Jaimie
Probudila jsem se kvůli snu co se mi zdál. Večer u mě byl Harry a řikal mi jak mě získá. Nebo, že by to nebyl sen? Jsem úplně zmatená. Vyhrabala jsem se z postele a vykoukla jsem ze dveří. „Hej! Je tu někdo?" zařvala jsem, ale nikdo neodpověděl. Super. Zůstala jsem jenom ve spodním prádle a šla do kuchyně. Dostala jsem chuť na vafle, tak jsem je začala připravovat. Míchala jsem těsto a najednou mě někdo zezadu obejmul. „kurva" lekla jsem se a otočila jsem se obych zjistila kdo to je. „Harry? Strašně jsem se tě lekla sakra!" hrála jsem naštvanou a odstrčila jsem ho od sebe. „Být tebou, tak si tu naštvanost rozmyslím." mrknul na mě a já nechápavě nakrčila obočí. „Co?"
„Za 1. netrap mě a běž se převlíknout a za 2. přijď sem dolů a buď připravená mi děkovat."
Zajímalo mě co chystá, tak jsem vyběhla nahoru a rychle na sebe hodila kraťasy a tílko. Seběhla jsem dolů a našla Harryho jak mezitím udělal ty moje rozdělané vafle. „Sedni si ke stolu, nejdřív se najíš." bože chová se tak... Rychle jsem do sebe naházela svojí snídani, mezitím mě Harry celou dobu sledoval a pitomě se usmíval. „Tak povídej" řekla jsem natěšeně. „Přemýšlel jsem jak s tebou trávit čas a zároveň se o tebe hezky starat, kvůli tvému stavu." odmlčel se, schválně mě napínal.. „A tak jsem kontaktoval jednoho týpka, kterej mi hodně dluží.."
„No??"
„A zařídil jsem pro nás dva, na 7 dní, pobyt ve Švýcarsku v hotelu s lázněmi Beau Rivage Palace."
CožeCožeCožeCože?!?!
„Harry? Děláš si srandu?"
„Ne, nedělám." ukázal mi letenky a nějaké potvrzení o pobytu.
„Děkuju moc. Jo a všechno ti to splatim, protože to muselo být dost drahý." byla jsem rozhodnutá mu to vrátit. I kdyby nechtěl. „Neser mě Jai. Nic mi vracet nebudeš." řekl s vážným obličejem. „No tak to teda budu! Připadá si pak jak děvka co tě má jenom na prachy - i když spolu nechodíme" namotala jsem si pramen vlasů na prst a čekala na jeho reakci. Vstal přešel ke mě, chytl mě za ruce a vytáhl na nohy. „Tak teď mě dobře poslouchej. Nejsi děvka. Nechci aby sis to o sobě myslela, protože to není pravda. Mám tě rád a chci tě vidět štastnou a takovou jaká si byla na začátku. A proto jsem to zařídil." ztrácela jsem se v jeho krásných zelených očí a jeho slova jsem brala vážně. Věřila jsem mu.
„Jedeme zítra ráno, tak si běž zabalit. Jo a kluci odjeli předat zbož- ehm.. Teda odjeli něco pracovního vyřídit a vrátí se večer." bylo očividné jak se to snažil zakecat, ale něco mi řikalo, ať se neptám teď. „Dobře." Usmála jsem se a obejmula ho. Vyběhla jsem nahoru a začala balit.Harry
Málem jsem to vykecal. Je mi blbý jí lhát, ale nemůžu jí to říct. Zvlášť když se nemá stresovat. Jak by asi zareagovala kdybych jí řekl, že spolupracujeme s gangem, který pašuje a prodává drogy a zbraně. Neděláme to odjakživa. Začalo to když jsem se zapletl s Breezym. Tenkrát jsem s ním spolupracoval jen já, ale když jsem z toho vycouval, věděl jsem, že mě i klukům hrozí nebezpečí. Tak jsme našli pomoc u jednoho z největších gangů, který sídlí ve Švýcarsku, ale lidi má všude po světě. Zařídili nám ochranu, ale my teď musíme dělat pro ně. Hlavní šéf Deniels si nás pro naší schopnost hodně oblíbil. A takhle si teď vyděláváme. Do těch lázní jedeme kvůli schůzce, kterou tam mám. A tak mě napadlo, vezmu Jaimie s sebou a zařídim jí týdenní relaxaci v nejlepších lázních. Mám jí rád a budu se věnovat jí a práci. Ale stejně jí to budu muset říct, ale ne teď..ne teď..
Jaimie
Zabalila jsem si skoro všechno co jsem měla a přestávku jsem měla jenom na oběd. Bylo asi okolo 20 večer, když jsem dobalila. Byla jsem naprosto unavená a rozhodla jsem se dát si menší večeři a spát. Nechápu jak jsem mohla balit tak zatraceně dlouho. Seběhla jsem schody a v kuchyni si začala dělat večeři. V mrazáku jsem našla pizzu, tak jsem jí dala do trouby a šla si sednout k televizi. V tom se otevřeli dveře a přišli kluci. No spíš přiběhli, skočili po mě a schovali se za mě. Najednou přiběhl Liam a řval. „Jak ste mi mohli sežrat ty donuty co jsem měl v autě?" aha tak už chápu o co jde. „Jaimie pomoc" zašeptal vyděšeně Niall zamnou. Za nim byl Louis a Zayn byl nakonci. „Liame klid" pokusila jsem se ho uklidnit, ale on se rozběhl a málem by skočil na kluky, ale já jsem si stoupla a zastavila ho. „Co se tu děje?" Přiběhl Harry a když viděl nasranýho Liama, před nim mě a za mnou kluky začal se strašně smát. „Že vy ste Liamovi zase něco sežrali?" Mě úplně výbuch smíchu a jelikož má fakt nakažlivej smích, tak jsem se začala smát taky. „Nesmějte se mi! Koupíte mi nový!" Se smíchem jsem se odebrala do kuchyně, vyndala již hotovou pizzu a snědla si 2 kousky.
„Kluci? Je tu pizza tak si vemte." Všichni přisprintovali a vrhli se na pizzu. Odešla jsem do pokoje a dala si sprchu. Potom jsem si vzala
Tričko a kalhotky a zalezla do postele. Už jsem skoro usínala a najednou někdo vešel do pokoje. „Jaimie? Si vzhůru?" Zašeptal Louis. „Teď už jo" pousmála jsem se a odkopla ze sebe peřinu a sedla si. Louis si sedl vedle mě a pohladil mě po vnitřní straně stehna. „Louisi.." „Promiň nemohl jsem odolat" nevinně se usmál. „Užij si to v těch lázních a hlavně si odpočiň. Budeš nám tu chybět. Některým víc." Zašeptal a dal mi pusu na hřbet ruky. Louis je tak galantní a milej..odešel a já konečně mohla spát. Všichni jsou tak úžasní, ale každý v něčem jinym..jenže s kým mám být? No teď na to nebudu myslet. Nějak se časem ukáže s kým budu..nebo bude lepší odejít?Takže:D kapitolu vydávám den předem, protože jsem se do toho nějak zapsala, tak proč ne:D
Možná se mi teď podaří přidávat častěji, ale nic neslibuju:D
Dělejte, že chyby nevidíte:D
Užijte si kapitolu, děkuju za hvězdičky,komenty a přečtení💕
Jen tak dál zlatíčka⭐️Jo a máte nějaké speciální přání ohledně příběhu?:D
❤️Ya!
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...