Παρτ 29: Χαμογέλα μου.

2.8K 256 40
                                    

Γιώργος Pov.

"Συγνώμη κύριε, αλλά δεν επιτρέπεται να περάσετε."είπε ο φύλακας και έβαλε το χέρι του μπροστά μου.

Τον κοίταξα. Ψηλός και εύσωμος. Θέλω να πω τώρα καμιά κουβέντα αλλά έχε χάρη.

"Άσε με να περάσω μέσα. Θέλω να επισκεφθώ κάποιον."είπα και του έριξα ένα σκοτεινό βλέμμα.

Με κοίταξε εξοχυνιστικά. "Περάστε."είπε τελικά.

Δόξασην. Μαλάκα.

Προχώρησα προς τα μέσα. Σε αυτό το γκρίζο κτήριο. Πιο άσχημο την επόμενη φορά.

"Γεια σας, θα ήθελα να δω τον κύριο Παυλάκη."είπα.

Εκείνος κοίταξε μια λίστα. "Μάλιστα. Θα συνεχίσετε το διάδρομο και από την αριστερή πλευρά θα τον βρείτε."είπε και έγνεψα.

Περπάτησα όπως μου είπε. Αριστερά και δεξιά μου κελιά. Με ανθρώπους. Άλλοι να παίζουν φυσαρμόνικα και άλλοι να παίζουν με το κομπολόϊ στα χέρια. Άλλοι ήταν όρθια και στηριζόντουσαν στα κάγκελα κοιτώντας με με μίσος.

Έφτασα στο δικό του. Ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι και κοιτούσε το ταβάνι. Ξερόβηξα για να με προσέξει.

Όταν η ματιά του έπεσε απάνω μου, τινάχτηκε απάνω. "Γιώργο, τι κάνεις εσύ εδώ;"ρώτησε έκπληκτος.

"Ήρθα να σε προειδοποιήσω."απάντησα σοβαρά.

Πλησίασε στα σίδερα και με κοίταξε στα μάτια. "Τι έγινε;"ρώτησε.

Έβαλα τα χέρια μου ανάμεσα από τα σίδερα. Τον έπιασα από την στολή και τον κόλλησα με δύναμη απάνω, με αποτέλεσμα να βγάλει ένα βογκητό πόνου. "Α τώρα πονάμε ε;"ρώτησα ειρωνικά. "Πρόσεξε καλά. Έτσι και ξαναπλησιάσεις εμένα ή την αδερφή μου, την γάμησες. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;"είπα.

Γέλασε. "Να είσαι σίγουρος ότι με την μικρή, δεν έχω τελειώσει ακόμη."είπε.

Ένιωθα όλο μου το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι. "ΤΙ ΕΙΠΕΣ;"φώναξα και τον άφησα.

Άνοιξα το κελί με τα κλειδιά. Ναι πανάθεμά με. Είμαι καλός κλέφτης. Όταν προχώρησα προς τα μέσα, εκείνος έκανε βήματα προς τα πίσω. Τον άρπαξα ξανά και τον έφερα κοντά μου. Οι μύτες μας, σχεδόν, ακουμπούσαν και ο τρόπος που έπαιρνα ανάσες, πρόδιδε την έντασή μου. "Πρόσεξε καλά."Είπα και τον άφησα απότομα. Την επόμενη στιγμή, το χέρι μου βρέθηκε με δύναμη στο πρόσωπό του. Έπεσε κάτω με την μύτη του να τρέχει αίματα.

"Μα γιε μου.."είπε και τον αγριοκοίταξα.

Πλησίασα το πρόσωπό μου στο δικό του. "Δεν είμαι γιος σου πλέον. Και για εμένα δεν υπάρχεις."είπα μέσα από τα δόντια μου.

Άννας Pov.

Είχαμε φτάσει σπίτι. Και κλασσικά με είχε κολλήσει στον τοίχο και με φιλούσε. Οι γλώσσες μας έπαιζαν ένα παιχνίδι μεταξύ τους. Κατέβηκε κάτω στον λαιμό μου και άρχισα να αναστενάζω. Έμπλεξα τα δάχτυλά μου με τα μαλλιά του και τα τραβούσα ελαφριά.

"Χαμογέλα μου."είπε ξαφνικά και τον κοίταξα. Το έκανα. "Όχι, όχι έτσι βρε μωρό μου."είπε. "Ξανά."πρόσταξε και το έκανα πάλι. "Το ίδιο κάνεις."είπε και ξεφύσηξε.

"Μα..χαμογελάω."είπα μπερδεμένη.

"Όχι. Αυτό δεν είναι αληθινό. Δεν φτάνει μέχρι τα μάτια σου."είπε και με άφησε άφωνη.

Άρχισε ξανά να με φιλάει, πιο αργά και πιο γλυκά. Σταμάτησε και με κοίταξε. Μου χαμογέλασε. Με σήκωσε στην αγκαλιά του και με ακούμπησε στο κρεβάτι. Άρχισε να με γδύνει και να με φιλάει παράλληλα παντού, κάνοντάς με να ανατριχιάζω. Πωπωω..

Έβαλε το κεφάλι μου ανάμεσα στα χέρια του. "Άννα πραγματικά ξέρω τι έχεις περάσει. Όμως αγάπη μου, θέλω να μου έχεις εμπιστοσύνη και να χαμογελάς αληθινά."είπε και μπήκε μέσα μου.

Έβγαλα ένα βουγκητό καθώς δεν το περίμενα καθόλου.

Όταν τελειώσαμε και οι δύο τον αγκάλιασα και τον φίλησα.

Χαμογέλασα. Ναι. Αληθινά αυτή τη φορά.

-------

Χευυυυυυυυυυυυ. ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ ΧΙΕΡ. τι κάνετε; εγώ πάντως ακόμη ζωντανή από αυτό που λέγεται σχολείο. -.- σήμερα είχαμε συνάντηση γονέων και που λέτε πήγε πάρα πολύ καλά:3 κάποιοι καθηγητές είπαν ότι πρέπει να συμμετέχω περισσότερο και οι καθηγητές μου στα μαθηματικά, στη φυσική και στη χημεία είναι πολύ ικανοποιημένοι μιας και προσπαθώ και δεν είμαι αδιάφορη σε αυτά γιατί είναι γνωστό ότι είμαι παιδί της #ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ.
Καιιι σήμερα γράψαμε ένα τεστ στα μαθηματικά και πήρα 19. Απλώς χλοσησβκδοσοαξςλλδν. ΕΤΣΙ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΈΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ. ΑΙΝΤΕ. και εγώ σαγαπαω μανούλα♥

Λοιπόν κότσια μου, να σας πληροφορήσω ότι ακόμη ένα κεφάλαιο και η ιστορία μας τελειώνει. BUT. Έχω και άλλη ιστορία. Όπου θα σας πω το όνομα στο επόμενο παρτ. Χεχεχ.

Χμμ. Πως σας φάνηκε το σημερινό;; Πείτε μουυυυυ:)

Φωτο: το ζευγάρι μας.
Σονγκ: Ariana grande ft. Mac miller - The way

Αυτάααα. Καληνύχτα σαςς. Μπαιιι.♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ
-Ροδ:3'

Χαμογέλα μου.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin