Díj

2.2K 47 6
                                    

Sziasztok!

A minap kaptam egy díjat EvaBadger -től, akinek nagyon szépen köszönöm és hihetetlenül hálás vagyok érte :3

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat!

2. Írj 10 tényt magadról!

3. Válaszolj a 10 kérdésre!

4. Tegyél fel 10 kérdést!

5. Küldd tovább 10 embernek!

Írj 10 tényt magadról:

1. Egyszer összeírtam, hogy hány olyan történet van a fejemben, amit megszeretnék írni és a lista több, mint 40 tételes lett.

2. Imádom a nagyimat, akit csak Moom -nak hívok.

3. Sorozatfüggő vagyok.

4. Egyik szenvedélyem az írás mellett, az éneklés és dalírás.

5. Van egy 'Dylan O'Brien is my boyfriend' -es és egy 'Stilinski 24' -es felsőm.

6. A nevetésem eléggé... egyedi.

7. A 'Nemzedékek' híján megvan az összes The Sims 3 kiegészítő.

8. A legtöbb történetem alapsztoriját álmodtam.

9. A kedvenc édességem a Raffaello.

10. Gyűjtöm a BabyLips -eket.

Válaszolj a 10 kérdésre:

1. Mi motivált arra, hogy írni kezdj?

Már kiskorom óta majdhogynem minden este álmodom és egyszer volt egy folytatólagos álmom. Nagyon érdekes volt, izgalmas és minden nehézség ellenére jó volt 'átélni'. El szerettem volna mesélni a szüleimnek, barátaimnak és ehhez a legmegfelelőbb eszköz az írás volt. Ígyhát, igaz, hogy baromi bénán, de megfogalmaztam és megmutattam, azoknak, akiknek szerettem volna. Ők biztattak arra, hogy folytassam és most, így visszatekintve rájöttem, hogy némi kegyes hazugság is volt igaznak tűnő szavaikban. Az motivál az írásra, hogy egyszer egy teljesen őszinte, kétségektől mentes pozitív kritikát kaphassak tőlük.

2. Miért pont ebben a témában írsz?

Szerintem a téma, amiben írok legtöbbször az átlag életet mutatja be, hacsak nem valami hihetetlenül elrugaszkodott dologról  van szó. Mindig igyekszem valami pluszt belevinni a történeteimbe, ami miatt esetleg különleges lehet, még akkor is ha az alapsztori picit sablonos. A témaválasztásom oka pedig az ihlet. Néha szerelmi sztori fogalmazódik meg a fejemben, máskor fantasy... Ez pedig azon múlik, hogy unalmamban miről kezdek el 'álmodozni' és a hangulatomhoz függően hova tudom jól belehelyezni magam.

3. Mi a kedvenc könyved?

Őszintén megvallva én nem nagyon szeretek olvasni, sőt... A könyvek, amit magamtól, semmiféle beadandó vagy jobb jegy érdekeben, olvastam... nos, ezen irományok száma... eléggé kevés. De ha kedvencet kéne választani, akkor az az Életben maradtak lenne.

4. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban?

Igazából, úgymond két tervem van. Van a realisztikusabb és az álom. Az álmom az, hogy író/forgatókönyv író lehessek, de mivel az utóbbinak itthon nincs túl sok esélye, ezt a szakmát kizárólag külföldön lehetne űzni. A realisztikusabb terv is tartalmazza a költözést, csak ezúttal Amerika helyett a cél Ausztria lenne. Nagyon szeretem a gyerekeket és ezért is gondolnám, hogy megfelelő óvónő-jelölt lehetnék.

5. Hiszel az első látásra szerelemben?

Nem, viszont hiszek az első látásra vonzalomban.

6. Melyik országok kultúrája érdekel?

Több ország kultúrája is foglalkoztat, de talán leginkább  Amerikáé. Mindigis vonzott az amerikai-életérzés, és az is nagyon tetszik, hogy egy országban ennyire különböző hagyományok/szokások jöhetnek létre, ilyen éles kontraszttal.

7. Mi a kedvenc bandád?

A kedvencem a Big Time Rush. Imádom a zenéjüket, a tagokat, még a sorozatukat is, egyszerűen mindent, ami velük kapcsolatos...

8. Ki a kedvenc tagod?

A tag, akiért oda, meg vissza vagyok az James Maslow. Szerintem hihetetlenül helyes, édes, vicces és ha meghallom a hangját óhatatlanul is mosolyognom kell.

9. Mi a kedvenc Wattpados olvasmányod?

Van egy pár kedvencem, de, ami a leginkább magával ragadott és le sem tudtam tenni a hibátlan megfogalmazás, izgalmas történések, illetve remek karakterek az a Ketté szakadva/Szellem a palackban. Egyszerűen imádtam az egészet!

10. Mi a véleményed a melegekről?

A véleményem, arról, ha valaki meleg az, hogy ez az ő dolga. Én nagyjából mindennel/mindenkivel így vagyok, hogy bárki tegyen bármit, az nem (feltétlenül) tartozik másra. Főleg az identitás, ugyanis ez teljes mértékben magánügy.

Tegyél fel 10 kérdést:

1. Mi a kedvenc sorozatot?

2. Van valami rituáléd írás előtt?

3. Honnan szerzed az ihletet?

4. Mit gondolsz a wattpad-ről?

5. Miért szoktál wattpad-ezni?

6. Mi a kedvenc filmed?

7. Mi az álmod?

8. Szereted a komolyzenét?

9. Mi a véleményed a Teen Wolfról?

10. Milyen fajta történeteket szeretsz olvasni?

Küldd tovább 10 embernek:

1. xoxofanni - 12 hónap

2. 20Wiky00 - Hamis hang

3. shutupimqueen - Detestable soldier

4. Luca9827 - Ketté szakadva/Szellem a palackban

5. guilty_girl - Padtársak extrákkal

6. SkylerD1 - Ahol véget ér az út

7. szuszogos - Nem várt változás

8. R_Kyra - Breakaway

9. quiteandnude - Frendzón

10. BarthyBori - The Bright Side

Ennyi is lenne :) még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat, illetve az olvasóknak a több, mint 22 ezer megtekintést és rengeteg vote-ot :D köszönöm :*




Álmaim pasija [befejezett]Where stories live. Discover now