19.

143 7 0
                                    

Jaimie

Běžela jsem do pokoje, spadla na
postel a začala brečet.
„Jaimie co se stalo?" Přiběhli zamnou kluci. Nedokázala jsem nic říct. Jen jsem brečela..

Louis

Začala šíleně brečet a utekla do pokoje. Všichni jsme se na sebe podívali a běželi za ní. Chudinka ležela na posteli a brečela.
„Co se stalo?" Zeptal jsem se. Neodpovídala, ale mě a určitě i ostatním bylo jasný, že se mu ten nápad s Chrisem a Waynem nelíbí.
Kývnul jsem na kluky ať odejdou a já si sedl k Jaimie. Zvedl jsem jí a obejmul. V tom to pokoje vešel Chris. „Louisi můžu?" Ukázal na Jaimie a já velmi nerad vstal a odešel.

Chris

Sedl jsem si k ní a obejmul jí. Obtočíla svoje ruce kolem mého krku a pořád plakala. „Jai..zazpívám ti něco co jsem nedávno složil.."

**
I know it's late, I know it's late
And baby I can't focus, focus

I just flew in until the day
I'm hoping that you notice, did you notice?

I just posted my landing, oh
Wondering if the same old understanding, stands

I know you got work pretty early, I'll be around 'bout 3: 30

Usually you done by one, so baby when I wake you up

Just let me ride..
**

Dozpíval jsem a Jai už nebrečela.
„Řekl, že neví, jestli s takovou holkou chce vůbec být..prý jsem se moc změnila." Zašeptala.
„Nemyslel to tak." Zachraptil jsem.
„Jak to můžeš vědět?" Podívala se na mě a v očích jsem jí viděl neskutečnou bolest..
„Protože ho znám líp, než kdokoli jiný. Jai on je nasranej proto, že jsem tu já..ví že to jaká teď jsi, zavinil on, ale nemůže se smířit s tím, že si byla semnou a Waynem. Není zvyklej na jakejkoliv vztah..nikdy ho neměl. Neví jak se má chovat."

„Co se stalo? Myslim mezi tebou a Hazzou?" Otřela si pod očima zbytek slz a narovnala se.

„Víš, co dělají kluci za práci?"

„Ne..vím že to bude asi něco nelegálního..dělají kolem toho stejný tajnosti, jako můj bratr než zmizel.."

„Podrobnosti by ti měli vysvětlit oni, ale tenkrát jsme s Harrym spolupracovali spolu..pak jsem ho hnal do drsnějších podmínek a on odešel..od tý doby se nenávidíme.."

„Aha..mimochodem umíš krásně zpívat" usmála se.

„dík, já..mám několik písniček a Wayne mi domluvil schůzku v Cash Money Records a možná z toho bude i smlouva."

„No to je úžasný. Takže pojedeš do USA?"

„Ano..za 10 dní."

„Takže přijdu o vás oba?"

„Jai..já." začal jsem, ale přerušila mě.

„Přeju ti to. Chrisi já pojedu s tebou."

„Cože?! Co Harry?" Zvedl jsem se

„Co s Harrym? Choval se ke mě jak nejhnusněji mohl a když jsem mu dala druhou šanci, tak to dopadlo takhle. Chrisi strašně mě bolí ho opustit..ale co mám sakra dělat?.."
Vypadalo to že bude zase brečet, ale najednou se zasekla a ztrnula.

„Nech mě o samotě." Řekla nepřítomně a odešla do koupelny.
Vstal jsem a odešel dolů kde byli kluci. Wayne s Liamem něco probírali, a Niall s Louisem leželi na gauči a vypadali unaveně. „Tak co?" Zeptal se Liam.
„Je na tom zle..Hazza jí dost ublížil.." Zakroutil jsem hlavou.
„Wayne? Jdeme?"
„Cože? Nemáme kam jít" zkrčil obočí.
„Dělali bysme tu akorát problémy. Jai Harryho miluje a kdyby jsme tu zůstali tak..ne. Budeme v nějakym hotelu třeba."
„Nebo.." Začal Niall
„Můžete jít do mýho starýho bytu. Chodíme tam když tam něco řešíme nebo dáváme,  v souvislosti s prací, ale můžete tam jít. Jste přátelé Jaimie, takže i naši." Usmál se a já si snim ťuknul pěstí.
„Dík kámo" usmál jsem se a Niall mi dal klíče. Řekl, že nás tam odveze, tak jsme nasedli do BMW  a jeli.

Harry

Hned po tom, co jsem řek Jai, tak mi došlo jakej jsem debil. Vždyť jí miluju! Jo Harry Styles miluje holku. Ha. Před pár měsíci bych se tomu zasmál, ale teď jsem hned běžel do mého vlastního tryskáče a hned jsme zvlítli. Bojím se, aby Jai neodešla. Zavolal bych jí zpět, ale ve vzteku jsem si rozmlátil mobil a zapálil. Jsem dost nervní. Budu si muset sehnat novej, ale to není problém. Ale teď jo. Sakra ať už tam jsme.. Samozřejmě mě to s Waynem a Breezym neskutečně nasralo, ale Jai je důležitější.
Musím jí říct jak moc jí miluju.. Už vím co mám udělat.

Jaimie

Odešla jsem do koupelny a šáhla po žiletkách. Ve 14 jsem trpěla depresemi a sebepoškozováním a neustále jsem myslela na smrt..myslela jsem že už se to nebude opakovat..ale zase mám ten určitej pocit úzkosti a touhu po tom pocítit bolest, která mě odlučuje od všech problémů, které mám..nechci si to prožít znovu..ale nemám na to, to porazit..
Sedla jsem si a opřela se o zeď, vzala žiletku a pomalu a silou jsem se řízla, pak po znova a znova..krev mi stýkala po ruce a já jí jen sledovala..zvedla jsem se a opláchla jsem si ruku a rovnou vlezla do sprchy s umyla se. Opravdu jsem se tak změnila?
Po pár minutách jsem vylezla, vzala si na sebe kraťásky a tílko a lehla si do postele. Přemýšlela jsem, jestli o mě Harry ještě stojí..přistihla jsem se, že si škrábu čerstvé řezné rány. Musím si zase sehnat antidepresiva. Bože jak mě se posral život..kdyby mě tenkrát Harry nepodvedl, nic by se nestalo. Nebo by se stalo něco horšího?
Každopádně, po depresivní chvilce jsem usnula.






Zase tady máme novou část:) snad se líbila a chyby neřešte:D
Děkuju za přečtení a votes💋

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat