Bölüm Yirmi Yedi

1.4K 74 9
                                    

          Birini tanımak istiyorsanız onunla bir yolculuğa çıkmanız gerektiğini söyleyen her kimse bu büyük bir yalan. Bir kez daha Bürge'ye baktıktan sonra umutsuzca başımı sallayıp önüme döndüm. Kırk dakika yada ona benzer bir şey söylemişti yolculuğumuz bu kadar sürecekti ama bir buçuk saattir yoldaydık ve aradaki sessizlik dışında hiçbir şey yoktu etrafta. Rahatsız olduğumu gösteren bir nefes daha vermemek için çabalarken doğrulup önümü açmaya başladım. Pekala bu kadar ısınma yeter.

'Ne düşünüyorsun?'

           Dalgınlıkla bana bakarken dişleriyle kavradığı dudağını rahat bırakıp gülümsedi.

'Toplantıyı. Bugün ki büyük bir talihsizlik oldu.'

'Sadece bu mu?'

             Çıkardığım paltoyu zarif olduğunu umduğum bir hareketle arkaya doğru bırakırken gözlerimi ona dikmiş bekliyordum.

'Başka şeylerde mi düşünmeliyim?'

             Kesinlikle düşündüğü bu değildi. Aklındakiyle toplantının hiçbir alakası olmadığından adım kadar emindim.

'Bilmem.'

          Direksiyon üzerindeki parmakları hafif bir ritim tutmaya başladığında umarsızca omuz silkti.

'İlginç bir gece olacak.'

'Gizemli görünmek için uğraşıyor musun yoksa bu tüm kadınlara karşı takındığın bir tavır mı emin olamıyorum'

          Koltukta olabildiğince yan dönüp sinsi sırıtışının suratına yayılışını izledim.

'Özellikle uğraşmıyorum.'

                 Evet. Elbette.

                                                        //**//**//**//**//

            Arabanın motoru durduğunda kulaklarımdaki uğultunun dinmesi için bir saniyeliğine de olsa arkama yaslandım. Gecenin bu kadar yorucu başlaması adil değildi ama... kendi kendime omuz silkerken gözlerimi araladım. Adil olmaktan bahsedecek son kişi ben olmalıyım.

'Geldik.'

                 Kapım açıldığında, içeri sızan soğukla irkilip paltoma uzandım. Bu sıcak soğuk değişimi beni hasta etmeden bir şeyler yapsam çok iyi olacak...

'Pekala' dedim dışarı adım atarken 'Neredeyiz?'

            Bir elini belime yerleştirdikten sonra uzanıp arabanın kapısını kapattı, gizlemeye çalıştığı gülümsemesi yüzüne yayılmıştı.

'Yakın birkaç arkadaşımla tanıştıracağım seni.'

'Ah!' Ne?

           Bir an için duraksayıp yüzüne baktım, sonra da üzerimdeki elbiseye.

'Bundan bahsetmemiştin?'

'Rahatla. Güzel bir gece olacak.'

               İlerlemem için elini sıklaştırdığında hala lapa lapa yağan kar yüzünden göremediğim önüme kısa bir bakış attım.

'Arkadaş toplantısı gibi bir şey yani?'

            Huysuzlanmamak için derin bir nefes alıp, bir cevap bekledim. Onca hazırlıktan sonra daha özel bir şeyler yapacağımızı ummam çok da tuhaf olmasa gerekti. Baş başa olacağımız bir yerde olmayı tercih ederdim. Bu adamın sürpriz anlayışını artık kesinlikle tartışmayacaktım.

ÇIPLAK (Sanal Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin