Bölüm Yirmi Dört

2K 75 15
                                    


Eski benle hala aynıyım. Aynı zamanda tamamen yabancıyım.

                                                                 //**//**//**//

               Belimdeki kemeri daha da sıkarken duvardaki saate doğru baktım.

'Yirmi dakika'

                 On dakika sonra aşağıda olmamı söylemişti ama daha şimdiden yirmi dakika gecikmiştim. İşe yarayacağı konusunda bir garantim olmasa da gece boyu çileden çıkmasını istiyordum. Hem de feci şekilde.

'Bunu fazlasıyla hak ettin'

                İçimde büyüyen hırçınlık bir kez daha baş göstermeye yeltendiğinde arkamı dönüp banyoda bıraktığım rujlara doğru yürüdüm. Masum ve çekici görünme çabam biraz önce yaşananlar yüzünden tam olarak elimde kalmıştı. Bende kontrolün boyutunu değiştirmeye karar verdim. Bordo renkli bir kapağı açarken gözlerimi üzerime dikmektense zihnimi boşaltmaya çabaladım. Döndüğümde yaşanan şeyleri düşünecektim... sadece zamanı değildi...

               Serçe parmağımla taşan kısımları düzelttikten sonra geri çekilip derin bir nefes aldım.

"Her şey yolunda. Sen yanlış bir şey yapmadın."

                 Evet işte böyle... Odaya döndüğümde yatağın üzerinde duran çamaşırlara takıldım. Nasıl duymazdım geldiğini? Kırmızı tülün uç kısmını kavrarken kıvrılan dudaklarıma engel olamadım. Ne adrenalindi ama! Bunun için bir ara Bürge'ye teşekkür etmeliydim. Elbette! öncesinde her şeyi burnundan getirdiğimden emin olduktan sonra.

                Kapıya doğru ilerlerken omuzlarımı dikleştirdim. Belki birkaç dakika daha harcayabilirdim ama Bürge'nin bir kez daha odaya gelmesi halinde pek de sakin kalmayacağı hissi tüm bedenimi ele geçirdiğinde acele adımlarla asansöre doğru yürüdüm. Gecenin benim lehime bitmesini istiyorsam bazı şeyleri daha makul karşılamalıydım. Boş kabinin soğukluğu yanaklarımdaki kızarıklığa değdiğinde alt dudağımı dişleye koyuldum.

                  Aklımdaki tek şey o havluyken gecenin nasıl sonlanacağını düşünmeyi bir kenara bırakmak istiyordum... Tabi ne kadar mümkünse... Kapılar açılıp da yeni bir soğuk hava dalgası beni kucakladığında irkilerek başımı kaldırdım. Dışarı doğru bir adım attıktan sonra gözlerim Bürge'yi aramaya başladı. Ne durumda olduğunu merak ediyordum. Ne hissettiğini...

'Yada ne yapacağını demeliyim'

                    Birkaç adım attıktan sonra üzerimdeki gözlerini hissettim. Bunun bir tarifi yoktu elbette ama o an için içimi kaplayan gerginlikle döndüğümde tam karşımda buldum onu. Birkaç metre ileride bana dönmüş bekliyordu.

                 Yanındaki birkaç kişinin hala devam eden konuşmasını gördüğümde bunun bir şans oluğunu umdum. Belki de konuşacak bir şeyler bulmak o kadar da zor olmazdı.

                                                      //**// ARABADA //**//

'Alkol almayacağından emin misin?'        dedim bir kez daha. Yoldan çevirdiği gözleri benimle buluştuğunda kısa bir an için omuz silktim.

'Evet'

                    Arabayı başka birinin sürmesini tercih ederdim. Güvenlik açısından iyi olabilirdi. Ya da dile getirebileceğim kısmı buydu demeliyim belki de...

ÇIPLAK (Sanal Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin