Druhý den jsem pomáhala klukům dát náš dům dohromady. Byl tam neskutečný bordel. Byli opravdu zničení. Myslela jsem, že Harry přeháněl, ale všichni na tom byli zle. Liamovi jsem zakázala na nějakou dobu posilovat a namasírovala jsem ho. Od tý doby - což bylo někdy před obědem - spí.
Louis byl zase přepracovaný, což by mě zajímalo jakou dělají práci, ale prý mi to má říct Harry.. No a když jsem mu řekla, ať si jde lehnout a neposlech, tak jsem mu dala do pití prášky na spaní, takže taky spí. Niallovi jsem nic neudělala, protože ten byl tak přežranej, že spal sám od sebe. A Harry se mi až do večera věnoval. Dívali jsme se na filmy, leželi v objetí a mazlili se. Musel ale jít něco zařídit pracovně, takže jsem se rozhodla zajít do parku, jestli najdu Chrise a Wayna. Procházela jsem se parkem a viděla kluky. Něco se dělo.
„Ahoj.." Zašeptala jsem.
„Jai.." Zachraptil Chris a obejmul mě. „Vrátila si se k..němu?" Řekl se sklopeným pohledem.
Vzala jsem ho za tváře a podívala jsem se mu do očí. „Ano..Chrisi já-" zastavil mě polibkem.
Okamžitě jsem se odtrhla. „Chrisi to nejde. Já jsem s Harrym.."
„Hah..Jai, Hazza je hajzl. Podvedl tě jednou, podvede tě znova.."
„Nechci to poslouchat. Radši mi řekni co se děje."
„Co by se dělo?" Snažil se to zakrýt.
„Tak proč tu sedíte, bez chlastu, bez jakýchkoliv drog" otočila jsem se na Wayna „A ty W ani nemáš mobil s sebou. Vždycky ho máš. Takže, co se děje?"
„Nemáme kde být no! Někdo na nás zavolal poldy a tak jsme museli z mýho domu dostat všechny drogy co jsme měli a utéct."
„Kam půjdete?" Chytila jsem každýho za ruku.
„Nevím.."
„Pojďte k nám.. jste moji nejlepší kámoši. Nenechám vás tu."
„Fajn..děkujeme, ale Harry mě zabije." Zasmál seDošli jsme k domu a já otevřela.
„Pojďte" pokynula jsem hlavou.
„Počkejte tady" ukázala jsem na gauč u televize. Vyběhla jsem schody a vletěla k Liamovi do pokoje. Byl vzhůru a dělal něco na notebooku. „Liame? Byla jsem v parku a byli tam Chris a Wayne a řekli, že nemůžou být u nich, protože tam je policie a tak jsem jim nabídla, že by teoreticky mohli zůstat u nás na nějakou dobu, protože to jsou moji dobrý kámoši, ale nevim jak na to zareaguje Harry a jestli to nebude vadit.." Vychrlila jsem ze sebe. „Chris je tu?" Zeptal se Liam. „Ano.." Rychle vstal a rozpřáhl ruku. Čekala jsem že mě uhodí, ale obejmul mě a běžel dolů. Běžela jsem tedy za nim. „Já nevim.."začal Liam. „Jako klidně tu být můžete, ale maximálně na 5 dní." Usmála jsem se a rozhodla se zavolat Harrymu.
„Ehm..Harry ahoj..víš v parku byli kluci a nemají kde být, tak budou teď tak na 5 dní u nás"
„To si děláš prdel? Jako Breezy a Weezy? (:D) Jsem v Norsku a dokud ty kreténi nevypadnou, tak se nevrátím. Až moc si se změnila Jai. Nevím jestli s takovou holkou chci vůbec být..čau"
Típl to a já začínala brečet.
Znova jsem se pokoušela zavolat Harrymu..*volané číslo neexistuje*
Cože? Harry..?
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...