmavly mu oči. Tohle už znám. „Pusť mě." Usmála jsem se. Ikdyž nechtěl, tak mě pustil a odešla jsem do koupelny. Rozhodla jsem se dát si rychlou sprchu a po ní jsem se zabalila do ručníku a vracela se do pokoje. Harry ležel v posteli a spal. Šla jsem ke skříni a našla si spodní prádlo. Pustila jsem ručník a začala se oblíkat. Myslela jsem si, že Harry spí, ale najednou mě chytil za pas políbil na krk. „Harry..co to děláš?" Snažila jsem se ho od sebe odstrčit, ale držel mě pevně a pokračoval v líbání mého krku. „Harry.." vzdychla jsem když si mě otočil a pokračoval níž. „Dovol mi to." Přímo zoufale zakňučel Harry. Přemýšlela jsem jestli jo nebo ne. Jistě, že miluju sex a nejradši bych řekla dělej si semnou co chceš, ale co když si vezme co chce a potom to mezi námi bude tak divně napjatý? Nebo semnou nebude mluvit vůbec.. „Harry ne." „Proč?" Zeptal se utrápeně. „Miluju sex. Ale dělat ho jenom z touhy, to není nic pro mě. Sex z lásky jsem sice nikdy nepoznala, ale vždycky jsem měla sex ve vztahu. A to mi vyhovovalo..právě proto, že vztah je pro mě taková pojistka, že když se s nim vyspím, tak se vedle něj i ráno probudim a budu s nim jak dlouho to jen půjde. Chci tě Harry, ale nemůžu. Omlouvám se." Sklopila jsem hlavu a on mě pustil. Šel k oknu a díval se na měsíc a pak se na mě otočil. Přešel ke mě a odnesl mě v náručí do postele. Položil mě a tesně u ucha mi pošteptal „Chápu to Jai. A budu to respektovat. A víš proč? Protože spolu stejně budeme. Budeš moje přítelkyně. Opravdová, ne jako když jsem v nemocnici lhal. Mám tě rád Jai. A vím, že ty mě taky. Můj hlas, moje doteky..má to na tebe vliv. Postarám se o to abych celkově byl pro tebe nepostradatelný. Budeš jenom moje. A věř mi, že se tě nikdy nevzdám." Zadíval se mi do očí a hluboce políbil, odešel a já s plnou hlavou Harryho, usnula.
Takže:D tady je další kapitola, doufám, že se líbila, děkuju za ⭐️ a komenty💕 omlovám se za chyby- píšu na mobilu:D prostě dělejte, že je nevidíte:D
Jinak Darcy se mi tam vůbec nelíbí, takže asi po 2-3 kapitolách bude pryč, ale ještě uvidim.:D
❤️Ya!
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...