Otevřela jsem oči a rozhlídla se po pokoji. Chvíli mi nedocházelo, kde jsem, ale pak jsem si vzpoměla. Liam. Musím mu pak nějak pořádně poděkovat. Upekla bych něco, ale jelikož mnou připravovaná jídla se opravdu nedají jíst tak budu muset něco vymyslet. Vstala jsem z postele a šla se vysprchovat. Vlezla jsem do sprchy a užívala si kapky příjemně teplé vody. Použila jsem sprchový gel od Playboy-e, který patřil nejspíš Zaynovi a po smytí gelové pěny vylezla. Usušila jsem se a obmotala kolem sebe celkem malý ručník. Vyšla jsem z koupelny a ztuhla jsem. Můj pohled padl na snědého a velmi pohledného kluka, který si bral nějaké věci ze skříně. Zayn? Boužel si mě v tu chvíli všiml a prohlížel si mě. „Tohle ráno nemůže být lepší" sebejistě a celkem arogantně se usmál. „Jsem Zayn, ty?" „Jaimie..promiň že jsem ti sem vlezla s že jsem tu spala, Liam mi řekl že-" „Klid Jaimie. Nevadí mi to. Nemám si na co stěžovat, když mi vylezeš z koupelny v ručníku, který ti je navíc malý, takže mám krásný výhled na tvoje nádherný tělo" nadrženě se zazubil. „Kurva" došlo mi že mi celkem koukají prsa a ručník končí těsně pod zadkem. Všimla jsem si Zaynovi velké boule v kalhotách. „ Ehm..asi se půjdu převlíknout" nervózně jsem ho sledovala jak se ke mě přibližuje. „Nebo.." Už byl jenom metr odemě, když v tom ho vyrušil nějaký blonďatý kluk. „Zayne? Si tu povídáš pro sebe nebo co?" Výsměšně se na něj podíval, ten jenom kývnul hlavou ke mě a tomu blonďákovi se rozšířili zorničky. „To je Jaimie..Liam jí přivezl" blonďák zvednul obočí a nechápavě se zeptal „Liam? Je jeho?" Zayn se nadechl že odpoví, ale já byla rychlejší. „Ne není, a opravdu by byla ráda kdyby se už mohla převlíknout" falešně jsem se usmála a zvedla jedno obočí. Zmateně a pobaveně se na mě podívali a Blonďák se ujmul slova. „Jo jasně..promiň" bylo vidět že zadržuje smích. „mimochodem jsem Niall" mrknul na mě a odtáhl Zayna z pokoje. Tak to bylo trapný. Sedla jsem si na Zaynovu postel a chtěla si vzít oblečení, ale došlo mi že kufr s věcmi mám v Liamově pokoji. „No to snad ne.." Vstala jsem, shodila ze sebe ručník a obmotala kolem sebe pro změnu deku, která ležela na posteli. Vystrčila jsem hlavu z pokoje, abych se přesvědčila, jestli nikdo není na chodbě. Nikdo tam nebyl, tak jsem se vydala k Liamovi. Pokoj měl na začátku chodby, hned u schodů. Zaklepala jsem na dveře a otevřela. „ Liame? Jsi tu?" Opatrně jsem koukla po pokoji, ale nebyl tam. Šla jsem ke svému kufru a vyndala si spodní prádlo Calvin Klein, černé legíny a bílý svetr. Když jsem se dooblíkla, své rudé vlasy jsem stáhla do vysokého culíku a rozhodla se nemalovat. Obvykle se nemaluju jenom o víkendech, když nikam nejdu, ale neměla jsem náladu se minimálně třičtvrtě hodiny malovat. Vyšla jsem z pokoje a obličejem narazila do něčí svalnaté hrudi. To je trapas. „Sorry" podívala jsem se nahoru, jelikož jsem malá a spatřila kluka s kudrnatýma brunet vlasama a smaragdově zelenýma očima. „V pohodě" prohodil, ale nepřestával mě probodávat očima. Díval se na mě jako na kořist. Nic neřikal jenom se na mě díval.„Jsem Jaimie a Liam mi nabídnul, že u vás můžu dočasně bydlet, ale nemám pokoj - spala jsem v Zaynově pokoji a navíc nevim kde co je..takže.." Nechala jsem to vyznít do prázdna. „Já sem Harry a můžeš spát u mě. Mám velkou postel a vešli bysme se tam oba" zašklebil se a hned mi bylo jasný na co myslí. „ Nebudu s tebou spát Harry. Neznáme se a nebudu s tebou hned šukat." Zašklebila jsem se zase já. „ Okey, zlato. Stejně jednou podemnou budeš vzdychat moje jméno." Sjel mě pohledem a zůstal na mých rtech. „Zapomeň Harry. Provedeš mě tu teda prosím?" Usmála jsem se a snažila se být roztomilá. „ Jo tak jdeme" chytil mě pas a přitáhl k sobě, ale já se mu vyškubla a zasmála se. Zasmáli jsme se oba a šli jsme po schodech dolů, když v tom najednou..
ČTEŠ
Choose one of us (1D)
Fanfiction18-ti letá Jaimie odjede od rodičů do Anglie. Boužel je to narychlo a nestihne si sehnat bydlení. V letadle potká sympatického Liama, který jí nabídne že může dočasně bydlet u něj. Bydlí ale společně s dalšíma čtyřma klukama - Zaynem,Niallem,Harrym...