Po tom co se Harry přiřítil domů a vyznal Jaimie co k ní cítí, vše bylo tak jak má být. Jaimie byla skutečně šťastná a věděla, že Harryho miluje..ale Harry si tím tak jistý nebyl. Ano měl jí moc rád, ale byla to láska? Nebo co to vlastně bylo? Harry nic z těch pocitů neznal. Ale chtěl je poznat. Věděl, že je Jaimie pro něj ta pravá a že udělá všechno proto, aby jí bylo líp. Jenže..
Uběhlo 5 měsíců. Harry a Jaimie byli šťasní, ale odehrály se změny. Nejenom že Harryho city se začaly ukazovat jako nepravé, ale ani Jaimie na tom nebyla nejlíp. Ano, její stav - ať už podvýživa nebo deprese - se už zlepšil. Jenže. Deprese se nevyřešili, jenom Jaimie to nahrála na ostatní jakože už je vše ok. A podvýživa? No, zlepšilo se to, to ano ale Jaimie naopak zloustla. Aktuálně má 90kg. A to není dobrý. Řikáte si, Harrymu to nevadí? Nikdo neřeší, že se dost její postava změnila? To oni jí "vykrmili". Tak moc se starali o to, aby nebyla tak hubená, až tak moc ztloustla. říkali, že je krásná. Jenže ona ví, že není. Ale řekla si "je to pro něj. Chce mě takovou. Dělala pro něj vše co mohla.
Ukázalo se že je Louis bisexuál. Svěřil se Jaimie, ale domluvili se, že to nikdo další zatím vědět nebude. Niall se začal scházet se Selenou. Vypadá to nadějně, ale težko říct, jestli je Selenina láska upřímná. No a Liam? Je s nima v domě jeho synovec. Jeho sestra je v nemocnici a tak se všichni starají. Je mu 5 a jmenuje se Toby.
Chris s Waynem se pořádně rozjeli. Chris podepsal smlouvu v Americe s Young Money Records a vydal album. Wayne začal rapovat a taky vydal album.
Oba tam teď bydlí.Ale zpět k Harrymu a Jaimie. No, Harry se "téměř" nezměnil. Vzhledově je více namakaný. Začal mnohem více posilovat. A nechal si udělat více tetování. A po psychické stránce..uvědomil si co se z Jaimie stalo. Nechtěl jí už. Ale to jí přece nemůže říct. Ano, měl jí rád, ale zase jí změnil. K horšímu.. neví co má dělat.
A Jaimie po fyzické stránce?
Přibrala na váze, vlasy přebarvila zpět na rudou a přestala se tolik malovat.. Nechtěla být taková, ale to všechno dělala pro Harryho..Jak se to teda vyřeší?chystají se velký změny..
"She loved him. More than herself. That was her biggest mistake."
Po 100000 letech další část.:D dlouho jsem neměla na psaní náladu ani čas a ani jsem nevěděla co napsat. No a tak jsem se dokopala k 20. části a chystám změny:D hlavně je to neobvyklá část, ale potřebovala jsem to dát na správnou cestu:) tak užívjte čtení, děkuju za přečtení, a votes⭐️
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfikce18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...