Κάτσε, τι; Come again. Τι λέει ρε; απόψε;
"Τι; Όχι, Γιώργο το ξεχνάς! Έχω πάτημα απόψε, δεν μπορώ να το χάσω."είπα και κουνούσα το χέρι μου.
"Αμάν ρε Άννα! Μια φορά δεν μπορείς να μην πας εκεί και να διασκεδάσεις;"είπε υψόνοντας τον τόνο του.
"ΌΧΙ!"φώναξα. "Τα χρειάζομαι αυτά τα λεφτά."είπα.
"Τότε αντί να κάνεις κάτι το τόσο επικίνδυνο, ΠΙΑΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ!"φώναξε και εκείνος.
Δεν απάντησα. Αντιθέτως προχώρησα προς τα μέσα και έκλεισα με δύναμη την πόρτα του δωματίου μου. "Βλάκα."μουρμούρισα νευριασμένη και ξάπλωσα στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι.
Η πόρτα χτύπησε. "Άννα;"είπε μια φωνή.
"Πέρνα μέσα."είπα.
"Βρε αγάπη μου, αφού ξέρεις ότι σου το λέει για το καλό σου."μου είπε.
"Ναι ρε Βάλια όμως, γιατί να το λέει αυτό συνέχεια;"ρώτησα.
"Γιατί θέλει να σε προστατέψει!"είπε.
"Ναι. Αλλά θεωρεί ότι δεν είμαι ικανή και θα πεθάνω."είπα και έσκυψα το κεφάλι.
Με αγκάλιασε. "Έλα ρε Άννα μου τώρα."είπε και μου χάιδευε τα μαλλιά.
(..)
"Έτοιμες;"φώναξε ο Γιώργος από κάτω.
"Τώρα βγαίνουμε!"φώναξε ή Βάλια.
"Εδώ και ένα τέταρτο βγαίνετε;"ρώτησε ειρωνικά.
"Γιωργάκη σκάσε."είπε η Βάλια.
Βγήκα έξω από το μπάνιο νευριασμένη. "Εγώ αυτό δεν το φοράω!"φώναξα και την κοίταξα.
"Μια χαρά θεά είσαι!"είπε και χτύπησε παλαμάκια.
"Ωχ Παναγία μου!"αναφώνησα και στριφογύρισα τα μάτια μου.
"Έλα, έλα πάμε γιατί γκρινιάζει ο αδερφός σου και δεν μπορώ να τον ακούω μου σπάει τα νεύρα!"είπε και με έσπρωχνε από την πλάτη να προχωρήσω.
Βγήκαμε έξω και εκείνη την ώρα μας είδε ο αδερφός μου. "Πωπω, κάτι κουκλάρες."είπε και σφύριξε.
Γελάσαμε. "Άντε πάμε!"είπε ή Βάλια και τον κοίταξε με ένα χαζοχαρούμενο χαμόγελο και εκείνος ανταπέδωσε.
Μωρέ λες;
Τέλος πάντων..Σε λίγη ώρα ήμασταν εκεί. Καλά, τι σπίτι ήταν αυτό; Παντού πλαστικά κόκκινα ποτήρια και άλλοι μεθυσμένοι έτοιμοι να το κάνουν και άλλοι να φιλιούνται. Καλά είναι τρελοί; ή μήπως εγώ χαζή που δεν τα κάνω αυτά;
Καθίσαμε σε ένα μεγάλο άσπρο καναπέ και ο Γιώργος ήρθε στο χέρι με σφηνάκια. "Άντε στην υγειά μας!"είπε και τσουγκρίσαμε.
Περιττό να πω ότι με καίει έτσι; "Καλά πως το πίνετε αυτό;"ρώτησα.
"Όπως ΟΛΟΣ ο φυσιολογικός κόσμος."απάντησε η Βάλια και χαχάνισε.
Της έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα και συνέχιζα να πίνω. Εντάξει, όχι και πολύ γιατί έχουμε και αγώνα μετά. Μην το ξεχνάμε αυτό!
"Ρε φιλενάδα, πολύ δεν έχει μεθύσει;"με ρώτησε η Βάλια.
Την κοίταξα. "Ποιος καλέ;"είπα.
"Ο αδερφός σου!"απάντησε και μου τον έδειξε που χόρευε με μία.
"Εε εντάξει, έτσι είναι."είπα.
Φάνηκε εκνευρισμένη. "Πάω για λίγο τουαλέτα."είπε και εξαφανίστηκε πριν καν απαντήσω.
Κοίταξα τον χώρο γύρω μου και τα μάτια μου έπεσαν απάνω σε 2 μέλι δικά του να είναι πίσω από μια κονσόλα και να πατάει κάποια κουμπιά.
Αα, να και ο Dj!
----
Γειαα:3 ορίστε ανέβασα!:ρΚαιι τι λέτε λοιπόν;
#Λοβ #ΝΤΟΝΑΤΣΆΚΙΑ!❤
-Ροδ:3'
YOU ARE READING
Χαμογέλα μου.
Teen FictionΤαχύτητα, μουσική και χαμόγελα. Αληθινά ή ψεύτικα; Κανένας δεν γνωρίζει. ΕΞΩΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡