26.

114 5 1
                                    

O 10 let později

Jaimie
Tenkrát to bylo těžké. Po tom co jsem v nemocnici před 10 lety chtěla revers a odejít z nemocnice..se tam objevil on.
Moc mi ublížil. Nechtěla jsem ho vidět. Ale on přišel.

Klekl si.

A požádal mě o ruku.

Velmi mě to znepokojilo. Nebyla jsem psychicky silná na to, se k němu vrátit. A ještě hůř, vzít si ho!
Jenže babička mi vždy říkala, ať poslouchám srdce. Nehledě na to, jak to bude těžký, srdce ti vždy řekne co je správně. Správně nerovná se bez potíží a hladce. Někdy je to právě naopak.

Neřekla jsem ale ano. Řekla jsem možná. Moje podmínky byly, že mi musí dokázat, že mě miluje a že jsem a budu jediná.

A to mi dokázal. Staral se o mě. Začala jsem pravidelně chodit k psychiatrovi, brala všechny prášky na mé zdravotní i psychické potíže. A on mi byl nejvetší oporou.

Takže o rok později, jsem mu řekla ano.

A teď? Máme 2 krásné děti. Jules a Harryho. Pořád jsem stejně zamilovaná a on taky. Bylo to těžké, všechno co se dělo předtím. Ale asi to za to stálo.

A kluci?

Liam se oženil s nějakou modelkou a mají 1 dítě. Odstěhovali se do Virginie v USA.

Louis a Niall..no jaksi se do sebe zamilovali. Jsou opravdu děsně roztomilí. Nikdo nevíme jak se to stalo, ale stalo se a nejdůležitější je, že jsou šťastní. Bydlí kousek od nás a Jules s Harrym juniorem je milujou, za což jsem ráda.

A Zayn? Doneslo se nám, že našel svou sestru a bydlí spolu. Co je na tom pravdy nevíme, ale představa, že si jí udobřil a vše je mezi nima v pořádku je hezká.

Jsem opravdu šťastná. Ale svoje děti -hlavně Jules- budu vést k pochopení, že když je něco těžké, neznamená to že to je nemožné.

Hlavně poslouchat srdce.

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat