Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a rengeteg támogatást, megtekintést, vote-ot, illetve kommentet :)
Nagyon sokat jelent nekem, hogy ennyien elolvastátok az Álmaim pasiját :* imádlak titeket <37
Megcsókolt, de most sokkal hosszabban és inkább gyengéden.
- Szeretlek- suttogta.
- Én is- picit eltávolódtam tőle- De miért érzem úgy, hogy búcsózkodsz?
- Mert ezt teszem- felelte.
Válasza meglepett és elszomorított.
- Colton...- kezdtem, de hangom elhalt.
- Ne! Nem szeretnék most erre gondolni!
- Rendben- bólintottam.
Szája újra az enyémre tapadt. Kezeit a derekam köré kulcsolta. Érintésétől kirázott a hideg.
Pár pillanattal később már a nyakamat csókolta. Elhajtottam a fejem a másik irányba és csak élveztem.- Colton...- sóhajtottam.
Kicsit eltoltam magamtól, hogy a szemébe nézhessek.
- Miért hagysz el?
- Itt már nincs rám szükség- magyarázta- Ezeket, amiket itt teszünk, kint is bármikor megcsinálhatjuk. Hiszen, ugyanennyire szeretlek ott is, mint itt, ha nem jobban.
A valóságban már teljesen a tiéd vagyok, így nem lenne értelme ennek- mutatott kettőnkre.- Tehát elmész...
- Ez az utolsó ilyen jellegű álmod...- mosolygott keserűen.
- Hiányozni fogsz- motyogtam.
- Te is nekem, Rachel.
Alakja halványodni kezdett, majd teljesen eltűnt.
Felültem az ágyamban és szétnéztem. Colton már nem volt mellettem, ezért legszívesebben kimentem volna hozzá és Georgehoz a nappaliba, de mivel fáradt voltam visszafeküdtem.
- Jó reggelt szépség!- lépett be az ajtón Colton, kezében pedig egy tálcát szorongatott, rajta goffrival és tejjel.
- Szia!- köszöntem, majd ő adott egy gyors csókot a számra.
- Hoztam neked reggelit- nézett le a piros, műanyagra.
- Köszönöm- picit beljebb csúsztam, hogy Colton elhelyezkedhessen mellettem.
- Hogy aludtál?- érdeklődött.
- Jól- válaszoltam egyszerűen, majd belekortyoltam a tejbe.
- Tudod milyen nap van ma?
- Az a nap, amikor folyamatosan kérdésekkel bombázol?- nyomtam egy puszit az arcára.
- Talán, de nem. Ma kell beadnunk a könyvet...- árulta el. Nem, mintha nem tudtam volna, de még túl korán volt ahhoz, hogy a sulira gondoljak. Ugyanis, mint minden kedden, ma is csak 11-re kellett mennünk. Éljen a pihenés!
- És készek vagyunk vele?- kíváncsiskodtam.
- Tegnap este befejeztem Carter utolsó fejezetét, te pedig több, mint egy hete odaadtad nekem Raináét... szóval igen- magyarázta.
- Szupi!- lelkesedtem- Nagyon meg fogsz rám haragudni, ha azt mondom, hogy nem bírok többet enni?- kérdeztem miután benyomtam másfél goffrit és megittam a tejet.
- Nem!- nevetett fel, majd elvette az ölemből a tálcát és az asztalomra tette.
- Még fáradt vagyok- ásítottam és újra a párnák közé vetettem magam.
ESTÁS LEYENDO
Álmaim pasija [befejezett]
RomanceAmikor Rachel, az átlagos, kissé karótnyelt lány a kaján mosolyú idegennel álmodik, majd találkozik is vele... az élete fenekestül felfordul.