9.

255 11 0
                                    

Jaimie

Nechápu je. Pořád se musí hádat. Ano jsem ráda, že se mě Niall zastal, ale nemám ráda když se kvůli mě někdo pere nebo hádá. Šla jsem po schodech dolů, abych si vzala něco k obědu. Louis seděl na gauči a díval se na televizi a Liam stál u plotny a něco vařil. „Liame? Ty vaříš?" Zeptala jsem se udiveně a opřela jsem se o linku. „Jasně. Baví mě to" usmál se a hledal něco v ledničce. „A co to bude?" Přešla jsem k plotně a chtěla nakouknout do trouby, ale Liam mě chytil kolem pasu, vyzvednul a odnášel pryč. „Liame pust mě" smála jsem se. „Seš strašně lehká" zakroutil hlavou. Donesl mě ke stolu a posadil na židli. „Tady čekej a já ti přinesu oběd. Louisi!Harry!Liame! Poďte na oběd!" Přiběhl jenom Louis. „Když nechtěj, tak nechtěj." Ušklíbnul se Louis. „Tady máte" dal před nás talíře s kuřecím salátem a nějakou zeleninou. „Salát? Já sem chlap, nemůžu jíst salát!" Protestoval Louis a podíval se na Liama. „Ale jistě si gentleman, takže když s náma jí dáma, tak se podřídíme i s jídlem" Provokativně se usmál Liam a já zadržovala smích. „Dobře, ale zítra vařim já!" dodal Louis a začal jíst. Ochutnala jsem to a chutnalo to vážně výborně. Snědla jsem asi polovinu a odnesla to. „Bylo to úžasný Liame" usmála jsem se na něj. „Skoro nic si nesnědla" zamračil se. „Neber mě špatně, máš tu nejdokonalejší postavu co jsem kdy viděl, ale dělá mi starost, že nejíš" pokrčil se a chytnul mě za ruce. „Jenom nemám hlad" pokrčila jsem hlavou. „Dobře" usmál se. „Louisi? Pojedeme už?" „Dobře. Vezmu peníze a sejdeme se za 10 minut před domem." „Dobře" vyběhla jsem k sobě do pokoje a šla si vybrat co na sebe. Skoro nic jsem s sebou kvůli mému rychlém odjezdu z 'domova' neměla. Vzala jsem si teda černé úzké džíny, bílé tílko a černou koženou bundu. Vlasy jsem si učesala a rychle nažehlila. Vzala jsem si ještě ten náramek od Nialla. Potom mu ho vrátim. Ještě jsem se rychle přepudrovala, popadla kabelku, do ní hodila mobil a pěněženku (ostatní drobnosti jsem tam už měla). Seběhla jsem schody, nazula si černé kožené Vansky na platformě a vyšla ven. „No konečně. Máš 15 minut zpoždění" zakroutil hlavou a přešel ke garáži. Ta se začala otevírat a uvnitř bylo bílé BMW. Nastoupili jsme a jeli do obchoďáku. Cestou jsem si povídali o všem možnym. Asi po 10 minutách jsme zaparkovali a vešli do obchoďáku.

Potom co jsme prošli všechny obchody, vypili každej 2 kávy a dotáhli všechny tašky do auta jsme konečně jeli domů. Za těch pár hodin jsem Louise znala jako svého nejlepšího kamaráda. Pomohl mi vybrat spousty oblečení, řekl mi vše o své rodině a minulosti a já mu řekla na oplátku taky vše. Je to úžasnej kluk. Dojeli jsme domů a Louis mi pomohl odnést všechno do pokoje. Kluci nebyli doma a Louis jel ještě něco zařídit, takže jsem si mohla v klidu vytřídit všechno co jsem si koupila. Mám všechno od oblečení až po kosmetiku. Koukla jsem na mobil a zrovna mi volalo neznámé číslo. Asi Chris.
„Ano?"
„Ahoj tady Chris. Vyzvednu tě v 20 zlato"
„Dobře. To zlato si nech." Zasmála jsem se. „A co si mám vzít na sebe?"
„Vem si něco sexy. Nejdřív pojedeme na takovou akcičku ohledně obchodů a potřebuju tě tam abys tam byla semnou. Ale neboj budeme tam asi jenom 2 hodiny a potom pojedeme ke mě. "
„Dobře tak pa"
Típla jsem to a podívala se na hodiny. 18:10. Mám ještě dost času, takže se půjdu vykoupat. Šla jsem do koupelny a napustila si vanu. Dala jsem tam koupelovou pěnu s vůní čokolády a se zlatými třpytkami, které se rozpustí. Když se vana napustila vlezla jsem si do ní a relaxovala. Po 30 minutách jsem vypustila vanu a umyla si vlasy. Vylezla jsem, usušila se, vyfénovala si vlasy a nakulmovala je. Zafixovala jsem si je lakem a začala se malovat. Použila jsem make-up, řasenku, gelové linky, pudr, bronzer..použila jsem toho hodně, ale jelikož jsem na střední školu chodila na vizážistku tak to prostě umim nalíčit tak, aby to vypadalo krásně a ne přehnaně. Po dokončení mého díla jsem přešla do pokoje a přesně věděla co si vzít. Vybral to Louis. Přišli mi až moc sexy, ale Louis trval na tom, že se mi budou hodit. Vzala jsem si je do ruky a začala si je oblíkat (viz. media) k tomu jsem si vzala černé boty na super jehlách. Nakonec jsem popadla psaníčko, do něj dala mobil a pudr s koukla na hodiny. Akorát 19:58. Vyšla jsem z pokoje a srazila se s Harrym. „zrovna jsem se šel omluvit" dořekl a vykulil oči.

Harry

Kurva! Ta je tak nehorázně sexy! Celá! Nevěděl jsem co říct. Sledoval jsem každou její dokonalou část a musel mít bradu až na zemi. To ani nemluvim o tom, že se můj kamarád probudil a byl čím dál tim větší a tvrdší. Kéžby takhle chodila semnou..
„Strašně moc ti to sluší Jai" vydechl jsem nakonec.

Jaimie

„Děkuju Harry." Usmála jsem se. V tom se ozvalo 4x zatroubení. Chris. „Už budu muset jít. Vrátim se asi v noci. Jo a nechci se s tebou hádat." Obejmula sem ho a šla ven. Chris stál opřený o černé Lamborghiny a něco psal na mobilu. Přišla jsem k němu s on okamžitě zvednul oči. Chtivě si mě přejel pohledem, položil mobil na střechu auta a chytil mě za boky. „Ahoj Jaimie. Seš tak sexy, že bych tě nejradši ohnul o tohle auto a hezky tvrdě ošukal." Zašeptal mi do ucha a přirazil ještě blíž k sobě. Byla jsem nervózní ale vzrušená. Nastoupili jsme do auta a vyrazili. „Tak. Abych tě seznámil s tim všim co se teď bude dít. Jedeme do domu Jasona. Potřebuju s nim dojednat nějaký obchody a budou tam ještě nějaký chlapy. Ty se budeš celou dobu držet u mě a hlavně buď v klidu. Budeme tam jeno chvilku a promiň jestli ti to vadí." Dořekl a položil si ruku na mojí vnitřní stranu stehna, kde mě začal hladit.
„V pořádku" usmála jsem se. Cestou jsme si ještě dost povídali. Probrali jsme toho hrozně moc. Je dokonalý. Jeho vzhled je taky skvělý. Má asi 195cm, krátké brunet vlasy, svalnatý, tetování od krku přes trup až po ruce, tmavě hnědé oči, úžasné plné rty a piercing v nosu. Prostě dokonalost. „Už jsme tady" vystoupili jsme z auta a vešli do obrovské vily. Chris si mě přimáčknul za pas blíž k sobě a pošeptal mi „Nebuď nervozní. Poznám to. Až budeme u mě tak tě namasíruju." „Hele nejsem holka na jednu noc" pošeptala jsem zpátky. „Já vím. Vážim si tě Jaimie. Jsi jiná než ostatní. A takové holce bych ublížit nedokázal." Políbil mě na krku a já potichu vzdychla. Krk mám strašně citlivej. „Noták kotě, přece se mi tu neuděláš" potichu se zasmál. „Drž hubu zlato" mrkla jsem na něj a o mě plácnul přes zadek. „Au" vyjekla jsem. „Moje holky sprostě nemluví"
Došli jsme ke skupině 4 chlapů a jakmile jsme tam přišli pohledy všech 4 spočinuli na mě. „Čau Chrisi" řekli postupně všichni a ťukli si s ním. „Koho sis to s sebou vzal?" Řekl ten nejpohlednější z nich. Řekla bych, že ten si mě prohlížel nejvíc ze všech. „To je Jaimie. Moje holka" řekl arogantně a naschvál políbil moje citlivé místo na krku. Vzychla jsem a on moc dobře věděl, že to udělám. „Je dokonalá..prostě kus. Jinak jsem Jason" zářivě se usmál a políbil mě na hřbet ruky. Chris si mě po tom jeho gestu přitáhl ještě blíž k sobě.
„Chrisi běž dozadu, čeká tam na tebe Bossie" řekl jeden chlap. „Jaimie, počkej tady a NIKAM nechoď" pošeptal mi Chris a odešel. „Tak..poď se semnou napít" řekl Jason a chytnul mě za pas tak jako Chris. Teď jsem ale měla strach. Nelíbilo se mi to. Došli jsme na bar a podal mi nějaký pití. „Kolik ti je?" Zeptal se a olízl si rty. „18" špitla jsem. Necítila jsem se v jeho přítomnosti dobře. „Mě je 28..poď" chytil mě za ruku a táhl ke schodům. „Ne! Jasone přestaň!"  vyjekla jsem. U schodů mě opřel o zábradlí a nahnul se ke mě „chci tě ošukat" pošeptal mi a rukou mi jel k zadku. „Přestaň!" Strčila jsem do něj. „Jasone?! Vypadni od mojí holky!" Zařval Chris odstrčil ho odemně. Chytil mě za ruku a odtáhl mě ven a rovnou do auta. Když sme oba seděli promluvil na mě „Si v pohodě? Omlouvám se jestli ti něco udělal" chytil mě za ruce a lehce mě políbil. „Já..nechci o tom teď mluvit..nic mi není." Pousmála jsem se. „Pojeďme už k tobě" jen co jsem to dořekla Chris vyjel velkou rychlostí a za pár minut jsme byli u něj. Vystoupili jsme z auta a rychle vešli dovnitř. „Jaimie?" „Ano?" „Dovolíš mi z tebe vyšukat duši?"



Tady je ta 2. část😄 snad se vám líbí a omlouvám se za chyby- píšu na mobilu :D
❤️ Ya

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat