25.

176 7 2
                                    

*chystám nový příběh btw, bude se jmenovat " No Romeo No Juliet" a bude v ní Bieber❤️🔫  takže sledujte můj profil ať máte přehled kdy to tam hodím😂❤️


Pohled jiné osoby

Začalo to všechno tak relativně klidně. Obyčejné stěhování se změnilo v boj o život. Jaimie toho obětovala mnoho. Je to velmi hodná holka, ale její chybou se stalo, že potkala Liama. Nebo to bylo naopak požehnání, že se právě s ním v letadle seznámila a následně poznala kluky? Těžko říct. Nejspíše jí bylo předurčeno projít těžkou cestu, ale bude cíl zaslouženým nebem?


Fajn,fajn, fajn..
Ocitáme se v nemocnici...
Jaimie leží na nemocničním lůžku..
Liam v rohu pokoje..
Louis kouká z okna..
Niall sedí vedle Jaimie a drží ji za ruku, ona ale držení ruky neopětuje..
Najednou se otevřou dveře..
Pohledy všech zamíří na dveře..
Vejde Chris a..

A pak vejde On. Harry Styles.

Harry

„Můžete, prosím, všichni odejít? Jen na chvilku" prosebně jsem se podíval na ostatní. Oni se zase podívali na sebe a zvedli se. Procházeli kolem mě a každý mě zabíjel pohledem a vráželi do mě. Snažil jsem se udržet, kvůli ní.
Odešli a zavřeli dveře. Přešel jsem k její posteli a podíval se na ní. Byla otočená k oknu a začala brečet. Věděl jsem, že je teď moje chvíle. Chvíle začít se chovat jako chlap a taky jako chlap, který miluje.

kde bych měl začít.." Zamyslel jsem se nahlas a následně si odkašlal. „Jai. Strašně jsem ti ubližoval. Byl na tebe zlý a někdy i přímo odporný, ale uvědomil jsem si to až teď. Jsem sobeckej debil, který si tě nevážil. Nejradši bych se za to totálně zmlátil a zabil. Odjel jsem, protože jsem myslel jen na sebe. Omlouvám se. Tak moc se ti omlouvám (začal jsem brečet), nikdy si to neodpustím. Kvůli mě jsi na tom zle, ležíš v nemocnici a já..bože nenávidím se!...Jai miluju tě. A prosím. Dej mi ještě jednu šanci. Jsem si na víc než milion procent jistý, že teď to myslím vážně. Ty ses pro mě změnila. A já se změnil pro tebe. Radši bych zemřel, než abych ti znovu ublížil. Jsi moje všechno. A proto pro tebe všechno budu dělat. Jsi ta nejvíce obětavá holka co jsem kdy poznal. Když jsem odjel, byl jsem ve všemožných sračkách. Protože jsem tě neměl. Jai prosím. Vím, že tohle budu napravovat dlouho.. Ale dáš mi ještě šanci? Je to na tobě, nebudu tě do ničeho nutit.. "

„I love you so fuckin' much, you're my soulmate..no matter what."

Odmlčel jsem se, ale stále jsem brečel. Chytil jsem jí za ruku - neucukla. Podívala se na mě.

Jaimie

„Harry já..nejradši bych tě zabila to víš.." trochu se usmála. „Ale já nemůžu být bez tebe. Vím to. Si hajzl co mi jen ubližuje, ale já tě stále miluju. Nedokážu žít s tvojí absencí. Šanci ti dávat nemusím, protože už si jí vždycky měl. Ale slib mi, že si to s tou změnou myslel vážně. Uvědomuju si, že debil a hajzl budeš napořád, patří to k tvojí osobnosti. To mi nevadí. Vždycky jsem byla spíše na ty bad boye, asi to bude tím, že už od puberty se ke mě kluci chovali..dejme tomu jako ty. A když už jsem pak našla kluka, který je romatický, pozorný prostě zlatíčko.. Nechtěla jsem ho. Nebylo to to, co jsem chtěla, na co jsem byla zvyklá. Ale Harry. Zpět k nám. Nepřeju si, aby si mě mlátil, podváděl a-"

Harry

„Jai ne. Nestresuj se. Změnil jsem se. Už ti nikdy neublížim. Miluju tě"

Přitulil jsem se k ní a ona mi to opětovala, oba jsme brečeli, ale milovali se. A to bylo ono.

Kdo vymyslel, že láska musí být vždy krásná? Vystlaná růžemi? Srdíčka, třpytky a prostě no stress?

Každý má svůj druh lásky. Podle svojí osobnosti a života, si nevědomky vytvoří svojí lásku, jaká bude a jestli najde někoho kdo  bude mít lásku stejnou.

Jaimie a Harry se nastěhovali do nového domu. Sousední dům - tam bydlel Louis a Liam a vedle v domě bydleli Niall a Chris. Harry s Jaimie plánujou mít děti, ale zatím se milují jen ve dvou. Všichni se usmířili a hodili minulost za hlavu. A tak to má být ne? (Ano má)

                     *Koneec*




Tak a už sme u konce :D
"No konečně" :ddd
Já vím, vím.. Ale splácala jsem konečnou kapitolu, takže děkuju za to, že jste to četli a prožívali to semnou :D

Děkuju za všechny votes a komenty, hlavně jedné holčině adellllll , ta tu byla už od začátku a házela mi pěkný komenty:)))

Choose one of us (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat