21.

149 10 0
                                    

  Omlouvám se za chyby a přeju hezké čtení💞



Harry



Rozhodl jsem se na 2 měsíce odjet. Potřebuju si promyslet jak řeknu Jaimie, že s ní už nechci být. Myslel jsem, že jsme byli skvělí. Ale já už k ní necítim ani sexuální přitažlivost! Vůbec nevim co to semnou bylo. Chtěl jsem aby byla moje, myslel jsem, že to byla..láska? No nakonec to není nic. Proto odjedu a v klidu si všechno promyslim.. Co a jak do budoucna.. a tak.



Šel jsem se na ní naposledy podívat. Spala. Měl jsem rád tu Jaimie na začátku. Tohle snad ani není ona. Úplně se změnila a já jí nechci. Nechci tuhle Jaimie. Povzdychl jsem si, otočil se a šel si pro tašky.


Je 1.30 ráno, 30. května..
Sbalil jsem si, a naložil to všechno do Audi a nasedl. Přemýšlel jsem, že to co se z Jaimie stalo, se stalo kvůli mě. Ona je do mě zamilovaná, jenže já už jí nechci ani šukat. Co to semnou je? Sakra musím pryč.. Šlápl jsem na to a jel. Co nejdál od ní. Píchlo mě u srdce a já si nechtěl připustit, že to je kvůli ní.





*O měsíc později*
(Ano strašně cestujeme v čase, ale potřebuju to urychlit:D)




Jaimie

Už je to měsíc co Harry odjel. Zlomil mi tím srdce. Každopádně.. Od kluků jsem se odstěhovala. Bydlím v pořád v londýně, ale ve středu. Mám vlastní velký byt a jsem tu hezky v klidu. No..
Snažila jsem se Harrymu dovolat tak tisíckrát, ale nebral to. Po tom co odjel, jsem nejdřív 2 dny probrečela, ale potom jsem se rozhodla odejít z tohodle domu. No a proto mi kluci našli a koupili snad nejdražší byt v londýně. I když protestovali, tak jsem jim polovinu ceny zaplatila - prostě jsem ty peníze dala Liamovi do pokoje. Nemohla jsem být tam, kde bydlel Harry. Hned ten den jsem s pomocí kluků přenesla všechny věci do mého nového bytu a rozloučila jsem se s nimi, s tím že mě budou navštěvovat. Svalila jsem se na postel a začala strašně brečet. Nemůžu uvěřit, že mi tohle udělal. To celou dobu jen lhal? Byla jsem do něho opravdu zamilovaná. Klidně bych pro něj zemřela, byla jsem mu naprosto věrná, když byl nablízku, tak jsem se cítila v bezpečí. A teď je pryč..



Už několik dní  ležim v posteli a brečim. Kluci se nestavili, nemaluju se..
Hlavně jsem neměla skoro nic k jídlu. Nemám hlad. Všimla jsem si, že jsem i docela zhubla. Docela dost.

Ležela jsem u televize, v kraťasech a volným triku, který patřilo Harrymu. Cítim na něm jeho vůni.
Najednou někdo zazvonil. Přemohla jsem se a vstala. Doplazila jsem se ke dveřím a nějak se mi zamotala hlava. Ustála jsem to a otevřela. Byl tam Liam s Louisem. Hned jak se na mě podívali, najednou jakoby ztrnuli a upřeně si mě prohlíželi.
„Co je?" Řekla jsem. Podívali se na sebe „Jaimie jak ti je?" Zeptal se starostlivě Liam. „Na nic..pojďte dovnitř." Pokynula jsem hlavou a šla si lehnout na gauč. „Jai?" Zeptal se Louis. Vzpoměla jsem si, že Jai mi řikal Harry. Po obličeji mi začali stéhat slzy. Loui si ke mě sedl a já se zvedla a obejmula ho. „Tak mi řikal..Jai..on."
„Promiň..víš promiň, že jsme nepřišli dřív, řešili sme něco..ehm v práci.." Vypadal nervózně. „Taky už nemusíte být tak tajemní s tou prací. Je mi jasný, že je to něco nelegálního. Drogy, zbraně možná vraždy, nebo nějaký vymahači..můžete mi to říct." Zasmála jsem se, ale udělalo se mi špatně a běžela na záchod a zvracela. „Kurvaa" zařvala sem. Spláchla jsem a vyčistila si zuby. Vrátila jsem se a svalila se na gauč. „No..fajn pokračujte" zamumlala jsem. „Sakra Jaimie co je s tebou? Vidíme že si strašně zhubla, zvracíš a vsadim se, že od doby co tu bydlíš si z tohodle bytu nevylezla! Ser na toho debila Jaimie! Kurva!" Začal strašně řvát Liam až jsem sebou trhla. Normální holka by byla vystrašená. Ale já nejsem normální. Tohle dělat neměl.
„Tak hele." Začla sem zase křičet já. „Co si asi kurva myslíš že semnou je? Jsem absolutně zničená! Ty víš že jsme s Harrym byli spolu celkem dlouho a já byla moc zamilovaná na to, abych viděla, že je to lhář!" Křičela jsem na něj celkem dost, ale neovládala jsem ten vztek, kterej v sobě víc jak měsíc dusim. „A to že jsem zhubla?! Měla jsem 90 kilo doprdele! Byla sem tlustá a odporná! Aspoň jsem teď zhubla!
A zvracim možná z toho, že jsem tenhle posranej měsíc měla jenom posraný žvejky a pizzu kterou sem si asi 1-2 týdně objednala a nějaký ovoce! Jinak jsem nejedla nic! A vy ste tu zamnou taky nebyli! Protože drogy nebo co to děláte je přednější! A ano, nevylezla jsem z tohodle bytu, protože se mi vrátil strach z- " zasekla jsem se. „Ehm. To je jedno.. A na Harryho nikdy nezapomenu. Vím že je to debil s lhář, ale vyplnil to místo v mém srdci a pak ho zlomil na milion kousků a odešel." Dokončila jsem a strašně se mi zamotala hlava až jsem spadla na gauč. „Si v pohodě?" Slyšela jsem jakoby z dálky. „Běžte pryč.." „Nejdeme."
„Běžte!!" Zařvala jsem. A bodlo mě u srdce. Začala mi téct krev z nosu, uší, a z pusy taky. Začala jsem se dusit vlastní krví a vnímala jsem jenom to, že Louis volal asi záchranku a Liam na mě něco mluvil. Zavřela jsem oči a byla si jistá, že tohle je konec. Zemřu. Kéžby sem pro Harryho byla lepší..
Navždy tě budu milovat Harry. Navždy.. A pak už jsem viděla jenom tmu..

Harry

Ležel jsem na posteli v hotelu na Floridě kam jsem odjel a najednou mě šíleně bodlo u srdce a měl jsem divnou bolest břicha. Někomu se něco stalo. Přemýšlel jsem, ale napadala mě pořád ta samá osoba se kterou jsem zkončil.. Jai?!

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat