5:47
Pencere pervazından gelen uğultu.
5:55
Yağmur
6:20
Holdeki ayak sesleri.
En sonunda bakmayı kestim. Saati elimle yere doğru fırlatırken, uyuyabilmek için bir kez daha döndüm. Evrenin rahatsız hissetmem için gönderdiği mesajları aldığımı hissetmediği gün gibi açıktı. Holdeki fısıltıların , açık birer konuşmaya dönmesinden sonra daha fazla direnmeyi kesip yastığı başımın üzerinde çektim. Belki de böylesi daha iyiydi.
//**//**//**//
Burnumun ucu kaşınıyordu. Oldukça rahatsız edici bir şekilde... Belki de ucuna değen şey yüzündendi. Kaşıntıya bir son vermek için başımı diğer tarafa çevirip homurdandım.
'Sana beni akşama kadar rahat bırakmanı söylemiştim hatırlamıyor musun?'
Huysuzca konuşurken omuzlarıma inen tüyden kurtulabilmek için çarşafların başıma dek çektim.
'Bütün günü yatakta geçirmek istediğini ima etmeye çalışıyorsan eğer...'
Bürge'nin gününün benimkinden daha aydınlık olduğunu gösteren ses tonu ile açılan gözlerim karşısında sadece beyazlık görüyordu. Çarşaflar...
'Şansını dün gece kaybettin'
Başımın üzerinde gezinen parmaklar sığınağımı aşağı doğru çekerken yavaşça döndüm.
'Eminim bugün telafi edebilirim'
Yatakta doğrulup dizlerimi kendime doğru çektim.
'Düşüneceğim.'
Dudağının kenarına yerleşen küçük gülücük birkaç saniye sonra silinirken omuz silkti.
'Benimle gelmek istersin diye düşünmüştüm'
'Saat kaç?'
'Dokuz buçuk'
İnleyerek çarşafa uzanmaya çalıştım ama bileklerimi kavrayan elleri buna fırsat vermedi.
'Bu yaptığın gerçek bir eziyet. Daha uyuyamadım bile'
'Gece önemli bir işin olmadığını umuyorum'
Sinsice gözlerini kısarken gözlerimi devirdim.
'Sabah sabah ne bu enerji?'
Yüzüme uzanan parmakları dudaklarımın üzerinde birkaç saniye durduktan sonra çeneme doğru kaydı.
'Çıtır bir sevgilim olduğu için sanırım.'
'Ah! Anlıyorum. Nereye gideceğiz?'
'Bir bayi toplantısı. Bir yada iki saat.' Bir kez daha isyanla yatmaya çalıştığımda gülerek kolları arasına çekildim.
'Gelmek istemiyor musun?'
'Gidip masaj yaptırırsam daha iyi hissedeceğim, ya da alışveriş yaparsam. ' Bir an için yanımda getirdiklerime bakıp başımı salladım. 'Evet alışveriş yapmam gerekiyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIPLAK (Sanal Serisi 1)
ChickLitMasanın üzerinde kıpırdanan parmaklar kararsızlıkla oynamaya devam ederken derin bir nefes aldı. Yapacaktı... Ve bundan zevk alacaktı... ----------- Bir mesaj : ...