4.

360 12 0
                                    

Když v tom najednou.. Jsem zakopla a letěla ze schodů dolů. Harry se mě snažil chytit, ale nepovedlo se mu to. „kurvaaa" zařvala jsem a už to vypadalo že se natáhnu pod schodama, ale na poslední chvíli mě někdo zachytil. Koukla jsem na mého zachránce a byl to Liam. „Kolikrát tě budu muset ještě zachraňovat, Jaimie?" Zasmál se a postavil mě. „No to nevím" zasmála jsem se zase . „Jsi v pohodě?!" Přiběhl Harry. „Jo" usmála jsem se. „Tak lidi, já jedu něco zařídit, Louis jel ehm..no   Harry ty víš.." Harry s vážnou tváří přikývl. Pochopila jsem že mě to nemusí zajímat, tak jsem se neptala. „Niall jel pro něco pro Jaimie, takže tu budete samy. Zatim se seznamte a Harry?" Podíval se na něj vážně. „ Nech jí být jo? Je tu první den, tak se jí hned nesnaž dostat do postele" usmála jsem se, ale když sem viděla jak se na sebe ti dva tváří, můj úsměv zmizel. „Ty mi nemáš co rozkazovat, takže drž hubu" zavrčel Harry. „Kurva Harolde! Vždyť víš jak to vždycky dopadá!" Zařval Liam a strčil do Harryho. Všimla jsem si že oboum ztmavly oči, naply se jim svaly a vystoupli žíly. „Ehm kluci? Nechte toho prosím..nechci abyste se kvůli mě hádali."

Liam
„Ehm kluci? Nechte toho prosím..nechci abyste se kvůli mě hádali"  opatrně řekla Jaimie a bylo vidět že byla nervózní. Nechci aby byla nějak rozrušená. Ještě by se rozhodla bydlet jinde. Je tak strašně roztomilá..a brzo bude moje.. „Omlouváme se Jaimie" upřímně sem se na ní usmál a kouknul na Harryho, který vypadal, že chce něco namítnout, tak sem mu pusou naznačil ať drží hubu. Jenom protočil očima, ale byl zticha. „Tak já už pudu a Harry prosím tě.."

Jaimie
„Tak ahoj" obejmula jsem ho a on mi objetí opětoval a odešel. Zamyslela jsem se nad tím co se tu teď stalo. Opravdu se mě Harry pokusí dostat do postele? Jako je sice krásný, jeho ďolíčky při úsměvu..do jeho krásně zelených očí bych se mohla dívat furt.. Dost. Můžu být ráda, že tu můžu být. Nejsem holka na jednu noc. Určitě kdyby se semnou kdokoliv z tohoto domu vyspal, další den už by mě ignoroval. A to já nedopustím.

Harry
„Hej! Jaimie!" Zařval sem na ní. Už tak 10 minut stojí na místě, nic neřiká a kouká na dveře. Zajímalo by mě o čem přemýšlí, ale je to divný. Okay. Jak chceš holka. Vzal jsem jí přes rameno a ona se hned probrala. „Co děláš?" Byla jěstě trošku mimo. „Jelikož si asi 10 minut spala ve stoje a nereagovala, tak si tě musím odnést sám." Plácnul jsem jí přes její dokonalý zadek a šel na gauč k televizi. Snažila se bránit, ale marně. Je malá a celkem hubená, ale je silnější na správných místech. Přesně tak, jak to miluju. Hodil jsem jí na gauč a sedl si vedle ní. „Co budeme dělat?" Usmála se a poposedla si.

Jaimie

„Co třeba film?" prohodil a usmál se. „Dobře" přikývla jsem. „A co si pustíme?" „Nějakou komedii třeba" usmál se a něco tam dal. Ani sem moc nedávala pozor. Přemýšlela jsem o posledních událostech. Místo toho abych teď byla v nějakém hotelu, jsem u kluků. Zdá se mi, že mi něco tají. Jasně jsem tu asi den, ale už od toho rozhovoru Harryho s Liamem mi bylo jasný, že nežijou 'obyčejný život'. Ptát se ale fakt nebudu. Časem to snad poznám.. Z mého přemýšlení mě vyrušil Harryho pohyb. „Harry co děláš?" Přibližoval se ke mě a z jeho obličeje se nedalo nic vyčíst. „Harry?" Byl u mě strašně moc blízko a přibližoval se rty k těm mým. Najednou mě ale začal lechtat. A já jsme příšerně lechtivá. Harry se strašně smál a já taky. „Ha-rry--nech- toho!" Snažila jsem se namítat, ale nešlo to. Nepřestával a mě docházel dech. „prosím! Udělám všechno! Jenom toho nech!" Kurva co jsem to řekla! „Všechno?" Oči se mu rozzářili, ale lechtat mě nepřestával. „Jo!" Přestal mě lechtat ale byl pořád nademnou. Snažila jsem se popadnout dech. „Půjdeš s náma večer do klubu? Budou tam i kluci a ješte moji kámoši." Díval se s nadějí v očích. „No dobře..ale jestli se hodně opiju - ruce pryč odemě!" Zasmáli jsme se. „V kolik vyrážíme?" Podíval se na hodinky co měl na zápěstí „Ve 20" „Dobře..tak já se du pomalu připravovat" usmála jsem se a běžela nahoru do Louisova pokoje, kde mám pořád věci. Sakra. Nojo. Já vlastně nemám kde se umýt, připravit..prostě nic. Možná si řikáte proč se nepřipravim u Liama v pokoji..jelikož tu Liam není tak mu tam bez dovolení lézt nebudu. Vždycky se ptám. Vykoukla jsem z pokoje a zavolala „Harry?" „Ano?" Harry vykoukl ze svého pokoje. „Ehm..kde teda můžu být? Nebo aspoň teď se potřebuju připravit" „No..dořešim to s klukama, až se vrátí. Ale zatím se můžeš jít připravit ke mě. Klid pudu pryč" zasmál se. „Ok." Otočila jsem se a popadla tašku s hygienou, make-upem a..do prdele. „Harry!!" Zapištěla jsem. „Co se děje!" Přiběhl a zkoumal mě, jestli mi něco není. „Nemám co na sebe."  Harry se nadechl že mi odpoví, ale skočil před něj Niall.  „To jsem zařídil!" Vítězně zvolal a zvedl před sebe 3 tašky od Channel, a 1 od Victoria's secret. „To si děláš prdel!" Měla jsem otevřenou pusu a obejmula ho. „Děkuju moc! Ale muselo to být drahý..stačilo něco normálního.." Široce se usmál a tašky mi podal. „ Pro luxusní holku, luxusní oblečení."

Harry

To nemyslí vážně. Ano uznávám, že to jsou úžasný dárky, co jí dal...ale to nemusel. Né že bych žárlil, ale vadí mi, že mi do ní dělá. No dobře žárlim! Kurva..

Niall

Šel jsem po schodech a slyšel jsem Jaimie jak říká, že nemá co na sebe. Věděl jsem, že bude ta party v tom klubu a když jsem Jaimie poprvé viděl, bylo mi jasné že jí musím mít. Je nádherná. A tak mě napadlo, že jí koupím šaty, boty, nějaké šperky a spodní prádlo k tomu. Nevěděl jsem její velikost, ale odhadnul jsem si to, tak doufám že jí to bude. Nešlo si nevšimnout Harryho pohledu když mě Jaimie objímala.

Jaimie

„Nialle..já..nevim jak ti poděkovat.." Sedla jsem si na postel a rozdýchávala to, že kluk, kterýho ani neznám mi koupí drahé šaty,boty,šperky..a..spodní prádlo?! On mi koupil černá krajkovaná tanga a podprsenku?! „Nialle?" Zvedla jsem obočí a ukázala na tašku se spodním prádlem. „Jak-?" Přerušil mě. „Odhad..snad ti to všechno bude" usmál se. „Tak já se půjdu přichystat..Harry-?" Došlo mi, že už odešel. Uuu asi se naštval. „Děkuju moc Nialle, ale musím se jít připravit." „Nemáš za co, Jaimie..tak za 2 hodiny dole" s úsměvem se otočil a šel asi do pracovny.. Vzala jsem tašky od Nialla a svojí kosmetiku a šla k Harryho pokoji. „Harry?" Zaťukala jsem a vešla dovnitř. Ležel na posteli obličejem namáčknutým na polštář. „Co je?!" Hnusně se zeptal. „Chtěla jsem se zeptat, jestli se můžu vysprchovat u tebe."....






Dlouho jsem nepřidala novou část..a bylo to proto, že jsem měla mobil v opravně a ani jsem neměla moc čas. Teď už ho ale mám, takže se pokusim přidávat častěji.😄 děkuju za přečtení, snad se kapitola líbila💜

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat