Παρτ 25: Απαγωγή

2.2K 270 26
                                    

Χρήστος Pov.

"Ωχ παναγία μου, έχω πιαστεί"αναφώνησα και τεντώθηκα.

Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και ο ήλιος είχε εισχωρήσει μέσα στο δωμάτιο. Χασμουρήθηκα και τεντώθηκα ξανά. Τι ωραία ημέρα.

Κοίταξα δίπλα μου αλλά η Άννα δεν ήταν εδώ. Μμ, μάλλον θα είναι στο μπάνιο. Σηκώθηκα απάνω και περπάτησα ως την πόρτα. Την άνοιξα. "Άννα;"ρώτησα αλλά δεν ήταν κανείς. Μμ, μάλλον στην κουζίνα.

Βγήκα από το δωμάτιο και προχώρησα στο χολ. Βρέθηκα στο σαλόνι. Είδα τον Γιώργο με την Βάλια να κοιμούνται αγκαλιά στον καναπέ. Χαμογέλασα. Ταιριάζουν και κουνούσα το κεφάλι μου.

Περπάτησα ως την κουζίνα και κοίταξα γύρω γύρω. "Άννα;"φώναξα αλλά τίποτα.

Μωρέ λες να μου παίζει παιχνίδια; Ή μπορεί απλώς να πήγε κάπου. Ναι ωραία, δεν χρειάζεται να αγχώνομαι. Σωστά; Όχι..

"Γιοοο"φώναξα και η Βάλια έπεσε κάτω. Γέλασα.

"Ηλίθιε."είπε και με αγριοκοίταξε.

"Ποιος μαλάκας φωνάζει τέτοια ώρα το πρωί;"είπε ο Γιώργος και άνοιξε το ένα του μάτι. "Εσύ είσαι ρε;"ρώτησε και απλώθηκε σαν το χταπόδι στον καναπέ.

"Ήρεμα παιδιά."είπε η Βάλια και σηκώθηκε απάνω.

Ξεφύσηξα. "Βαριέμαι."είπα και ο Γιώργος άνοιξε τελείως τα μάτια του.

"Τράβα στην δικιά σου τότε."είπε.

"Δεν είναι εδώ."Είπα.

"Που είναι;"ρώτησε.

Ανασήκωσα τους ώμους μου. "Μπορεί να έχει πάει καμιά βόλτα."είπα.

"Δεν είναι εδώ;"ρώτησε η Βάλια καθώς έφερνε τους καφέδες. Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. "Παράξενο."είπε και την κοίταξα περίεργα.

"Τι εννοείς;"ρώτησα και μύρισα λίγο τον καφέ.

"Σπάνια βγαίνει έξω μόνη της."είπε σκεπτική.

Ανασήκωσα το φρύδι μου. "Τι θες να πεις;"ρώτησα.

Με κοίταξε και πίεσε τα χείλη της. "Απαγωγή;"ρώτησε.

"Τι λες καλέ; Πας καλά;"ρώτησα

"Σκέψου. Λείπει. Δεν λείπει κανένα ρούχο της. Οι μπιτζάμες της δεν είναι πουθενά πεταμένες. Το κινητό της είναι εδώ."είπε και άρχισα να σκέφτομαι.

Είχε ένα δίκιο. Σηκώθηκα απάνω και χτύπησα την μπουνιά μου στον τοίχο. "Ποιος θα μπορούσε να το κάνει αυτό;"αναρωτήθηκα.

"Ο πατέρας."είπε ξαφνικά ο Γιώργος που δεν είχε μιλήσει καθόλου.

Γύρισα να τον κοιτάξω. "Που κολλάει αυτός;"ρώτησα και με κοίταξε.

------
Ορίστε. Κι άλλο ένα:3 χοχο. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Πωωω πεινάω.:( θα το λέω για πάντα αυτό.

Χμμ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο:3 χδ

Αυτάααα. Μπαιιι.♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ♥
-Ροδ:3'

Χαμογέλα μου.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora