8.

244 13 1
                                    

„Ty jdeš večer někam s Breezym?!" Zavrčel Harry.
Nechápavě jsem se na něj otočila. „S Breezym? „S Chrisem" protočil oči. „Ano jdu. Je to problém?" Trhavě se nadechl a zatnul pěsti. „Ovšem že není" řekl až moc arogantně, otočil se a odešel. „Tak jdeme Jaimie?" Zeptal se Niall opatrně. „jo" usmála jsem se a šla za nim.
Vyšli jsme do 2. patra a šli až na úplný konec chodby, kde stála jenom skříň. Niall si před ní stoupnul a já jenom nechápavě koukala. „Ehm. Já mám spát ve skříni?" Začala jsem se smát. „Ne. Ten pokoj je za ní." Stoupl si ke kraji skříně a odtlačil jí. Byli tam fialové dveře. „Nialle? Proč-" nedořekla jsem a on mě zarazil „Pak ti to vysvětlim" začal se hrabat v kapsách a pak vytáhl klíč. Odemknul a otevřel je. Ten pokoj byl obrovský. Uvitř byli další dveře kde bude asi koupelna. Bylo tam ale hodně beden. „Tenhle pokoj patřil Zaynově setře. Asi 2 roky zpátky u nás bydlela. Pro Zayna byla všechno..i pro mě.." Odmlčel se šel si sednout na velkou postel s nebesy. Kývnul hlavou, ať jdu k němu, tak jsem šla a sedla si vedle něj. „Já sem taky důvod proč je pryč..zamiloval jsem se do ní a chtěl si jí vzít..jo jsem ještě mladej na ženění ale znal jsem jí už od mala. Jenže když se o tý svatbě dozvěděl Zayn dostal takovej záchvat,že zmlátil mě i jí. Ano zmlátil svou vlastní sestru. Ona pak okamžitě odjela. Já ale zůstal..Opustila mě a Zayna taky..už sem o ní ty 2 roky neslyšel. Je to strašný když tě opustí osoba, kterou znáš víc než sebe a navíc bys to od ní vůbe nečekal.." Dokončil a sklopil hlavu. Ukáplo mu pár slz, tak sem ho okamžitě otočila a obejmula ho. Objetí mi opětoval „jsem rád že si tady Jaimie" „Já taky Nialle." Odtáhl se odemně a podíval se mi do očí. „Si tak jiná než ona a přece dokonalá" Zašeptal spíš pro sebe a začal se přibližovat. „Nialle to nemůžu. Chris on.." Přitiskl se na moje rty, ale nezačal s nimi pohybovat. Odlepil se odemě „Jaimie..Já promiň,ale" zmateně se snažil omluvit. „Neomlouvej se, jenom už to nedělej" usmála jsem se na něj a zvedla se „začneme uklízet?" „Jasně" úsměv mi oplatil.

Asi do 11 jsme měli uklizeno. Úplně vyčerpaní jsme lehli na postel v mém novém pokoji. „Konečně" řekli jsme oba najednou a začali se smát. Zvedla jsem se a šla si pro věci co jsem měla u Liama a odnesla to k sobě. Pak jsem si vzpoměla na minulou noc. Ty dárky od Nialla mám ješte u Harryho. „Počkej tu ještě" zavolala sem na Nialla a šla k Harryho pokoji. Zaklepala jsem a vešla dovnitř. Harry ležel s notebookem na posteli a něco na něm psal. „Dáš mi ty věci co si ze mě včera sundal?" Ušklíbla jsem se. „Máš je v koupelně" zavrčel a ani se na mě nepodíval. Šla jsem si pro věci a mířila pryč z jeho pokoje. Když jsem šáhla na kliku s chystala se otevřít dveře, Harry mě chytil za rameno, otočil si mě čele k sobě a narazil silou na dveře. „Co děláš?" Vyjekla sem. „Nechoď nikam s Breezym..nevíš co je zač..já jo" vydechl a bylo vidět, že to myslí upřímně. Ale mě nikdo nic zakazovat nebude. „Nic ti do toho není Harry." Řekla jsem chladně. „Je mi do toho hodně. Nechci aby ti ublížil." „Pust mě" sklopila sem hlavu a zadržovala slzy, protože mi velkou silou drtil ruku za kterou mě držel. Pustil mě a já vyběhla z jeho pokoje k sobě. „Jsi v pohodě?" Zeptal se Niall jakmile jsem vpadla dovnitř. „Eh..Jo" snažila jsem se usmát, ale asi to moc nezabralo, protože se zamračil a šel blíž ke mě. „Polož to a ukaž mi ruku" přikázal. Položila jsem všechny věci co jsem měla na postel a přešla k Niallovi. Chytnul mojí ruku a prohlížel si jí. „Co to je?!" Zavrčel a všimla kdem si jistých změn na něm. Najednou jakoby z milého a laskavého Nialla byl bezcitnej a nasranej bastard. „Ptám se co to kurva je?!" Ukázal na velkou fialovo-modrou modřinu. „Byla jsem si pro ty věci..u Harryho.." Špitla jsem a sklopila hlavu. „No to si snad dělá prdel?!" Zařval a vyběhnul z pokoje.

Niall
No to snad nemyslí vážně?! Rozkopl jsem dveře od jeho pokoje a viděl ho jak si v klidu sedí vs posteli a něco dělá na notebooku. „Harolde? Ty seš takovej kretén!" Řval jsem jak šílenej, ale byl jsem opravdu nasranej. Jak si může dovolit ublížit Jaimie?! „Co je?!" Křikl nazpět a zvedl se. Stáli sme naproti sobě a oba měli zatnutý pěsti. V tom přiběhla Jai. „Nechte toho oba dva." Stoupla si mezi nás a dívala se mi do očí. Bylo to roztomilý, protože je oproti nám tak malá. „Ty Nialle to nech být. Jsem v pohodě" otočila se k Harrymu a zabodla mu prst do hrudi „A ty už na mě nešahej. Nechci mít další modřinu.." Vyplivla jedovatě a trošku ho odstrčila a odešla z pokoje. „Drž se od ní dál Harry..i když jí chceš dostat jenom do postele..tím, že jí budeš způsobovat modřiny a bolest jí nezískáš..tak jí nech na pokoji" řekl jsem už klidněji a odešel k sobě do pokoje. Musim zavolat Darcymu, protože teď ho tu budeme potřebovat."



Tak tady je další část😄 snad se vám líbí:) jinak rozdělila jsem tuhle kapitolu na 2 části..první máte tady a tu druhou přidám ještě dneska😄 (btw kdo bude asi Darcy? :D)

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat