GİRİŞ

76.8K 305 38
                                    

                     Masanın üzerinde ritmik şekilde oynattığı parmakları büyük bir kararsızlığın içinde olduğunu bağıran bedenine daha fazla endişe göndermekten başka bir şey yapmıyordu. Ekrandaki ışıktan rahatsız olunca birden ayağa kalktı. Huzursuzlandığı zamanlarda hissettiği mide kramplarının gelişini bekliyordu kadın ters bir şeyler olacaktı biliyordu. Defalarca gözden geçirdiği bilgilerine bir kez daha baktı. Son zamanlarda moda olan sitelerden birindeydi. Adını kullanıyor olsa rahatça hareket edemeyeceğini bildiği için yapıyordu tüm bunları. Birkaç gün bakınacak sonra da kapatacaktı.

              Sezilerinin tehlike için değil yaptığı şeyin yanlış olduğu için bu kadar rahatsız ettiğine karar verince duraksadı. Doğruluğun göreceli olduğunu kabullenen biri için sınır koymanın güçlüğünü çekiyordu. Sorunun olmadığına inandırmıştı kendini ancak yapmasa ne olacağını bilmiyordu. Tekrar oturduğunda düşünmesi gereken bir ayrıntı daha kalmayana dek inceledi.

               Gizliliğin önemsendiği bir sitede kullanıcı sayısının bu kadar fazla olması biraz tuhaftı... Gündeme göre değil yapmak istediklerine göre şekillendirdikleri bir yer olmasına tavlanıyordu. Doldurduğu formu güncelleme alması için gönderdiğinde daha iyi hissetmeye başladı. Sonrası daha kolaydı. Bilinmesini istediği birkaç ayrıntıyı yazıp kaydetmek, insanlara kendisine ulaşabileceği bir alan açmak ve son olarak fotoğraf.

               Gezindiği birkaç sayfanın ardından sakin sessiz birinin fotoğrafını koymaktan vazgeçti. Madem kendisine bir kez daha aynı şeyi yapmayacağına dair söz veriyordu o zaman hırçın biri olmasının ne zararı olabilirdi ki? Çekici görünen birkaç seçeneği eledikten sonra istediği şeyin tam olarak ne olduğunu düşledi. Kızıl biri olabilirdi, kızıl ve yırtıcı biri. Ve biraz da seksi.

                 Alt dudağını dişleyen kadın bu fikirden hoşlanmıştı. Kısa bir süre sonra istediği şeyi bulduğuna karar verdi. Hazırlanan profile baktığında suratındaki arsız sırıtışı silemiyordu. Belki hayatı boyunca böyle bir kadın olamayacaktı ama bunu sadece kendisi bilse de olurdu. Resmine uygun olarak eklediği birkaç bilgiden sonra onayladı. Böylesi yerler genç kadına her zaman cazip gelmişti. Yaşadığı hayat onu sadece ciddiyete itiyorken kaçışını bulduğu yer onu heyecanlandırıyordu. Bilgisayarını kucağına aldıktan sonra yatağına doğru yürüdü tanışabileceği birkaç kişiye bakmayı planlıyordu.

            İnsanların koşuşturmacadan ibaret gibi görünen yaşantılarının bu derece hareketli olması onda bilinmeyen şeylerin daha ilgi çekici olduğuna dair izlenimlere kapılmasına yol açıyordu. Demek ki herkes göz önündeki ikinci sınıf lüksten hoşlanmıyordu. İç sesinin haklı çıkma çabaları gördüğü şeylerle bölünürken kilitlediğinden emin olduğu kapıya bakmadan edemedi.

                Bazıları dünyaya örnek vücutlarla geliyor olmalıydı. Kıkırdayan kadın birkaçına mesaj attı. Profilindeki kadından güç alıyor olmak hoştu. Özgürce , emin olabilmek... Sadece biraz derken gece yarısına kadar başından ayrılmadığı bilgisayarı kapatırken hala gülümsüyordu. İlerde hayatına alacağı kişi bunlardan biri olsa fena olmazdı doğrusu.O zaman hiç yaşlanmazdı. Uygulamayı telefonuna indirirken gelen mesajlara bakmamak için büyük bir çaba sarf ediyordu genç kadın. Birazdan eve gelecek ailesinin yanında konuşamayacağı için yarın sabaha bırakmak zorunda olması henüz hevesini alamadığı için sinir bozucu gibi görünse de beklemeye kararlıydı. Titremeye başlayan telefonu sessize alan kadın kapıyı açarken yakın zamanda oldukça eğlenceli günler geçireceğinden emindi....

             //**//**//**//**// Birkaç Saat Önce  //**//**//**//**//**//**//**//**//

                  

                    Kapıyı aralayan genç kadın içeri girdiğinde davet hakkında oldukça heyecanlı olan annesinin düşüncelerini dinlemeye devam ediyordu. Bir saat önce çıktığı keman dinletisinin ezgileri kulaklarında uğultu olarak sürüp giderken duyduklarını anlamaya çabaladı. Hayatında değişiklik istiyorsa buna hiçbir zaman alışkanlığı olamayacak faaliyetler de görünmeyi bırakmakla başlayabilirdi. Katlanamadığı birkaç şeyin üzerini çizmek kaba bir davranış sayılmazken değerlendirilmesi gereken cazip bir seçenek olup çıkmıştı bile.

'Naim beylerde geliyor sonunda seni göreceği için sevindiğini söyledi'

              Kibarca gülümseyen Afra samimiyetlerine inanmadığı insanların arasında kalmaktan yorgun hissediyordu kendini.Boş vakitlerin harcayabilmek adına yapılan manasız toplantıların yaz ayı geldiğinde bu kadar sıklaşmamasını dilerdi. Evde kalıp dinlenebileceği birkaç saat daha verimli görünüyordu.

'Kendimi yorgun hissediyorum'

           Çevresinde ilgisini çekebilecek biri olsa daha ılımlı kalabilirdi.Daha fazlası için çabalamamasını söyleyecek biri yada mutlu olmasının hepsinden önemli olduğunu söyleyen biri... Son zamanlarda tanıştığı kimsenin telefonunda yeri olmamasına sevinse mi üzülse mi bilmiyordu. Hangi ara bu kadar sığ olmuşlardı? Kendilerini birkaç karatlık pırlantalarla karşılaştıracak kadar ne zaman düşmüşlerdi bilmiyordu ama ait olduğu yerde değildi. Mutlu değildi...

'Neyin var tatlım?'

           Yüzüne dokunan elden kaçınan kadın arkasını dönüp sıkıca tuttuğu çantanın kupunu sıkmaktan terleyen ellerine işkence yapmayı bıraktı. Susarak dahil olacağı bir davettense evde kalıp hasta rolünü oynayabilirdi.Beklemekten ağ tutan filmlerinden birini izlerdi belki.

'Bitkinim... Gelemediğim için çok üzgün olduğumu söyle lütfen'

             Daha fazla konuşmamak için gömleğinin iliklerini açmaya başladığında kapatılan kapının sesiyle rahatladı. Bazen tahammül sınırının düştüğünü hissediyordu en yakınındakini görmekten kaçınıyorken özellikle... Üzerini değiştirip serin pikenin altına girdiğinde keyifle mırıldandı.Yastığının üzerine bıraktığı saçlarıyla oynarken gün içerisinde yaptıklarını düşündü, kayda değer hiçbir şey bulamıyordu yine.Bomboş bir gün daha...

          Bazen yanlış bir şeyler yapmanın hazzıyla doluyordu içi gizli saklı ve birazda korkutucu. Bir yararı olmadığını bildiği halde davranışların değil duyguların esiri oluyordu. Mantığının hüküm sürdüğü hiçbir yerde bulamadıklarını verecek insanlarla tanışıp kısa süreli de olsa hayatlarına dahil oluyordu. Pahalı kıyafetlerin içinde gülümsemekten daha iç gıcıklayıcı geliyordu genç kadına. Bilgisayarını açtığında yine aynı şeyi düşünüyordu. Ne olabilir ki...

                 Yaptığı şeyin bir adı olup olmadığını merak etmişti bir süre önce ama sonra tek nedenin yalnız kalması olduğunu fark edince onunda peşini bıraktı. Kimseye hesap vermek zorunda olmadığı bir dünya var etmeye çalışıyordu. Etrafındaki kalabalıktan daha fazlasına ulaşmak istiyordu hepsi bu...


                     *********/////////////**********////////////***********///////////*********

          Merhaba ^_^  İşte giriş bölümümüz ve Sanal Serisinin ilk kitabı :) uzun zamandır yapmak istediğim bir işti doğrusu yazdığım için fazlaca mutluyum umarım seversiniz :) Yorumlarınızı benden esirgemeyin  keyifli günler...


ÇIPLAK (Sanal Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin